سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال ملک سلیمان | خلاصه داستان ملک سلیمان نبی + عکس بازیگران

اسامی بازیگران سریال ملک سلیمان همچنین خلاصه داستان ملک سلیمان نبی به کارگردانی شهریار بحرانی به همراه عکس بازیگران این سریال در این مطلب. سریال ملک سلیمان به تهیه کنندگی محمدرضا رمضانی بزودی جلوی دوربین می رود. و قرار است زندگینامه سه پیامبر در این سریال به تصویر کشیده شود.

اسامی بازیگران سریال ملک سلیمان

خلاصه داستان سریال ملک سلیمان

رمضانی تهیه‌کننده سریال «ملک سلیمان» درباره داستان این سریال گفت: این سریال تلویزیونی ماجرای سه دوره طالوت، حضرت داود(ع) و حضرت سلیمان(ع) را به تصویر می‌کشد؛ در واقع سریال سه پیامبر خواهد بود. هرکس در این سریال بازی کند ستاره می‌شود و آنقدر جذابیت دارد که حتماً نیاز ندارد که ستاره‌ها بازیگرش باشند. اما توانمندی بازیگری برای ما اهمیت دارد و اصل‌تر است تا اینکه افراد خاصی بیاوریم. خیلی از هنرمندان جوان و جویای نامی داریم و یا کسانی هستند در تئاتر می‌درخشند اما به آن‌ها برای کارهای سینمایی و تلویزیونی این زمانِ خودنمایی داده نشده و اینها در سریال “ملک سلیمان” بازی می‌کنند.

تهیه‌کننده سریال «ملک سلیمان» در خصوص زمان ساخت، توضیح داد: احتمالاً سریال “ملک سلیمان” ۴۰ قسمتی خواهد بود و ۵ سال هم طول می‌کشد. البته ظرفیت بیشتر شدن قسمت‌های سریال وجود دارد و همه‌چیز در زمان فیلمبرداری مشخص می‌شود. فیلمنامه شهریار بحرانی نگارش شده و باید مقداری کاملتر شود و خیلی از مسیر را جلو رفتیم. امیدواریم که هرچه زودتر این تصمیم‌گیری انجام شود و سریال “ملک سلیمان” جلوی دوربین برود.

فیلم سینمایی ملک سلیمان به سال ۸۷ برمی گردد. فیلمی که از تقابل حضرت سلیمان با شیاطین سخن می گفت و از سکانس های به یادماندنی اش می توان به نشان دادن شیطان و تقابل آن با انسان اشاره کرد که توسط جلوه های ویژه بصری به تصویر درآمده بود. در ابتدا قرار بر این بود که بلافاصله بعد از اولین نسخه سینمایی چند نسخه دیگر هم برای سینما ساخته و به اکران درآید اما در ادامه به دلیل عدم بودجه کافی محقق نشد.

حضور بازیگران سینمایی در سریال

به طور معمول در ادامه تولید نسخه های سریالی یک فیلم سینمایی حتی اگر با وقفه طولانی بین آن دو نسخه مواجه بوده باشیم، اما سازندگان برای احترام به باور مخاطبی که شخصیت های سینمایی را باور کرده و آنها را پذیرفته است، از همان بازیگران در سریال آن استفاده می کنند. اما در سریال ملک سلیمان هنوز مشخص نیست که بازیگران فیلم سینمایی در نسخه سریالی اش حضور دارند یا نه. هرچند اگر قرار باشد تا بخش هایی از فیلم سینمایی در میان برخی از سکانس های سریال پخش شود، به طور حتم باید حتی المقدور از همان بازیگران استفاده کرد.

گزینه ایفای نقش «سلیمان نبی» مشخص نیست

د رهمین رابطه چندی پیش «امین زندگانی» که در فیلم سینمایی ملک سلیمان ایفاگر نقش حضرت سلیمان بود، در گفت و گویی، از جزئیات تولید سریال ملک سلیمان اظهار بی اطلاعی کرد و در ادامه برای حضور در این سریال آمادگی خود را اعلام کرد.

پژوهش ها و تحقیق هایی که باید انجام شود

از ماه ها پیش بحرانی به همراه گروهی به سرپرستی سید مجید مطهری نژاد و متشکل از افرادی که در قصه های قرآنی و حدیث پژوهش هایی انجام می دهند، مشغول تحقیق و آماده سازی متن های این سریال هستند. این گروه در بخش های مهمی از جمله تاریخ، قرآن، حدیث و روایت مشغول تحقیق هستند و اصلی ترین منبعی که قصه های این سریال از آنها استخراج می شود، قرآن و آیه های مربوطه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا