سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال پس از آزادی + خلاصه داستان و عکس

اسامی بازیگران سریال پس از آزادی به همراه خلاصه داستان سریال و عکس بازیگران همچنین اطلاعات خواندنی درباره سریال پس از آزادی در همین مطلب. شبکه یک سیما ساخت سریالی جدید را در دستور کار خود قرار داده است. سریال پس از آزادی نام سریال جدیدی است که توسط محمدعلی باشه آهنگر کارگردانی می شود. باشه آهنگر پیش از این در ساخت فیلم های سینمایی بسیار فعال بوده است. از این کارگردان فیلم های «بیداری رویاها»، «ملکه»، «سرو زیر آب» و … در سینماها اکران شده است.

بازیگران سریال پس از آزادی
بازیگران سریال پس از آزادی

با پایان مرحله تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پس از آزادی» به کارگردانی محمد علی باشه آهنگر و تهیه کنندگی سعید سعدی، این روزها تدوین و صداگذاری این سریال در حال انجام است.

این سریال جزو سریال هایی است که برای نزدیک شدن به فضایی که کارگردان روایت می کند، گروه تولید از ابتدا تا انتها دکورسازی کردند و این دکورها در بوستان ولایت نیز ساخته شده است.

با اینکه یک بار تولید «پس از آزادی» به دلیل مشکلات مالی متوقف شد، اما دوباره از سر گرفته شد و تا پایان نیز پیش رفت. این سریال یکی از گزینه های پخش در بهار یا تابستان امسال شبکه یک سیما است.

«پس از آزادی» در ۴۰ قسمت به تهیه کنندگی سعید سعدی و کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر با داستانی از نیلوفر محلوجی تهیه و تولید شده است.

اسامی بازیگران

خسرو شهراز، رضا داوود نژاد، اندیشه فولادوند، اصغر همت، قاسم زارع، مرتضی اسماعیل کاشی، سام کبودوند، آزاده سیفی، سارا شاهرودیان، حسین باشه آهنگر،‌ رامین سیار دشتی، و … از بازیگران اصلی این سریال هستند.

خلاصه داستان

در خلاصه داستان این سریال آمده است: هر روز با عطر گل‌های باغ‌های شهریار از خواب بلند می‌شدم، مادرم خدابیامرز یه باغچه خوشگل داشت که همیشه سرش گرم بود. بنده خدا اکثر مواقع تنها بود. بابام که راننده بیابون بود صبح تا شب پشت نفتکش اش دنده عوض می‌کرد و بنزین جا به جا می کرد. راه نزدیکش چهار پنج ساعت ترافیک انبار ری تا پمپ بنزینای جنوب و مرکز تهران بود.

صبح ها زودتر می‌رفت تا بار بهتر بهش بخوره. اگه هوا سرد بود و مشکلی برای مناطق سردسیر پیش نمی‌اومد، بارش و عوض می‌کردن و می‌فرستادنش سمت همدان آذربایجان کردستان چه می‌دونم استان های سردسیر و برف گیر. این آخریا زیاد حالش میزون نبود خودش چیزی نمی‌گفت ولی ماها که می فهمیدیم. توی خونه‌ای که پدر مادر توش نباشه هیچی نمی تونه جاشونو پر کنه…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا