سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال در میان خاکستر شبکه آی فیلم+ زمان پخش

اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال در میان خاکستر شبکه آی فیلم و معرفی کامل سریال در این مطلب. سجاد امیریزدانی نویسنده و کارگردان این سریال گفت: «در میان خاکستر» که تصویربرداری آن در مهر ۱۳۹۵ آغاز و در دی همان سال به اتمام رسیده، قرار است از ۸ اسفند در آی‌فیلم روی آنتن برود.

بازیگران و خلاصه داستان سریال در میان خاکستر
بازیگران و خلاصه داستان سریال در میان خاکستر

امیریزدانی درباره فیلمنامه این سریال توضیح داد: فیلمنامه «در میان خاکستر» براساس واقعیت نوشته شده است. پس از تحقیق و مصاحبه با مبارزان خرمشهری، این فیلمنامه را نوشتم  که داستانش، به وقایعی که در سال‌های ۱۳۵۷ تا ۱۳۵۹ در خرمشهر اتفاق افتاده می‌پردازد و روایتگر زندگی شهید مهدی آلبوغبیش، اولین منتخب شورای شهر خرمشهر و مبارزانی است که در مقاومت ۳۴روزه خرمشهر در برابر متجاوزان بعثی ایستادگی کردند.

به‌ گفته کارگردان و نویسنده این مجموعه، سریال «در میان خاکستر» در ۱۶ قسمت در مؤسسه روایت فتح تهیه شده و تصویربرداری آن در خرمشهر، تهران و آبادان انجام شده است.

امیریزدانی بازیگران اصلی این مجموعه را نام برد: ارسطو خوش رزم، حمیدرضا محمدی، سوده ازقندی، ژاله کاظمی، ایمان سلگی، مرتضی حسنلو، فاطمه عریضی، مسعود کشاورز، مسعود رحیم‌پور، امیرعلی مجلسی، محمدامیر زارع، شاهین نواصری ، بدرالسادات برنجانی، مرتضی موفق، سپیده علی‌محمدی، حسین پوریده، رامین قربانی، مجتبی کاتوزیان و مجتبی فلاحی بازیگران سریال هستند.

سایر عوامل «در میان خاکستر» عبارت‌اند از: تهیه‌کننده: مهدی همایونفر، محقق، نویسنده و کارگردان: سجاد امیریزدانی، مدیر تصویربرداری: حمیدرضا رحیم‌زاده، طراح صحنه و لباس: حمید شهیری، طراح گریم: علی خورشید، صدابردار: روح‌الله جعفربیگلو، موسیقی: دانیال جلالی، تدوین: علیرضا اسلامی، مدیرتولید: مجید معدنی، مدیر تدارکات: سید مقصود میرهاشمی و مدیر برنامه‌ریزی: سامرند معروفی.

سریال تلویزیونی «در میان خاکستر» از پنجشنبه ۸ اسفند، هر شب ساعت ۲۰ راهی آنتن خواهد شد. بازپخش این مجموعه نیز در ساعت‌های ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ روز بعد خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا