سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران و داستان سریال میانبر ۲ + عکس بازیگران و معرفی میانبر ۲ از شبکه ۵

اسامی بازیگران و داستان سریال میانبر ۲ به همراه عکس بازیگران و معرفی میانبر ۲ از شبکه ۵ سیما و اطلاعات خواندنی دربراه فصل دوم میانبر در این مطل.  فصل جدید سریال طنز تلویزیون با بازی رضا شفیعی‌جم و ویدا جوان پخش می شود.

بازیگران و داستان سریال میانبر ۲
بازیگران و داستان سریال میانبر ۲

محمد صالحیان تهیه کننده سریال نوروزی «میانبر»: تصویربرداری فصل دو این سریال قبل از نوروز آغاز شده است و این روزها نیز مشغول تصویربرداری و پخش سریال هستیم.

به تازگی ویدا جوان و رضا شفیعی جم نیز به جمع بازیگران این سریال اضافه شده و از سویی سیاوش چراغی پور، کمند امیرسلیمانی و مرضیه صدرایی دیگر در این سریال بازی می کنند. «میان بر» یک مجموعه ۹۰ قسمتی است که در فاز نخست، ۳۰ قسمت از آن تولید و برای پخش از شبکه پنج سیما و شبکه تلویزیونی شما در نظر گرفته شده است.

داستان سریال میانبر در یک آپارتمان چند واحدی می گذرد که ساکنان آن با مشکلاتی روبه رو هستند. از طرفی با انتخاب مدیر ساختمان مواجه می شوند و در این بین ماجراهایی برایشان رقم می خورد. یکی از مضامین مهم این سریال انتخاب های اشتباهی است که باعث بروز مشکلات می‌شود.

این نخستین بار نیست که به دلیل کیفیت مطلوب سریال‌های مراکز استان‌ها پخش آن به شبکه‌های سراسری محول می‌شود. از این جهت که به دلیل ارتقای سطح کیفی تولیدات مراکز استان‌ها مدتی است سریال‌های مراکز مختلف استان‌های کشور روی آنتن شبکه‌های سراسری می‌رود و مورد توجه مخاطبان هم قرار می‌گیرد. راه میان‌بر نیز با نگاهی طنز به مشکلات و مسائل یک مجتمع مسکونی و ساکنان آن می‌پردازد که برای حل این مسائل انتخابات تشکیل می‌دهند.

اسامی بازیگران

غلامرضا نیکخواه، کمند امیر سلیمانی، محمود جعفری، سیاوش رچاغی‌پور، شهین تسلیمی، جمید نیک نبرد، آرش نوذری و اشکان اشتیاق بازیگران این مجموعه هستند.

صالحیان تهیه کننده ابن سریال همچنین در صحبت هایی گفت: ما این روزها به فیلمبرداری‌مان ادامه داده‌ایم و در جنت‌آباد مشغول فیلمبرداری‌ایم.
در خصوص اشتباه رسانه‌ای که رخ داد و نام امیر نوری را به عنوان کارگردان سریال معرفی کردند،متأسفانه اشتباهی رخ داد که دوستان و همکاران مطبوعاتی مرتکب شدند و نمی‌دانم از کجا راه پیدا کرد؛ واقعیت ماجرا این است که ما از ابتدا نام یزدان فتوحی را به عنوان کارگردان اعلام کردیم.

اتمام قرارداد امیر نوری مصادف شد با حاشیه‌هایی که در فضای مجازی پدید آوردند. و طبیعی است برای فصل دوم از بازیگران جدید بهره می‌بریم. امیدواریم شاهد چنین اشتباهاتی نباشیم و بازیگران ما به لحظه دچار چنین رفتارهایی نشوند.

جایی دیده‌ایم که بازیگری می‌گوید تلویزیون حق ما را خورده و دوباره می‌آید و در سریال تلویزیونی ایفای نقش می‌کند. بازیگران ما بدانند اینجا رسانه‌ملی است و مدیای ارزشمند و قابل احترامی است.

خوشبختانه رضا شفیعی‌جم به پروژه پیوست و چند روز آینده شاهد حضور وی روی آنتن خواهیم بود. یوسف تیموری و مهران غفوریان هم مذاکره کردیم؛حتی حمید لولایی هم صحبت کردیم اما کرونا مانع شد تا حضور ایشان را هم در این سریال تلویزیونی داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا