سریالسریال خارجی

اسامی بازیگران و داستان سریال گومورا gomorrah + معرفی سریال و زمان پخش

اسامی بازیگران و داستان سریال گومورا gomorrah همچنین معرفی سریال و زمان پخش سریال دیدنی جنایی گومورا محصول ایتالیا را در این مطلب بخوانید. گومورا مجموعه تلویزیونی جنایی-درام است که در سال ۲۰۱۴ بر اساس رمان تحقیقی گومورا نوشتهٔ روبرتو ساویانو ساخته شد. این سریال که محصول اسکای ایتالیا است، در ناپل فیلمبرداری شده و تصویری از فعالیت‌های مافیای این شهر به بیننده ارائه می‌کند.

بازیگران

بازیگران سریال گومورا چه کسانی هستند؟ در گومورا بازیگرانی چون Marco D’Amore در نقش Ciro di Marzio / …، Fortunato Cerlino در نقش Pietro Savastano، Salvatore Esposito در نقش Genny Savastano / …، Vincenzo Fabricino در نقش Pitbull / …، Maria Pia Calzone در نقش Immacolata Savastano و Walter Lippa در نقش O’ Pisciavindola / … به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند.
در سریال گومورا حدود ۶ بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان گومورا را یک اثر کم‌بازیگر و با تعداد شخصیت‌های داستانی کم عنوان کرد.

متوسط سن بازیگران گومورا براساس میزان سنی که از آنها در دایرهالمعارف آنلاین سینما و تلویزیون یعنی منظوم ثبت شده، ۴۳ سال است که نشان می‌دهد بازیگران گومورا عمدتا از میانسالان هستند.

بازیگران و داستان سریال گومورا
بازیگران و داستان سریال گومورا

داستان

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان گومورا منتشر شده است، می‌خوانیم: «”مارکو دی آموره” در سریال «گومورا» نقش “چیرو”، فرد دست راست یک پدرخوانده بی رحم، “ساواستانو” را بازی می کند. وقتی پدرخوانده به زندان می افتد، “چیرو” فرصت را غنیمت می شمارد و برخلاف قوانین خانواده کاری می کند که خود رئیس خانواده شود. در این بین، “ایما” همسر پدرخوانده (ماریا پیا کالزونه) و “گنی” پسر او (سالواتوره اسپوزیتو) مانعی در برابر “چیرو” هستند. در همین حال، یک خانواده رقیب به رهبری “سالواتوره کونته” (مارکو پال وتی) از این تقابل به عنوان فرصتی برای نابودی دشمنان خود استفاده می کند …»

معرفی کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران سریال گومورا نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها سریال گومورا به طور متوسط فعالیت ۲ام بازیگران این اثر است.

۲ تن از بازیگران گومورا، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند، در واقع در گومورا ۲ سریال اولی بوده‌اند: Fortunato Cerlino و Salvatore Esposito.

در میان بازیگران گومورا نیز ۱۵ همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این سریال میان هر یک از ۶ بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که ۱۵ همکاری برای اولین‌مرتبه در گومورا رخ داده است. مانند: Marco D’Amore و Fortunato Cerlino، Marco D’Amore و Salvatore Esposito، Marco D’Amore و Vincenzo Fabricino، Marco D’Amore و Maria Pia Calzone، Marco D’Amore و Walter Lippa

 

سریال گومورا
سریال گومورا


برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های بهترین سریال های خارجی ۲۰۲۰ و سریال جدید خارجی مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا