سریالسریال‌ایرانی

اسامی بازیگران سریال بوم و بانو | خلاصه داستان بوم و بانو + عکس بازیگران

اسامی بازیگران سریال بوم و بانو به همراه معرفی نقش های بازیگران همچنین خلاصه داستان و نکات خواندنی از سریال بوم و بانو و عکس بازیگران سریال در این مطلب. سعید سلطانی کارگردان شناخته شده تلویزیونی و کارگردان مجموعه های پر مخاطبی چون سریال ستایش و پس از باران ، سریال بوم و بانو را با نویسندگی شعله شریعتی و اعظم بهروز می سازد. تهیه ‌کنندگی سریال بوم و بانو را آرمان زرین ‌کوب بر عهده دارد.

لازم به بیان است سریال بوم و بانو به کارگردانی سعید سلطانی و به تهیه کنندگی آرمان زرین کوب سال گذشته مقابل دوربین رفت و بیش از ۷۰ درصد تصویربرداری این سریال انجام شده است. در جدیدترین خبر منتشر شده، مطلع شدیم سریال بوم و بانو با بازی دیبا زاهدی و مسعود رایگان سریال محرمی شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در سال ۹۹ شد.

سریال بوم و بانو به قلم شعله شریعتی و اعظم بهروز عاشقانه‌ ای در هزار توی تاریخ است که در ۳۵ قسمت برای پخش از شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در ماه محرم سال ۱۳۹۹ شمسی تولید می شود.

این سریال در شهرک سینمایی، زندان قصر و… مقابل دوربین رفته است. در این سریال که در دوره پهلوی اول روایت می‌ شود و بزنگاهی از تلاقی عشق، سیاست و مذهب است، قصه ها واقعی نیستند و شخصیت ها نیز مابه ازای واقعی ندارند. همچنین کشف حجاب و ممنوعیت عزاداری برای سالار شهیدان از دیگر موضوعاتی است که در این سریال به تصویر کشیده می شود.

اسامی بازیگران

بهنام تشکر در نقش سرهنگ سپنتا، فریبا متخصص در نقش ماهرخ همسر تیمسار افشار، مسعود رایگان در نقش تیمسار افشار، ساغر قناعت، مهدی احمدی، دیبا زاهدی و… در سریال بوم و بانو ایفای نقش می کنند.

ساغر قناعت که پیش از این با فیلم ‌های سینمایی ” مالاریا ” ساخته پرویز شهبازی و ” جشن دلتنگی ” به کارگردان پوریا آذربایجانی در قامت بازیگر شناخته شده بود با بازی در سریال بوم و بانو ، اولین حضور تلویزیونی خود را تجربه می ‌کند. فریبا متخصص نیز در این پروژه نقش ماهرخ ، همسر تیمسار افشار را برعهده دارد. همچنین مهدی احمدی و دیبا زاهدی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

خلاصه داستان

قصه این سریال در دوره پهلوی اول روایت می ‌شود و بزنگاهی است از تلاقی عشق، سیاست و مذهب. در خلاصه داستان این سریال آمده است: ” در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می شود و شورشان به یغما می رود، عشقی بی آلایش سر بر می آورد که در دل طوفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می رود، اما در واپسین لحظات، چون سیمرغی از میان خاکستر برمی خیزد… “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا