سریالسریال‌ایرانی

اسامی سریال های ماه رمضان ۹۹ + خلاصه داستان، ساعت پخش و بازیگران

معرفی سریال های ماه رمضان ۹۹ به همراه خلاصه داستان، ساعت پخش و بازیگران سریال های رمضانی همچنین اطلاعات تکمیلی درباره سریال ها در این مطلب. تلویزیون هر سال برای ایام ماه مبارک رمضان سریال های ویژه ای را تدارک می بیند. سریال های رمضانی امسال از ماه قبل در حال تصویربرداری هستند. با توجه به نزدیکی ایام عید و ماه رمضان، تلویزیون کنداکتو شلوغی در بهار سال ۹۹ دارد. گفته می شود فضای عمومی سریال های رمضانی امسال مفرح هستند.

سریال زیرخاکی؛ شبکه یک

 

شبکه یک سیما امسال بناست سریال زیرخاکی را به روی آنتن ببرد. پیش از این سریال «نون خ» در جدول پخش شبکه یک قرار داشت که به دلیل شیوع کرونا تصویربرداری ۳۰ قسمت به سرانجام نرسید و این اثر در ۱۷ قسمت از ۲۰ فروردین پخش خواهد شد. پس از آن هم «زیرخاکی» پخش خواهد شد. این سریال به کارگردانی «جلیل سامان» ساخته شده است و پیش از این گفته می شد بناست از شبکه سه پخش شود. اما با برنامه ریزی های جدید، «زیرخاکی» به شبکه یک می رود.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گوهر خیراندیش، ایرج سنجری، نادر فلاح، اصغر نقی زاده، بازیگر خردسال رایان سرلک و هادی حجازی فر بازیگران اصلی این سریال هستند. قصه این مجموعه درباره مردی است که دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای خنده داری می شود.

سریال بچه مهندس ۳؛ شبکه ۲

 

سریال بچه مهندس ۳ در ادامه دو فصل گذشته است و قرار است در ماه مبارک رمضان هر شب در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما پخش می‌شود. در این فصل از بچه مهندس فرهاد قایمیان، کامران تفتی و ثریا قاسمی  به عنوان بازیگران اصلی در سریال حضور دارند.

نویسندگان  بچه مهندس ۳ را حسن وارسته، امیر شاداب و رضا خمسه تشکیل می دهند. روزبه حصاری، سعید کریمی، مهشید جوادی، کاوه سماک باشی،  فرناز رهنما، حدیث چهره پرداز، خیام وقارکاشانی، مهسا محجور، سارا شاهرودیان، بهنام مومن، مهرزاد جعفری و مانی رحمانی بازیگران این مجموه را تشکیل می دهند.

بچه مهندس ۳ به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی با مجری طرح موسسه سینمایی فدک فیلم بری شبکه دو سیما تولید می‌شود. در فصل جدید این سریال چهار هنرمند جدید به نام های محمود خسرومن، سینا ماهر، نسیم باقریان و یاسمن قلی پور معرفی می‌شوند.

سریال سرباز ؛ شبکه ۳

 

بازیگران و خلاصه داستان سریال سرباز
بازیگران و خلاصه داستان سریال سرباز

سریال سرباز مجموعه جدیدی ست که کارگردانی آن را هادی مقدم دوست بر عهده دارد. مقدم دوست تا پیش از این نویسندگی چند فیلم و سریال شامل شعله ور، آرایش غلیظ، بی پولی، سر به مهر، هیهات، وضعیت سفید، تولدی دیگر و… را بر عهده داشته است.

تصویربرداری سریال سرباز به کارگردانی هادی مقدم دوست با گذشت ۱۹ ماه از زمان تصویربرداری، در شهر مشهد به پایان رسید. این سریال سریال ۵۰ قسمتی که پیش از این «#سرباز» نام داشت برای پخش از شبکه سوم سیما آماده شده است. «سرباز» در شهرهای مختلفی چون تهران، لواسان، ساوه، قم، زاهدان، اهواز، خرمشهر، آبادان، زابل، قزوین، دماوند، پرند، مشهد و در کشور عراق در شهرهای کربلا و نجف تصویربرداری شده است و ادامه مراحل فنی آن اعم از تدوین، توسط خشایار موحدیان و سعید سیاح، صداگذاری توسط امین شریفی و ساخت موسیقی توسط مسعود سخاوت دوست، انجام شده است.

«سرباز» که محصول مشترک گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و ستاد کل نیروهای مسلح (قرارگاه مهارت آموزی) است، جلوه های ویژه سنگینی دارد و همچنین ضبط نریشن آن نیز به پایان رسیده است.

این سریال حکایت سرباز وظیفه‌ای به نام یحیی، همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی‌اش است و در خلاصه داستان آمده که در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع.

آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، رؤیا تیموریان، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، کوروش تهامی، نیما شعبان نژاد، سیاوش خیرابی، پدرام شریفی و … در این مجموعه ایفای نقش خواهند کرد.

سریال پدر پسری؛ شبکه پنج

 

بازیگران و خلاصه داستان سریال پدر پسری
بازیگران و خلاصه داستان سریال پدر پسری

شبکه پنج سیما زودتر از دیگر شبکه ها سریال های خود را آماده کرد. این شبکه سریال طنز «پدرپسری» به کارگردانی محمدرضا حاجی‌غلامی را برای پخش درماه مبارک رمضان آماده می‌کند.

سریال طنز «پدر پسری» ساخته محمدرضا حاجی‌غلامی و تهیه‌کنندگی رضا جودی در حال آماده سازی در ۴۰ قسمت برای پخش از شبکه ۵ سیما است که از ابتدای ماه مبارک رمضان سال آینده پخش می‌شود.

این سریال اقتباسی از کتاب «آخرین نشان مردی» به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک (هر قسمت آن قصه‌ای مجزا دارد) پخش می‌شود. «پدر پسری» در قالب طنز موقعیت ساخته شده و نویسندگی آن بر عهده احسان ثقفی، حسین حقیقی و محمد پایدار است.

«پدر پسری» این روزها با حضور بازیگرانی، چون مهران رجبی، عزت‌الله مهرآوران، مریم سرمدی، افشین سنگ چاپ، محمدجواد جعفرپور٬ کتایون بختیاری و یدالله شادمانی درحال تصویربرداری است.

مهران رجبی، عزت‌الله مهرآوران، افشین سنگ چاپ سه بازیگری هستند که در سالهای اخیر در آثار طنز زیادی حضور پیدا کرده اند. از مهر آوران و سنگ چاپ، آخرین بار سریال طنز لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها از شبکه ۳ سیما پخش شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا