تلویزیون

اسامی مهمانان فصل دوم برنامه جوکر به همراه زمان پخش

فصل اول این مجموعه با معرفی برخی مهمانان فصل دوم برنامه جوکر به پایان رسید. با توجه به تیزر کوتاهی که از فصل دوم منتشر شد، وحید آقاپور و ایمان صفا از جمله مهمانان فصل ۲ مسابقه جوکر هستند.

وحید آقاپور که این روزها در برنامه طنز ممیزی و ایمان صفا که با سریال نیسان آبی مهمان خانه‌ های ایرانیان است، در این برنامه حضور دارند و هر دو قصد دارند برای برنده شدن رقابت کنند.

آقاپور گفته که برنده شدنش در این رقابت ممکن است و صفا از این هم جلوتر رفته و گفته است پول جایزه‌اش رو برایش کنار بگذارند چون قطعا برنده می‌شود! حال باید منتظر ماند و دید که این دو هنرمند با چه کسانی هم‌گروه می‌شوند و چقدر شانس برنده شدن دارند.

هومن برق‌نورد و شهرام قائدی، از دیگر مهمانان فصل ۲ مسابقه جوکر هستند و در فصل دوم جوکر قرار است شاهد حضور این دو در کنار هم باشیم. برعکس وحید آقاپور و ایمان صفا، هومن برق‌نورد و شهرام قائدی اصلا به برنده شدن فکر نمی‌کنند.

به نظر آن ها جوکر رقابت سختی دارد. حتی هومن برق نورد می‌گوید که بیشتر برای فان و سرگرمی در این مسابقه حضور دارد. با این حال، هر دو از شرایط راضی‌اند و فکر می‌کنند نتیجه کار خیلی خوب خواهد شد.

دیگر مهمانان این رئالیتی شو هنوز معرفی نشده‌اند. امید است که هر چه زودتر تاریخ پخش فصل دوم برنامه جوکر مشخص شود و مهمانان این مسابقه نیز به طور کامل معرفی شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا