سریالسریال‌ایرانی

اسامی چهره ها و بازیگران شام ایرانی ۲+ زمان دقیق پخش

اسامی چهره ها و بازیگران شام ایرانی ۲ در این مطلب معرفی می شوند. فصل دوم مجموعه شام ایرانی با عنوان شام ایرانی ۲ ساخته می شود. فصل اول این مجموعه ویدئویی که به نوعی یک رئالیتی شو محسوب می شود سال به کارگردانی بیژن بیرنگ درسال ۱۳۹۰ تولید و پخش شد. قسمت اول این سریال ۱۱ بهمن ۹۰ منتشر شد. این برنامه همچنین در سال ۱۳۹۳ هر جمعه از شبکه نسیم پخش می‌شد.

بازیگران شام ایرانی 2
بازیگران شام ایرانی ۲

فصل دوم از سری جدید «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب از پنجشنبه ۱۴ فروردین در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. سری جدید «شام ایرانی» هر هفته پنجشنبه و جمعه در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود و از طریق فیلیمو و نماوا نیز قابل مشاهده است. دی وی دی‌های فصل اول توسط شرکت هنر اول توزیع شده و دی وی دی‌های فصل دوم نیز با تاخیر توزیع می‌شود.

این برنامه برای عرضه در رسانه خانگی ساخته شده‌است و شبنم قلی‌خانی، سیما تیرانداز، مارال فرجاد، نگین معتضدی و حامد آهنگی در کنار گلشن قیزی بازیگر آذربایجانی دیگر چهره هایی هستند که در «شام ایرانی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب حضور دارند.

ساختار شام ایرانی بر خلاف نظر عده ای که معتقد بودند از برنامه “بفرمایید شام” شبکه من و تو کپی برداری شده، الهام گرفته از مجموعه تلویزیونی Come Dine with Me است که در کشورهای مختلفی چون استرالیا، کانادا، انگلستان، آمریکا و … با شکل و فرمی مشابه و البته با نام‌های متفاوت ساخته و پخش شده‌است. فقط در انگلستان ۸۲۴ اپیزود از این برنامه در قالب ۲۵ فصل تاکنون تهیه و پخش شده‌است. ابوطالب در شبکه نمایش خانگی، چندی قبل رئالیتی شو رالی ایرانی را تولید و پخش کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا