موسیقیموسیقی ایران

انتقاد تند شهیار قنبری علیه بنیامین به خاطر اجرای آهنگ بوی عیدی در دورهمی + جزئیات

انتقاد تند شهیار قنبری علیه بنیامین به خاطر اجرای آهنگ بوی عیدی در دورهمی همچنین جزئیات حمله ترانه سرای آهنگ بوی عیدی فرهاد مهراد به بنیامین بهادری. اجرای آهنگ بوی عیدی توسط بنامین در برنامه دورهمی با واکنش های زیادی همراه شد.

در جدیدترین اظهار نظر یکی از خالقین این آهنگ یعنی شهیار قنبری، انتقاد تندی را نسبت به نحوه اجرای این آهنگ و خواندن بدون اجازه آن مطرح کرد. قنبری که یکی از ترانه سرایان مشهور در شعر ایران است در بخشی از انتقادش گفت: «بنیامین و بقیه ای که بدون اجازه این اثرا را می خوانند و حتی در متن آن دست میبرد، انگار ترانه “گل پری جون” میخوانند.»

انتقاد تند شهیار قنبری علیه بنیامی
انتقاد تند شهیار قنبری علیه بنیامی

برنامه شنبه شب دورهمی با حضور بنیامین بهادری خواننده پاپ روی آنتن شبکه نسیم می رود. بنیامین بهادری ۱۸ شهریور ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمد. او دانشجوی انصرافی لیسانس رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد رودهن است از شعر و موسیقی و مداحی شروع کرد و حالا خواننده و بازیگر است. بنیامین درباره خودش گفته: « شعر و ادبیات از دوران کودکی همراه من بود و از ۱۶ سالگی شعر می‌ گفتم. جالب است بدانید در ۱۸ سالگی رتبه‌ چهارم بهترین شاعر زیر ۳۰ سال را کسب کردم و از دوران دبستان در گروه های سرود و آواز مدرسه نفر اول بودم»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا