موسیقیموسیقی ایران

برنامه و تاریخ دقیق کنسرت ها در آبان و آذر ۹۷

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

برنامه و تاریخ دقیق کنسرت ها در آبان و آذر ۹۷

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

با پایان ایام سوگواری سید الشهدا (ع) و آغاز ماه ربیع الاول، گروه‌های موسیقی، تور کنسرت هایشان را آغاز می‌کنند. البته برنامه ریزی بسیاری از کنسرت‌ها انجام شده و بلیت فروشی آن‌ها نیز آغاز شده است. برنامه کنسرت‌ها را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

کنسرت‌های بخش پاپ

کنسرت کاوه آفاق آبان ماه دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می‌شود. گروه دلیار به سرپرستی ندا بهزاد جمعه هجدهم آبان ماه در فرهنگسرای نیاوران میزبان علاقمندان خواهد بود. این کنسرت ویژه بانوان است.

محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ ۱۹ و ۲۰ آبان در چهار سانس میزبان علاقه‌مندان خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی است. تمامی بلیت‌های کنسرت ابراهیم زاده، فروخته شده است. امید جهان هم در سالن میلاد نمایشگاه ساعت ۲۲ شنبه ۲۶ آبان کنسرت خود را برگزار می‌کند.

امید حاجیلی نیز کنسرت خود را در چهار سانس روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۲۸ و ۲۹ آبان در سالن میلاد نمایشگاه برگزار می‌کند. محسن میرزازاده با قطعات محلی خود چهارشنبه ۳۰ آبان ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در تالار وحدت میزبان طرفدارانش است.

کنسرت مهدی یراحی پنجشنبه ۱ آذر در دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد به روی صحنه می‌رود. محمد علیزاده ۲ و ۳ آذر ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در چهار سانس به روی صحنه می‌رود.
سامان جلیلی نیز در مرکز همایش‌های برج میلاد جمعه ۱۰ آذر کنسرت برگزار می‌کند.

محسن ابراهیم زاده تمدید کنسرت‌های اواخر آبان خود را ۳ آذر در دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌کند.
علیرضا طلیسچی ۷ آذر در برج میلاد دو سانس میزبان علاقه مندانش است. البته یکی از سانس‌های کنسرت طلیسچی، سولداوت شده است. کنسرت گروه بندری آوای موج ۷ آذر در تالار وحدت ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه اجرا می‌شود. کنسرت ۲۰ سال با رضا یزدانی ۲۱ و ۲۳ آذر در دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

کنسرت‌های بخش سنتی، کلاسیک و تلفیقی

ارکستر ملی ایران به رهبری مهمان نادر مرتضی پور و حسام الدین سراج چهاردهم آبان در تالار وحدت اجرای قطعات آلبوم «وداع» را خواهند داشت. این کنسرت ساعت ۲۰ شب دوشنبه برگزار می‌شود. مدیر هنری کنسرت فریدون شهبازیان است.

کنسرت گروه راستان که ویژه بانوان است ۲۰ آبان در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. کنسرت ارکستر سمفونیک رسانه هنر ۲۱ آبان ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در تالار وحدت برگزار می‌شود. کنسرت ارکستر عصر جدید ۲۳ آبان در فرهنگسرای نیاوران ارسباران برگزار می‌شود. تمام بلیت‌های این کنسرت با قیمت ۴۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

کنسرت ارکستر ساز بند به رهبری حمید آقایی و خوانندگی حامد حکیم زاده ۲۳ آبان ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در تالار رودکی برگزار می‌شود. کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی ۲۳ آبان ماه ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود. کنسرت گروه محلی شاهو دالاهو در تالار رودکی ۲۶ آبان ماه ساعت ۲۰ اجرا می‌شود.
کنسرت ارکستر سرزمین خورشید ۸ آبان در تالار رودکی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه میزبان علاقه مندانش خواهد بود.

کنسرت گروه گلبانگ که سبک نواحی را به خود اختصاص داده است با آواز علیرضا وکیلی منش، همخوانی آوا پازوکی و سرپرستی بهناز ذاکری سوم آذر ماه ساعت ۲۱ در تالار وحدت اجرای کنسرت خواهد داشت.
کنسرت ارکستر چکاوک ۸ آذر در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود. این کنسرت با سرپرستی رضا شایسته، خوانندگی محمد افروز و فرهاد عزیزی اجرا خواهد شد.
گروه نهال چهاردهم آذرماه در فرهنگسرای نیاوران کنسرتی ویژه بانوان برگزار می‌کند.

محسن ابراهیم زاده پس از برگزاری کنسرت هایش در تهران به خرم آباد رفته و ۲۷ آبان ماه در سالن بانک صادرات در دو سانس میزبان علاقه مندانش خواهد بود. کنسرت بهنام بانی در مرند و مراغه به ترتیب ۲۱ آبان و ۲۲ آبان در سالن ماریانا و سالن ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

کنسرت هایی که بلیت فروشی آن هنوز آغاز نشده است

بهنام بانی ۶ آذر در برج میلاد به روی صحنه می‌رود.
مهدی جهانی ۸ آذر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در دو سانس کنسرت برگزار می‌کند.
همچنین کنسرت قزوین هوروش بند در سالن نمایشگاه بین المللی برگزار می‌شود.

بابک جهانبخش ۲۲ آذرماه در برج میلاد در دو سانس میزبان علاقه مندان خواهد بود.
رحیم شهریاری ۹ دی ماه در برج میلاد در دو سانس کنسرتش رابرگزار می‌کند.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

برنامه و تاریخ دقیق کنسرت ها در آبان و آذر ۹۷

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا