سبک زندگی

بهترین کادو برای خوشحال کردن همسر در روز عشق چیست ؟

مجله اینترنتی کولاک : به نقل از سایت باشگاه خبرنگاران جوان ولنتاین یک روز قدیمی است که با نام روز عشق شناخته می شود . در روز  ولنتاین جوان ها در سراسر دنیا با هدیه دادن رز ها ی سرخ و خرس های رنگارنگ بزرگ به یکدیگر عشقشان را به یکدیگر یادآوری می کنند .

حالا که ولنتاین۲۰۲۰ نزدیک است ، شاید شما نیز به فکر این باشید که در روز ولنتاین عشقتان را سورپرایز کنید . در ادامه پیشنهاد هایی جالب برای هدیه ولنتاین آورده شده است :

سورپرایز رمانتیک با قلب های آردی

با این قلب های آردی برای شخص خاص زندگی خود یک کارت ولنتاین ویژه درست کنید. با بریدن شکل قلب روی یک تکه مقوای رنگی و پاشیدن آرد روی آن جلوه ی بصری جالبی ایجاد کنید. از این کارت می توانید برای خلق اثری هنری و رمانتیک روی زمین هم استفاده کنید. مقدار زیادی آرد روی مقوایی بریزید که آن را روی چمن گذاشته اید. وقتی آن را بردارید قسمت بریده قلب شکل، قلب زیبایی از آرد روی زمینبه وجود می آورد. از این تکنیک استفاده کنید و با قلب های زیاد او را به سمت خودتان هدایت کنید یا فقط تمام سطح چمن را پر از قلب کنید تا نشان دهید چقدر دوستش دارید.

شیشه ای پر از دلایلی که دوستش دارید

یک شیشه دهان گشاد کوچک را با روبان، قلب های نمدی و سایر چیزهای تزئینی تزئین کنید. از این کادوی ولنتاین خاص می توانید روی قفسه به عنوان یک شئ تزئینی استفاده کرده یا پیغامی از طرف خودتان روی آن بنویسید. تعداد زیادی نخ و ریسمان دور شیشه بپیچید و وسط ریسمان ها دکمه سیاهی قرار دهید. یک دکمه می تواند قلب نمدی را سر جایش نگه دارد؛ خود شیشه کاغذ های کوچک بسیاری را می تواند در خود جا دهد. هر کدام از این کاغذ ها قرار است خنده را به چهره عشق شما بیاورد؛ چون در آن ها دلیلی را که با آن عاشق او هستید توضیح می دهید. کافی است تکه های کاغذی به رنگ قرمز بردارید و دلایل خود را بنویسید، آن ها را تا زده و در شیشه بیندازید. هیچ چیز بهتر از این نیست که چیزی را که می خواهید به او بگویید طوری بیان کنید که باعث شود خودتان آن را بیشتر دوست داشته باشید.

تی بگ های قلبی

تی بگ های قلبی شکل درست کنید و در ولنتاین امسال از آن ها استفاده کنید. می توانید از چای های محبوب خود یا او مثل چای سیاه یا سبز استفاده کنید. برای شروع، نیاز به فیلتر قهوه یا تی بگ چند بار مصرف، نخ، قیچی، چای، کاغذ رنگی، سوزن، مداد و قاشق چای خوری دارید. این کادوی ولنتاین نه تنها هر روز صبح او را مهمان چای مورد علاقه اش خواهد کرد، بلکه قبل از اینکه روزش را شروع کند و زمانی که لیوان داغ چای را در دست می گیرد او را به یاد شما می اندازد.

دفترچه یادداشت مینیاتوری

اگر عشق شما به نوشتن خاطراتش علاقه دارد، یک دفترچه یادداشت مینیاتوری و کوچک، به عنوان کادوی ولنتاین ایده ای عالی برای او خواهد بود. می توانید آن را با دست های خود درست کنید و با لوازم تزئینی به سلیقه خودتان بیارایید. نکته مهم، کنار هم گذاشتن و چسباندن برگه های کوچک کاغذ و افزودن مقوای طرح دار برای جلد دفترچه است. همچنین می توانید با آویزان کردن یک زنجیر، کادوی ولنتاین خود را به جاکلیدی زیبایی تبدیل کنید. یک ایده عالی دیگر، نوشتن خاطرات مشترک و هدیه دادن دفترچه به اوست. احتمالا با اولین نگاه این موضوع را متوجه نمی شود که این، یک دفترچه کوچک برای نوشتن یادداشت های کوتاه یا یک یادگاری نیست؛ بلکه نشانه زیبایی از داستان عشقی است که بین شما دو نفر وجود دارد.

کاپ کیک های شکلاتی خانگی

این کاپ کیک های شکلاتی قلبی، علاوه بر اینکه خوشمزه هستند، میزان علاقه شما به عشق تان را نیز نشان می دهند. از دستورالعمل مورد علاقه خود استفاده کنید و آن ها را در روز ولنتاین به عشق تان هدیه دهید. این کاپ کیک ها از نوع کیک های کلاسیک تهیه شده با شکلات تلخ است که فورا در دهان آب می شود؛ اما می توانید برای معشوق خود از طعم مورد علاقه اش استفاده کنید. وقتی کیک ها آماده شدند آن ها را به کمک قالب هایی به شکل قلب شکل دهید یا از اول مواد کیک را درون قالب های قلبی شکل بریزید. تزئین روی کیک هم از آن پیکان ها یا قلب های کوچولو خواهد بود که با کاغذ رنگی، خلال دندان و کمی نوار چسب روی کیک ثابت می شوند. یک سینی از این کیک ها درست کنید و از آن به عنوان دسر بعد از شام ولنتاین خود استفاده کنید؛ چیزی که همه آن را خودتان و به طور اختصاصی برای عشق خود درست کرده اید.

قاب عکس

قاب عکسی درست کنید که مثل آن در فروشگاه ها پیدا نشود. از اسپری رنگ استفاده کنید تا طرحی خاص به قاب بدهید و عکس دونفره مورد علاقه خود را در قاب قرار دهید. این قاب عکس، یک برش قلب بزرگ درون خود دارد که یکی از عزیزترین عکس های دونفره شما را در پس زمینه خود جای داده است. این زیبایی دوگانه قاب عکس، او را واقعا خوشحال می کند؛ چه به خاطر عکس وسط قاب و چه به خاطر طرح خود قاب که ترکیبی از رنگ های زیبای ولنتاین یعنی قرمز و سفید است. درست کردن طرح راه راه هم خیلی آسان است و فقط به کمی نوار چسب و اسپری رنگ نیاز دارد. برای زیباتر شدن کار، وقتی قاب عکس را روی میز کنار تختخواب، طاقچه بالای شومینه یا میز مطالعه می گذارید، یک نوار از قلب های کاغذی روی قاب بیندازید.

روکش های نان عاشقانه

اگر طرفدار هنر و کاردستی باشید درست کردن این کادوی ولنتاین منحصر به فرد برای شما سرگرم کننده است. روکش هایی با طرح ولنتاین  اختصاصی خود درست کنید و آن ها را بر روی نان مورد علاقه معشوقتان بکشید تا صبحانه ای را تجربه کند که هرگز فراموش نخواهد کرد… اگر خود نان هم خانگی و با طعم مورد علاقه او باشد دیگر همه چیز کامل می شود. باید دور نان را سلوفون بکشید و روکش ها را با نوار چسب به آن بچسبانید. استفاده از این روکش های تجملی را به ولنتاین محدود نکنید؛ بلکه می توانید دوباره از آن ها در روزهای دیگر هم استفاده کنید.

حکاکی عاشقانه

اگر گلدوزی دوست دارید، می توانید به وسیله حکاکی، نامه عاشقانه خود را تهیه کنید. ساختن این نامه عاشقانه آسان است و می توانید با قاب مورد علاقه خود، آن را قاب کنید. این نامه به جای کاغذ روی چوب های طرح دار نوشته و بعد روی یک مقوا چسبانده می شود. در مورد رنگ های مورد استفاده می توانید یا از رنگ های خنثی مثل سفید و قهوه ای و یا از رنگ های روشن تر بهره ببرید. جا دادن نامه در قاب عکس چیزی نیست که هر کسی انجام داده باشد و این باعث می شود این ایده، ایده ای خلاقانه باشد.

 هدایای ساعتی

اگر نمی دانید بهترین کادوی ولنتاین که می توانید به عشق خود در این روز بدهید چیست، برای هر کادوی ولنتاین خودتان برچسبی درست کنید که به پاکت آن بچسبانید. برای هر ساعت هم یک کارت زیبا یا فقط هدایایی کوچک داخل پاکت بگذارید، برای مثال کارت های خرید از رستوران، کتابخانه یا کافی شاپ محبوبش؛ یادداشت عاشقانه؛ عکس دونفره؛ یا حتی آب نبات های کوچولو. برچسب ها را باید بر اساس زمانی از روز که هر پاکت را می خواهید به او بدهید مرتب کنید. برچسب های ۶ در ۸ سانتی را می توانید در هر فروشگاه لوازم اداری پیدا کنید.

شیشه ی معجون و آبمیوه

می توانید شیشه های دهان گشاد مورد علاقه ی خود را با روبان، پاپیون، نی و سایر لوازم تزئینی بیارایید. به همین دلیل است که روز ولنتاین مناسب ترین موقع سال برای جادو کردن مخاطب خاص شما است. وسایلی که نیاز دارید مواد آماده ای از جمله آب انار، چند لیوان سون آپ، چند شیشه ی دهان گشاد کوچک، چند نی کاغذی راه راه، یک جانخی طرح قلب و کمی برچسب مناسب ولنتاین است. کار را با یک سینی چوبی ساده شروع می کنیم و آن را با اسپری رنگ، سفید و قرمز می کنیم. اضافه کردن خرده کاغذهای رنگی به سینی، آن را قشنگ تر می کند.

سبد ولنتاین

سبدی را پر از هدایایی کنید که او دوست دارد. می توانید از CD، DVD، کتاب، جوراب و سایر چیزهای کوچکی استفاده کنید که بتوان آن ها را قشنگ و جالب در سبد چید. اولین چیز خوبی که این ایده دارد این است که این سبد اصلا شلخته و شلوغ پلوغ نمی شود و تمام کاری که باید انجام دهید این است که هدایا را به روشی زیبا کنار هم قرار دهید و خلاق باشید. دومین نکته ی خوب در مورد آن امکان استفاده از چیزهای مختلف به عنوان کادوی ولنتاین است. ما پیشنهاد می کنیم از چیزهای جالب دیگری هم در سبد استفاده کنید از جمله یک کارت هدیه ی ویزا، تعداد زیادی آب نبات، پاپ کورن و تعدادی لوازم حمام.

ماگ های نقاشی شده با گچ

با این کادوی ولنتاین، دیگر او می تواند از نوشیدنی مورد علاقه ی خودش در این ماگ های دست ساز لذت ببرد. به دنبال طرحی باشید که نشانگر رابطه ی شما باشد و می تواند یا جمله ی پرمعنایی باشد یا پیغام شخصی خود شما. این پیغام که توسط شخص خاص زندگی او نوشته شده باعث می شود این ماگ ها با ماگ های حاضری مغازه ها که همه به عنوان کادوی ولنتاین می خرند فرق داشته باشد. فراموش نکنید که جنس رنگی که روی ماگ زده اید باعث می شود بتوانید هر روز نوشته جدیدی روی آن بنویسید و روزهای معمولی را هم تبدیل به ولنتاین کنید. برای درست کردن این هدیه به چند ماگ ساده، کاغذ فریزر، سنباده ی ۲۲۰ دانه، الکل، پنبه، دستمال مرطوب پاک کننده ی بچه، قیچی طرح دار و پانچ، قیچی معمولی، رنگ مخصوص تخته سیاه، لیوان یک بار مصرف، برسو چاقوی ایکس نیاز دارید.

لامپ ولنتاینی

با استفاده از مفتول و یک تکه چوب می توانید لامپ مخصوص ولنتاین خود را طراحی کنید. این کادوی ولنتاین را می توانید روی میز کنار تختخواب قرار دهید و از آن برای خواندن و نوشتن در رختخواب استفاده کنید. اولین مرحله ی ساختن آن، خالی کردن یک لامپ معمولی و تزئین آن با یک پیغام عاشقانه برای مخاطب خاص شما است. بخش حساس این کاردستی، آن دو تا قلب کوچک داخل لامپ هستند که باید با مفتول قرمز درست کنید و با دقت به جای سیم پیچ درون لامپ، در آن قرار دهید. جدای از خود لامپ، به مفتول قرمز، انبر، پیچ گوشتی، عینک محافظ، یک تکه چوب مکعبی، سوزن، قلم و کاغذ، سیم چین، چکش، میخ و چسب داغ نیاز دارید. مفتول قلبی شکل در داخل تکه چوب زیر لامپ قرار داده می شود که روی آن پیغام عاشقانه با سوزن چسبانده شده است

پتوی قلب دار

روز ولنتاین معمولا در بسیاری از نقاط دنیا هوا سرد است پس با هم رفتن زیر پتویی که خود شما آن را با طرح قلب تزئین کرده اید، ایده ی خوبی به نظر می رسد. اگر یک بعداز ظهر، وقت اضافه داشته باشید درست کردن این پتو کار آسانی است و نیاز به مواد گرانی ندارد. چیزهایی که نیاز دارید یک پتوی روانداز، اسپری رنگ، قلم موی رنگ، قیچی، مقوا و چوب پنبه است. وقتی مقوا را به شکل قلب در سه اندازه ی مختلف بریدید چوب پنبه را به پشت قلب ها بچسبانید تا از آن به عنوان دسته ی استمپ های قلبی شکل خود استفاده کنید. روی قلب ها را رنگ قرمز زده و با گرفتن چوب پنبه آن ها را روی پتو بزنید البته به ترتیب اندازه قلب ها. عجب کادوی ولنتاین فوق العاده ای که در آن واحد دو کاربرد دارد؛ هم به معشوق شما در روز ولنتاین حس خاصی می دهد و هم رنگ و لعاب اتاق را دو چندان می کند.

لوستری از بادکنک ها

لوسترها چیزهای گران قیمتی هستند، بنابراین می توانید لوستر ارزان خود را بسازید. طرح این لوستر شاید با چیزی که تصور می کنید فرق داشته باشد اما هدیه ای خاص خواهد بود که او حتما از آن خوشش می آید. در عین حال آنقدر خوشگل می شود که کاملا با لوسترهای آنچنانی که از بیرون می خرید قابل برابری است. علتش تزئینات کریستال یا لامپ های آن نیست بلکه به خاطر خاطرات ارزشمندی است که به هر بادکنک آویزان کرده اید. برای درست کردن این لوستر به یک کپسول گاز هلیوم، عکس های ۴ در ۶، مقوای ۵ در ۷، روبان پلاستیکی، بادکنک، قیچی، پانچ و نوار چسب دو طرفه نیاز دارید. روبان پلاستیکی ای که به عکس ها وصل می شود و همچنین بادکنک ها زیبایی خاصی به مجموعه ای این ها می دهد

تختخوابی از گلبرگ و بادکنک

می توانید خیلی راحت تختخواب خود را با بادکنک های خوشرنگی که تا سقف می رسد و گلبرگ های رز روی لحاف تزئین کنید. برای خاص تر کردن بادکنک ها عکس ها و نوشته به پایین روبان آن ها ببندید. همچنین می توانید عکس ها را به یک تکه مقوا و روبان بادکنک را بین آن بچسبانید و در پشت مقوا دلایل عشقی که به او دارید را بنویسید. قول می دهیم این سورپرایز تجربه ی ولنتاین امسال شما را تجملاتی تر خواهد کرد. دکور به خودی خود عالی است اما ترکیب رنگ قرمز و سفیدی که ایجاد کرده اید آن را بیشتر فوق العاده خواهد کرد.

 قاب عکس دست ساز دوم

این قاب عکس حاوی عکسی است که دوستش دارید و همچنین متن آهنگ، شعر یا پیام دست نوشته ای که شما را به یاد عشقتان و روزهایی که با هم بوده اید می اندازد. رنگ نوشته ها را یکدست و براق کنید تا به دکور اتاقش سادگی ببخشد و هر بار که به قاب نگاه می کند به یاد شما بیفتد. عکس را درست در وسط قاب قرار دهید و یا هر چیزی را که درباره اش به ذهنتان می رسد دورتادور آن بنویسید یا از جملات معروف عاشقانه ی دیگران استفاده کنید. قاب چوبی و تیره و براق، کارتان را پرشکوه می کند و اینکه قاب عکس را در خانه درست کرده اید کادوی ولنتاین را به کاری غیرمعمول و خاص تبدیل می کند.

شمعی با حروف اول اسامی هر دوی شما

یکی از هدایای مورد علاقه ولنتاین همه شمع های زیبایی است که نه تنها اتاق را روشن می کند بلکه حروف اول اسم شما و عشقتان را در بر دارد. تنها جذابیت آن حروف کنده کاری شده ی روی شمع نیست بلکه آن ها داخل قلبی زیبا قرار گرفته اند و برای حکاکی قلب از همان روشی که برای کندن حروف استفاده کردید بهره ببرید. اغراق نیست اگر این کادوی ولنتاین را یکی از زیباترین هدایایی بنامیم که می توانید به کسی بدهید که برایتان مهم است واین درحالی است که درست کردنش تنها به چند ابزار ساده نیاز دارد. یک شمع، کاتر، خودکار مخصوص تذهیب، نوار چسب و طرح مورد دلخواه. وقتی طرح را روی شمع با خودکار کشیدید و با کاتر آن را کندید، جاهای کنده شده را با خودکار مخصوص تذهیب پر کنید تا رنگ طلایی زیبای آن را بیاراید و سپس کار شما آماده است.

شیشه ی هدایا

باز هم یک شیشه هدایای دیگر؛ درست کردن این یکی آسان تر است و کادویی عالی برای شخص خاص زندگی شما خواهد بود. می توانید شیشه را پر از اسمارتیز کنید یا آن را پر از هر آب نبات یا خوراکی کنید که عشق شما دوست دارد. روی شیشه هم از برچسبی به رنگی متناسب با ولنتاین استفاده کنید و در آخر دور شیشه را با اتیکتی زیبا تزئین کنید. این ایده مطمئنا از آن ایده هایی است که در لحظات آخر به کمک شما می آید.

قاب عکس “دوستت دارم چون …”

با این کادوی ولنتاین می توانید به او بگویید چرا دوستش دارید. مهم نیست چقدر تا به حال این موضوع را به او گفته اید، روش جدید ابراز آن همیشه نه تنها برای او بلکه برای خود شما آن را ارزشمند تر می کند. می توانید طرح مورد نظر خود را پرینت گرفته و در قاب ۸ در ۱۰ قرار دهید و بعد یک ماژیک وایت بورد کنار آن قرار دهید تا پیغام های خود را با آن روی شیشه قاب عکس بنویسید. طرح زیگزاگی که می بینید و پس زمینه ی متن را تشکیل داده به اندازه ی خود متن با مزه است. برای خلق زیبایی وقت تلف نکنید، چرا که ولنتاین فرصتی است برای اینکه عشق خود را دوباره به او ابراز کنید.

بوسه ای در جیب

وقتی زمان کافی برای بوسیدن عشق خود ندارید این کارت ها او را به یاد عشق و محبت شما می اندازد. از تعداد زیادی کارت استفاده کنید تا کتابچه ی ولنتاین بامزه ای تهیه شود. وقتی کتابچه را ورق می زند انگار بوسه ای برایش می فرستید. اما بهترین بخش کار این است که بوسه ی شما همیشه همراه او است و فقط کافی است کتابچه را بردارد و داخل جیبش بگذارد. یک عکس از خودتان بگیرید که دارید بوسه ای می فرستید و چندین بار از آن پرینت بگیرید و آن ها را تبدیل به کتابچه کنید. با ماژیک قرمز یک قلب بالای هر عکس بکشید، بالای عکس دوم دو تا و همین طور تعداد قلب ها را در هر عکس افزایش دهید. با دادن این کادوی ولنتاین به او و دیدن خوشحالی در چهره اش متوجه می شوید چرا عنوان هدیه را این طور انتخاب کرده ایم.

بلوک عکس

این بلوک عکس می تواند به عنوان تزئین رو میزی مورد استفاده قرار گیرد اما خیلی بیشتر از این هاست. روی آن را با پیغام های عاشقانه و عکس های مهم پر کنید. برخلاف اکثر ایده های قاب عکس همیشگی، در این یکی عکس ها را در یک قاب معمولی قرار نمی دهیم بلکه عکس های خاطره انگیز را مثل کلاژ روی یک تکه بلوک چوبی که ظاهری قدیمی دارد می چسبانیم. برای آماده سازی این کاردستی به یک بلوک چوبی، کمی رنگ سفید و طوسی تیره برای ایجاد ظاهر کهنه و قدیمی، چسب چوب، فرچه، عکس های سیاه و سفید مورد علاقه ی شما، پونز مخصوص رویه ی مبل، وازلین و یک سمباده نیاز دارید. نوشته های “دوستت دارم” را که روی کاغذ معمولی پرینت و برش داده شده اند هم روی بلوک می چسبانید.

رویه کوسن های عاشقانه

او با اینکادوی ولنتاین جذاب و متفاوت، هر روز صبح با باز کردن چشم هایش یادش می افتد چقدر دوستش دارید. درست کردن این رویه ها با یک طرح زیگزاگ در پس زمینه، تنها در ۳۰ دقیقه انجام پذیر است. این کار به شما این فرصت را می دهد که به کوسن کهنه و خسته کننده ی خود رنگ و لعاب تازه ای بدهید و قلب پشمی قشنگی روی آن قرار دهید. جدای از پارچه ی پشمی، به پارچه ی مشکی برای پشت کار، چرخ خیاطی، قیچی، مقداری سوزن، نخ مشکی و سفید و نخ صورتی هم نیاز خواهید داشت.

پازل حروف

این کادوی ولنتاین خاص را عاشقان پازل حتما باید در نظر بگیرند؛ هدیه ای خاص و منحصر به فرد برای عشق شما. حروف مختلف “دوستت دارم” یا پیغام مورد نظر خودتان را روی ورقه ای طرح دار کنار هم بچینید و آن ها را با فاصله از هم بچسبانید. کار را در یک قاب عکس حجمی قرار دهید تا کادوی ولنتاین مورد نظر آماده شود و بتوانید او را سورپرایز کنید. اگر پیام طولانی تری دارید می توانید از یک جدول استفاده کنید چون تقسیم بندی های روی آن باعث می شود به آسانی فاصله ی کاشی ها را تنظیم کرده و به این ترتیب از لحاظ بصری نظم بیشتری به کار خود ببخشید.

 کارتی با شکلات های مختلف

با ترکیب یک کارت معمولی ولنتاین با شکلات های شیرین، این کاردستی خانگی و رنگی را درست کنید. این کارت کاملا به درد آقایان عاشق شیرینی جات می خورد و بهترین قسمت این کار این است که هر شکلات یک قسمت متفاوت از معنی جمله ی شما را کامل می کند؛ جمله هایی که روی یک زمینه ی سفید بزرگ نوشته شده اند. زمینه ی کار شما یک مقوای روغنی سفید است و متنش را با یک خودکار مشکی می نویسید و از شکلات ها هم در جاهای خالی برای پر کردن کلمه ای که به آن نیاز دارید استفاده می کنید. شکلات ها را با نوار چسب روی مقوا ثابت می کنید.

تکه چوب و سنگ با پیغام عاشقانه

می توانید روی یک تکه چوب یا سنگ، پیغام ولنتاین مورد علاقه ی خود را بنویسید؛ کادوی ولنتاین جذاب و ایده آل برای زمانی که پول چندانی ندارید. این هدیه بیشتر برای آن ها که عاشق کوهنوردی هستند جالب است اما زیبایی ساده و دهاتی آن، قطعا هر مردی را در دنیا تحت تاثیر قرار می دهد. برای انجام این کار به سنگی کوچک و صیقلی و شاخه ی صافی به عنوان زمینه کار خود نیاز دارید تا بتوانید پیغام خود را روی آن ها بنویسید. برای اینکه نوشته های شما روی شاخه حالت سوخته داشته باشند می توانید آن ها را لحیم کاری کنید که در کمتر از چند دقیقه همان چیزی می شوند که می خواهید. برای نوشتن و تزئین سنگ ها هم کمی رنگ اکریلیک تیره و برس نازک نیاز دارید. سنگ ها را درون یک کاسه ی شیشه ای بزرگ ریخته و روی میز نهارخوری بگذارید.

شمع مناسب عکس

با این شمع خاص، عکس های محبوب شما نورانی خواهد شد. هیچ چیز هم مثل نور طبیعی شمع یک عکس را زیبا نمی کند و به خاطره ی دونفره ی شما جلوه ای رمانتیک نمی بخشد. عکس در واقع روی جاشمعی شیشه ای می افتد. برای این کار به تکنیک ترانسفر عکس با استفاده از چند فتوکپی سفید و سیاه از عکس دوتایی شما و کمی کاغذ ترانسفر نیاز دارید. جوهر سیاه فتوکپی به کاغذ ترانسفر منتقل شده و این کاغذ وقتی چند دقیقه در آب گرم بخیسد با برداشتن لایه پلاستیک آن معجزه می کند. وقتی کاغذ خشک شد آن را به لیوان بچسبانید و اینگونه کادوی ولنتاین شما و جاشمعی عکس دارتان آماده است.

دفترچه یادداشت عاشقانه

با این دفترچه یادداشت عاشقانه محبت خود را به عشقتان ابراز کنید. از طرح ها و رنگ های مختلف استفاده کنید تا امسال ولنتاین خیلی خاصی داشته باشید. قرار است یک دفترچه یادداشت معمولی را به یک دفترچه خاطرات قلبی شکل با نمک که دورش روبان صورتی پیچیده ایم تبدیل کنیم. برای شکل دادن دفترچه به شکل قلب، وقتی باز می شود باید یک قلب نمدی را به شکل قلب برش دهید و سعی کنید کمی بزرگ تر از کتاب شما باشد تا گوشه های کتاب را بپوشاند. همچنین می توانید یک دفترچه از قبل نوشته شده را به او هدیه دهید که در آن تمام احساسات خود را نسبت به او و به رابطه ای که با او دارید نوشته اید.

کراکرهای ولنتاین

با دستمال کاغذی قرمز و سایر تزئینات، کراکرهای ولنتاین خود را برای این روز درست کنید. این کراکرها فقط مختص معشوق شما نیستند بلکه می توانید از آن ها در مهمانی ولنتاین هم استفاده کنید. برای درست کردن آن ها به چند رول دستمال کاغذی، کاغذ کرپ به رنگ قرمز، کمی روبان طرح دار، نوار چسب، قیچی و هر چیز دوست داشتنی برای پر کردن داخل کراکرها نیاز دارید. برای داخل کراکرها می توانید از آب نبات، شکلات یا پیغام های عاشقانه کوچک استفاده کنید. کراکرهایی شبیه به یک آب نبات گنده که قسمت بیرون آن ها با نشانی از عشق تزئین شده و داخل آن ها چیزهای خوشمزه ای پنهان شده.

جعبه عکس رمانتیک

این جعبه عکس یادآور عشقی است که شما و عشقتان در آن سهیم هستید. تنها نگاه کردن به این جعبه با آن عکس های وصل شده به هم او را دوباره عاشقتان خواهد کرد و برای درست کردنش نیاز به صرف وقت زیادی ندارید. در واقع تنها با پرداخت مبلغ کمی که صرف پرینت گرفتن عکس ها می کنید کار شما آماده می شود. چیزهایی که نیاز دارید یک جعبه است که می توانید از یک جعبه جواهرات قدیمی استفاده کنید و البته عکس های دوتایی خود و ابزارهایی مثل کاغذ کادو، چسب و یک روبان. وقتی چند تا از عکس ها را پرینت گرفتید آن ها را با روبانی که به پشتشان چسبانده شده به هم وصل کنید. بعد آن ها را روی هم تا بزنید و جمع کنید تا درون جعبه جا بگیرند.

تختخواب روبان ها و بادکنک ها

 

با این بادکنک های قرمز تخت خود را شبیه تختخواب های ستون دار زیبا کنید. نکته ی جالب این ایده این است که درون هر بادکنک کارت هدیه ای قرار می گیرد، کارتی که شامل چیزهایی است که معشوق شما دوست دارد. یک شب فیلم دیدن؛ یک ماساژ خوب دو طرفه، یک فنجان قهوه ی دو نفره و یا هر چیزی که می خواهید با هم انجام دهید. کلی هم روبان قرمز رنگ دور تا دور تخت آویزان می شود طوری که یک سر آن با چسب به سقف می چسبد و طرف دیگر روی زمین می افتد.

کیف سی دی ولنتاین

با این کیف CD آهنگ ها و آلبوم های مورد علاقه ی خود را به نمایش بگذارید. با هر صفحه از این کتاب که یکی دو بیت از آهنگ مورد علاقه ی او را در آن نوشته اید، عکس دو نفره ی خاطره انگیزی را هم در آن قرار داده اید یا تزئین کوچکی کرده اید، بنابراین ولنتاینی بامزه را تجربه خواهید کرد. چیزهایی که در این کاردستی به آن نیاز دارید عبارتند از یک کیف CD به رنگ روشن که روی جلد آن بتوان عکس قرار داد، کاغذ کادوی رنگی یا طرح دار، کاغذ پوستی، چند تا عکس سیاه وسفید دو نفره و چند تا دکمه، چند تا میخ پهن به شکل گل، حروف فلزی و گیره های کاغذ مارپیچ.

هدف ولنتاین تنها با باهم بودن شما دو نفر حاصل می شود اما یک کادوی ولنتاین زیبا لحظه ی شما را زیباتر و همه چیز را ارزشمندتر می کند. به همین دلیل است که وقتی می خواهید به معشوق خود هدیه ای برای ولنتاین بدهید باید نگاهی به ایده های بالا بیندازید تا بتوانید هدیه ای خانگی و فوق العاده پیشکش او کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا