سریالسریال‌ایرانی

بیوگرافی بازیگران سریال بوم و بانو + معرفی نقش های بازیگران و عکس

بیوگرافی بازیگران سریال بوم و بانو به کارگردانی سعید سلطانی همچنین معرفی نقش های بازیگران در سریال بوم و بانو همچنین عکس در همین مطلب. سریال بوم و بانو به کارگردانی سعید سلطانی و به نویسندگی شعله شریعتی و اعظم بهروز و به تهیه‌ کنندگی آرمان زرین‌ کوب سریال محرمی شبکه دو سیما است.

بیوگرافی بازیگران سریال بوم و بانو
بیوگرافی بازیگران سریال بوم و بانو

در این سریال که در دوره پهلوی اول روایت می ‌شود و بزنگاهی از تلاقی عشق، سیاست و مذهب است، قصه ها واقعی نیستند و شخصیت ها نیز ما به ازای واقعی ندارند. همچنین کشف حجاب و ممنوعیت عزاداری برای سالار شهیدان از دیگر موضوعاتی است که در این سریال به تصویر کشیده می شود.

مهدی احمدی ، مسعود رایگان ، بهنام تشکر، فریبا متخصص ، دیبا زاهدی و ساغر قناعت از جمله بازیگران سریال بوم و بانو هستند. مسعود رایگان در این سریال ایفاگر نقش تیمسار افشار و بهنام تشکر نیز نقش سرهنگ سپنتا را بر عهده دارد.

بیوگرافی مهدی احمدی

مهدی احمدی ۱۶ آذر ۱۳۴۵ در تهران به دنیا آمده است. او نقاش و بازیگر سینما است. مهدی احمدی فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه هنر است. نقاشی را از سال ۱۳۶۳ شروع کرد و اولین نمایشگاه انفرادی‌اش در سال ۱۳۷۴ برپا شد؛ و تا کنون در بیشتر از سی نمایشگاه نقاشی شرکت داشته است. او همچنین بازیگری را از سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم در کوچه‌های عشق به کارگردانی خسرو سینایی شروع کرد.

بیوگرافی بهنام تشکر

بهنام تشکر ۴ بهمن ۱۳۵۵ در بندر انزلی به دنیا آمده است. او بازیگر، صداپیشه، دوبلور و مجری است. بهنام تشکر  در یک خانواده آذری‌تبار اردبیلی به دنیا آمد و دوران کودکی‌اش را در شهر هشتپر گذراند. تشکر در دوران نوجوانی، ورزش را با فوتبال آغاز کرد، سپس به شطرنج و بیلیارد رو آورد.

او از سال ۱۳۷۵ فعالیت در تئاتر را با بازی در نمایش کمدی میرزا فرفره در ساری آغاز کرد. تشکر دارای مدرک کارشناسی اقتصاد بازرگانی از دانشگاه آزاد فیروزکوه است.

بیوگرافی مسعود رایگان

مسعود رایگان ۱ بهمن ۱۳۳۳ در خرم‌آباد به دنیا آمده است. وی همسر رؤیا تیموریان است. وی دارای مدرک کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک است. مسعود رایگان چند سالی را در اروپا و کشور سوئد به بازیگری پرداخت، ولی در سال ۱۳۸۰ به ایران بازگشت. نام مسعود رایگان با فیلم خاموشی دریا بر سر زبان‌ها افتاد اما خیلی دور، خیلی نزدیک او را به شهرت رساند؛ به طوری که جایزه جشن‌خانه سینما را برای بازی در این فیلم از آن خود کرد.

وی همچنین کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و سومین دوره جشنواره فیلم فجر، برای بازی در این فیلم شده‌است. در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم برلین منفی ۷ گردید.

رایگان هنرپیشگی را از کودکی و با پرده‌خوانی در کارهای پدرش آغاز کرده‌است، بعدها در سال‌های ۱۳۵۱ و ۱۳۵۲ در فیلمی از مرتضی جزایری بازی کرد. در سال‌های ۱۳۵۹ و ۱۳۶۰ با چند برنامه تلویزیونی همکاری کرد و سپس به سوئد رفت. وی علاوه بر تحصیل در مدرسه فیلم سوئد با مراکز اینترنشنال کالچر، فرهنگ ملل و تئاتر شهر، تئاتر ملی، تئاتر اوروبرد، تئاتر القبر همکاری کرد و برنامه‌ای تحت عنوان دست‌های روشن برای شبکه ۲ تلویزیون سوئد کارگردانی کرد، همچنین در فیلمی از سوزان اوستن کارگردان برادران آمادتوس، تحت عنوان زندگی خطرناک بازی کرد و همچنین در چهار مجموعه تلویزیونی در سوئد نقش‌آفرینی کرد.

رایگان سال ۱۳۸۰ به دعوت وحید موسائیان به ایران آمد و در فیلم خاموشی دریا بازی کرد. او بار دیگر به دعوت رضا میرکریمی به ایران آمد و در نقش اول فیلم خیلی دور، خیلی نزدیک، ساخته رضا میرکریمی بازی کرد.

بیوگرافی فریبا متخصص

فریبا متخصص ۱ مرداد ۱۳۴۰ در بروجرد به دنیا آمده است. وی در رادیو نیز به عنوان گوینده نمایش‌های رادیویی و دوبلور فعالیت می‌کند. فریبا متخصص ۵ خواهر و برادر و یک پسر به نام پوریا پوربهرامی دارد که در زمینه بازیگری فعالیت داشته و فارغ‌التحصیل مقطع لیسانس رشته سینما از کشور قبرس بوده و در حال حاضر مشغول به تحصیل در کشور آلمان است. او در کارهایی مانند در چشم باد به‌همراه مادر خود بازی کرد. فریبا کار هنری خود را از سال ۱۳۶۰ با تئاتر آغاز کرد. او فعالیت خود را در تلویزیون و رادیو به‌ترتیب از سال‌های ۱۳۶۲ و ۱۳۶۸ آغاز کرد و در سال ۱۳۷۰ به عرصه سینما راه یافت. وی در سال ۱۳۷۰ موفق به اخذ مدرک کارشناسی در رشته جامعه‌شناسی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا