سریالسریال‌ایرانی

بیوگرافی بازیگران سریال شاهرگ + معرفی نقش های بازیگران سریال شاهرگ

در این پست خبری از بیوگرافی بازیگران سریال شاهرگ نوشته ایم. سریالی به کارگردانی سید جلال اشکذری و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی که در حال و هوای دهه شصت اتفاق می افتد. این سریال ۳۰ قسمتی برای شبکه ۲ سیما ساخته می شود و بازیگران زیادی در آن حضور دارند.

بیوگرافی بازیگران سریال شاه رگ
بیوگرافی بازیگران سریال شاه رگ

از جمله بازیگران سریال شاهرگ می توان به این اسامی اشاره کرد:

نیما رئیسی، عباس غزالی، مهدی سلوکی، سیروس گرجستانی، آزاده زارعی، امید روحانی، شادی کرم رودی، افسانه کمالی، عطا عمرانی، مژگان اخلاقی و…

بیوگرافی نیما رئیسی

نیما رئیسی بازیگری که در شهر رشت به دنیا آمده‌  متولد ۳ مرداد ۱۳۵۴ است، او یکی از پرمشغله‌ترین بازیگران سینما و تلویزیون است، چراکه علاوه بر بازیگری، خوانندگی، دوبله، اجرا و گویندگی می‌کند. نیما رئیسی فردی بسیار آرام است و کار کردن با او برای همکارانش بسیار آسان.

نیما رئیسی فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی از دانشگاه آزاد تهران است، ۲ برادر و یک خواهر دارد و رابطه بسیار خوبی هم با آنها دارد. نیما رئیسی بعد از قبولی در دانشگاه به تهران آمد و ماندگار شد. روابط اجتماعی بسیار خوب نیما رئیسی یکی از مهمترین عوامل پیشرفت اوست. نیما رئیسی بلافاصله بعد از ورود به دنیای بازیگری وارد عرصه دوبله و گویندگی و سپس خوانندگی شد.

بیوگرافی عباس غزالی

عباس غزالی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۶۳ در تهران است. غزالی دیپلمه ادبیات و علوم انسانی است. در کودکی عاشق فوتبال بود که در نهایت بین بازیگری و فوتبال رفت دنبال بازیگری، می گوید مادرم همه چیز من است.

غزالی زمانی که دانش آموز مقطع ابتدایی بود توسط یک آگهی جذب بازیگری شد؛ او از بین ۱۵۰ نفر ابتدا جز ۳۰ نفر منتخب قرار گرفت و در نهایت بعد از تست های متولی جز ۱۰ نفر برای بازی تئاتر انتخاب شد. در سال ۱۳۷۷ وقتی ۱۴ ساله بود در سریال انتظار سرخ وارد قاب تلویزیون شد، اما شهرت اش در سال ۱۳۹۰ با سریال وضعیت سفید با نقش بهروز به اوج خود رسید.

بیوگرافی مهدی سلوکی

مهدی سلوکی در ۱۴ خردادماه سال ۱۳۶۱ در اصفهان به دنیا آمد، پدر مهدی افسر نیروی هوایی ارتش و اصالتا تهرانی است،زمانی که مهدی به دنیا آمد، سرهنگ سلوکی مامور به خدمت در پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی در اصفهان بود و به همین دلیل شناسنامه‌اش را در اصفهان گرفتند پس از پایان ماموریت پدر به همراه خانواده به تهران بازگشت و در محله نارمک تهران سکنی گزید.

در هنرستان رشته ی گرافیک را برگزید و در همین مقطع بود که جذب کار تلویزیونی شد. او در سال ۱۳۷۹ دیپلم خود را از هنرستان مالک اشتر تهران دریافت کرد. او برادر کوچکتر محمدسلوکی مجری تلویزیون می باشد. مهدی سلوکی بازیگری را با بازی در سریال غریبانه آغاز کرد و با اجرای برنامه نیمرخ به شهرت رسید.

مهدی سلوکی با بازی در فیلم سینمایی سرگیجه وارد عرصه سینما شد. سرگیجه فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمد زرین دست و تهیه کنندگی مرتضی شایسته ساخته سال ۱۳۸۴ است که در ۲۱ شهریور ۱۳۸۶ بر روی پرده سینما رفته است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا