سریالسریال‌ایرانی

بیوگرافی بازیگران سریال پس از آزادی

در این پست خبری بیوگرافی بازیگران سریال پس از آزادی قرار گرفته است. سریال پس از آزادی نام سریال جدیدی است که توسط محمدعلی باشه آهنگر کارگردانی می شود. باشه آهنگر پیش از این در ساخت فیلم های سینمایی بسیار فعال بوده است. از این کارگردان فیلم های «بیداری رویاها»، «ملکه»، «سرو زیر آب» و … در سینماها اکران شده است.

هم اکنون گروه تولید در بوستان ولایت که لوکیشن اصلی سریال است، مستقر هستند و با پایان کار در این لوکیشن برای ادامه تصویربرداری صحنه های خارجی به نقاط مختلف تهران و حومه می رویم. وی از پایان بازی قاسم زارع و خسرو شهراز در این سریال خبر داد و اظهار کرد: به تازگی امید روحانی به جمع بازیگران سریال «پس از آزادی» اضافه شده است.

خسرو شهراز، رضا داوود نژاد، اندیشه فولادوند، اصغر همت، قاسم زارع، مرتضی اسماعیل کاشی، سام کبودوند، آزاده سیفی، سارا شاهرودیان، حسین باشه آهنگر،‌ رامین سیار دشتی از بازیگران اصلی این سریال هستند. بیوگرافی بازیگران سریال پس از آزادی در ذیل می خوانید:

بیوگرافی رضا داوودنژاد

رضا داوودنژاد ۲۹ اردیبهشت سال ۵۹ در تهران به دنیا آمد. فعالیت سینمایی را با بازی در فیلم های پدرش علیرضا داوودنژاد تجربه کرد. «بی پناه» (۱۳۶۵)، نخستین فیلم سینمایی رضا داوودنژادست. «مصائب شیرین»، نام رضا داوودنژاد را بر سر زبان ها انداخت و نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر شد و دعوت برای حضور در جشنواره سینمایی فوکوئوکای ژاپن را برای رضا داوودنژاد به ارمغان آورد.

«بچه های بد»، حضور مؤثر رضا داوودنژاد را در فیلم های پدرش به دنبال داشت. رضا داوودنژاد در این فیلم، فیلمنامه نویس، بازیگر، دستیار کارگردان و برنامه ریز بود. در «بانوی کوچک» (مهدی صباغ زاده) رضا داوودنژاد به عنوان بازیگری پول ساز به بدنه ی حرفه ای سینمای کشور معرفی شد و در مستند «روزگار ما» ساخته ی رخشان بنی اعتماد، رضا داوودنژاد حضور در عرصه های روشنفکرانه ی سینمای ایران را تجربه کرد. بازی در مجموعه های تلویزیونی گوشه ای دیگر از دغدغه های هنری رضا داوودنژادست.

«چراغ جادو» نخستین آن و بازی در مجموعه ی سی قسمتی «پشت کنکوری ها» به کارگردانی پریسا بخت آور دومین تجربه رضا داوودنژاد در این زمینه است. رضا داوودنژاد در هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان در اصفهان یکی از اعضای هیئت داوران در بخش مسابقه سینمای ایران بوده است.

بیوگرافی اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند در تاریخ ۷ مهر ۱۳۶۲ در بیمارستان ۵۰۳ ارتش در تهران به‌دنیا آمد. اندیشه فولادوند شاعر، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و موسیقی دان ایرانی است. او اصالتا لرستانی می‌باشد.

پدر اندیشه فولادوند شاعر است و او پدرش را در زمینه هنر الگوی خود می داند، مادرش معلم، برادرش تاجر و خواهر او، مرجان فولادوند استاد ادبیات است و در مطبوعات هم فعالیت دارد. مدرک تحصیلی اندیشه فولادوند لیسانس فلسفه می‌باشد، او پس از اخذ مدرک دیپلم در رشته ادیبات در دانشگاه به تحصیل در رشته فلسفه پرداخت.

با اینکه اولین بازی او در فیلم مریم مقدس بود؛ اما اولین حضور حرفه‌ای او در سینما، ایفای نقش «نقره» در فیلم سربازهای جمعه به کارگردانی مسعود کیمیایی بود. این بازیگر در فیلم‌های مریم مقدس، اپیزودهای سه‌گانه ستاره‌ها، سنگ کاغذ قیچی، چهارانگشتی، سن پترزبورگ و نیز ایراندخت به ایفای نقش پرداخته‌ است.

بیوگرافی اصغر همت

اصغر همت ۲۷ آذر ۱۳۳۱ در شیراز متولد شد. او سابقه بازی در سینما، تلویزیون و تئاتر را دارد. وی همسر افسر اسدی بازیگر است. اصغر همت از دوران کودکی به تئاترهای تخت حوضی و تعزیه علاقه داشت و از دوران دبیرستان به فعالیت در تئاتر در این زمینه‌ها روی آورد. وی در سال ۱۳۵۹ در رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا