سریالسریال‌ایرانی

دانلود فیلم پشت صحنه سریال پایتخت ۶ + جدیدترین عکس ها و ویدیو ها

جدیدترین ویدیو و عکس بازیگران در پشت صحنه سریال پایتخت ۶ به همراه دانلود فیلم پشت صحنه سریال پایتخت ۶ را در این مطلب ببینید. ششمین فصل و شاید آخرین فصل از سریال محبوب پایتخت از اول نوروز ۹۹ روی آنتن شبکه سه سیما رفت. این سریال محبوب برای این فصل هم داستان ها و ماجراهای جالبی داشت.

قسمت پایانی مجموعه «پایتخت ۶» پس از پایان بحران کرونا ضبط و پخش خواهد شد. به گفته سیروس مقدم، کارگردان این مجموعه، قسمت آخر قرار است در زمانی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام وضع عادی کرد، ساخته و پخش شود. همچنین در آخرین پلان این سریال که ۱۵ فروردین ماه روی آنتن رفت، تأکید شد که پخش قسمت پایانی این سریال، به بعد از شکست کرونا موکول می‌شود.

پیش از این محسن تنابنده درباره داستان سریال در این فصل گفته بود: فصل ششم «پایتخت» به لحاظ شکل و فرم در تداوم فصول قبل است با این تفاوت که داستان امسال بیشتر مبتنی بر خانواده و شیرین کردن کام مردم است. فصل ششم شاید مثل فصول قبل زیاد حادثه محور نباشد ولی اتفاقات نرمتر و جذابتری دارد که شیرینی بیشتری برای مردم دارد و این نکته هم می‌گویم که اگر با افول اقبال مردم روبرو باشیم و بفهمیم مخاطبین فصل جدید «پایتخت» را دوست ندارند دیگر ساخت ادامه این سریال لزومی ندارد. درنهایت اگر اقبال عمومی باشد سریال را ادامه میدهیم و اگر مردم دوستش داشته باشند ما نیز انرژی میگیریم برای ادامه کار…

یکی از مشکلات پایتختی ها در تصویربرداری این ۲-۳ هفته پایانی، شیوع ویروس کرونا بود. بازیگران این مجموعه از بیم ابتلا به این ویروس و بیماری با تمهیدات بهداشتی خاصی بر سر ضبط قسمت ها حاضر می شدند.

پایتخت ۶ در یک نگاه

بهبود در فصل جدید «پایتخت» زنده و از شاخ آفریقا پیدایش می‌شود اما کاراکتر کلیدی فصل ششم بهتاش فریبا با بازی بهرام افشاری است که با استفاده از فیزیک او، نویسنده این سریال ایده دروازه‌بانی بهتاش برای تیم باشگاهی نساجی مازندران را در نظر گرفته است.

بهرام افشاری در این فصل از «پایتخت» با کلاه پیتر چکی در درون دروازه نساجی مازندران قرار می‌گیرد. بنا بر گفته مقدم قرار بود بخش‌هایی از سریال «پایتخت ۶» در کشور ایتالیا تصویربرداری شود که به نظر می‌رسد با توجه به مشکلاتی که در کشور ایتالیا و ایران برای شیوع ویروس کرونا رخ داده این قسمت از سریال تغییر کرده است.

یکی از اخبار جالب در روزهای تصویربرداری «پایتخت ۶» تصویربرداری این سریال در دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران است.
دیگر نکته جالب توجه درباره این سریال نقش هومن حاجی‌عبدالهی است که در ظاهر بسیار متفاوتی به نظر می‌رسد که در این فصل از سریال جلوی دوربین رفته است.

تیم بازیگران «پایتخت ۶» نسبت به قسمت قبل تغییر چندانی نداشته و محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی، غلامعلی رضایی بازیگران اصلی این سریال هستند.

سلفی بهرام افشاری
سلفی بهرام افشاری

شوخی هومن حاجی عبداللهی و بهرام افشاری در پشت صحنه پایتخت


عکس بازیگران در پشت صحنه سریال
عکس بازیگران در پشت صحنه سریال
احمد مهران فر
احمد مهران فر
بهرام افشار پشت صحنه سریال پایتخت ۶
بهرام افشاری در پشت صحنه سریال پایتخت ۶
پشت صحنه سریال پایتخت ۶
پشت صحنه سریال پایتخت ۶


همچنین بخوانید:

اسامی بازیگران سریال پایتخت ۶ + خلاصه داستان

زمان دقیق پخش و تکرار سریال پایتخت ۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا