سریالسریال‌ایرانی

جدیدترین عکس ها از پشت صحنه سریال حکایت‌ های کمال

جدیدترین عکس ها از پشت صحنه سریال حکایت‌ های کمال را در این پست خبری ببینید. سریال حکایت های کمال به تهیه کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی به تازگی در شهرک غزالی کلید خورد. تصویربرداری سریال باحضور مسعودصباح مدیر گروه نوجوان سیما فیلم و مشاور رئیس این مرکز و محمد میرکیانی ناظرکیفی انجام شد.

پشت صحنه سریال حکایت‌ های کمال
پشت صحنه سریال حکایت‌ های کمال

از جمله بازیگران سریال حکایت های کمال محمود پاک نیت، شهره لرستانی، میرطاهر مظلومی، نگارعابدی، فلورنظری، علی مسلمی، محمدرضاشیرخانلو،کاظم هژیرآزاد، شهرام عبدلی، سیروس میمنت، شهین تسلیمی و جمعی از بازیگران سینما و تئاتر جلوی دوربین این سریال رفتند.

اولین تصاویر از سریال «حکایتهای کمال»

این سریال در دو فصل ساخته شده که فصل اول آن ۳۱ قسمت دارد و روایتی از دهه ۴۰ است و ساختاری اپیزودیک دارد. «حکایت‌ های کمال» اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب می شود که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است. این سریال ابتدا قرار بود در ۱۵۰ قسمت ساخته شود اما در نهایت ۳۱ قسمت آن به کارگردانی قدرت‌الله صلح‌میرزایی و تهیه کنندگی محسن شایانفر ساخته شد و محل فیلمبرداری آن شهرک سینمایی تلویزیونی غزالی بود.

اولین تصاویر از سریال «حکایتهای کمال»

صلح میرزایی تاکنون سریال‌های «پنجره»، «رخصت» و «دختری به نام آهو» را برای تلویزیون ساخته است. سریال «هست و نیست» جدیدترین سریال محسن شایانفر در حوزه تهیه‌کنندگی هم زمستان گذشته به کارگردانی حسین سهیلی زاده از شبکه دو پخش شد.

اولین تصاویر از سریال «حکایتهای کمال»

سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: مدیر تصویربرداری:ناصرمحمودکلایه،صدابردار:وحیدسلطانی، طراح صحنه ولباس:فرهادعزیزی فرد، مجری طرح و مدیرتولید: فرشیدرئوفی،گریم:بابک شعاعی، تصویربردار:ناصربیک زاده،دستیارکارگردان: مجد جلالی، جانشین تولید:سعیدکنگاورنظری، برنامه ریز:حامدصلح میرزایی،منشی صحنه: بیتا ارسطویی،مدیرتدارکات: مهدی آقامحمدی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: مهشید رئوفی

محمود پاک نیت در حکایت های کمال
محمود پاک نیت در حکایت های کمال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا