سریالسریال‌ایرانی

داستان کامل قسمت اول تا آخر سریال از سرنوشت ۲

در این پست خبری داستان کامل قسمت اول تا آخر سریال از سرنوشت نوشته می شود. سریال از سرنوشت به نویسندگی محمد محمود سلطانی و کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان در دو فصل برای شبکه دو سیما تولید شده است.

داستان کامل قسمت اول تا آخر سریال از سرنوشت
داستان کامل قسمت اول تا آخر سریال از سرنوشت

هاشم و سهراب دو پسر‌بچه‌ای هستند که در پرورشگاه زندگی می‌کنند. آنها از سن کم در اینجا زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. این خلاصه‌ای از سریال تلویزیونی «از سرنوشت» است که برای گروه فیلم و سریال شبکه‌ دو تولید می‌شود.

مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی و… از بازیگران سریال از سرنوشت هستند که در دو فصل این سریال به ایفای نقش می‌پردازند و به تناسب داستان بازیگران چهره دیگری نیز به این سریال اضافه خواهند شد.

راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی از دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آنها را در سنین جوانی بازی می‌کنند. همچنین فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران نوجوان این سریال هستند.

این سریال ۵۰ قسمتی توسط جمعی از نویسندگان روح ا… صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی به نگارش درآمده است و برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید شده است.

قصه «از سرنوشت» به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان پیرامون سرنوشت دو کودک از سن کم تا جوانی است و زندگی آنها را در پرورشگاه نشان می‌دهد. محوریت این سریال امید بخشی و تلاش برای رسیدن به آمال و آرزوها است.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا