سریالسریال خارجی

معرفی بازیگران و داستان سریال ترکی یا استقلال یا مرگ + داستان قسمت آخر | زمان پخش

بازیگران و داستان سریال ترکی یا استقلال یا مرگ Ya Istiklal Ya Ölüm در این مطلب. سریال ترکی یا استقلال یا مرگ به کارگردانی یاسین اوسلو بزودی از شبکه TRT1 ترکیه پخش می شود. سریال های ترکی در چند سال اخیر توانسته اند نظر بسیاری از مخاطبان ایرانی را نیز جلب کند. نزدیکی فرهنگ دو کشور به لحاظ تاریخی و البته قصه های عاشقانه این سریال ها عامل مهمی برای استقبال ایرانیان از این سریال ها محسوب می شوند.

بازیگران و داستان سریال ترکی یا استقلال یا مرگ
بازیگران و داستان سریال ترکی یا استقلال یا مرگ

این سریال به مناسب صدمین سالگرد مبارزه ملی ترکیه ساخته شده است. دولت ترکیه در سالهای اخیر بودجه زیادی برای ساخت یا تشویق به ساخت سریال های و فیلم های ترکی با موضوع ملی و تاریخی در این کشور هزینه کرده است.

خلاصه داستان

سریال یا استقلال یا مرگ ماجرای اشغال استانبول و بسته شدن مجلس ملی ترکیه و ۶ هفته مبارزه برای بازگشایی مجدد مجلس در آنکارا را روایت میکند و تلاش های آتاتورک طی این ۶ هفته حیایی برای تاریخ ترکیه تلاش برای بازگشایی مجلس ، تلاش برای حمل اسلحه از استانبول برای مبارزه ملی و مقابله با اشتغال را نشان می دهد.

اسامی بازیگران

بیرکان سوکولو ، ایلکر کیزماز ، ملیس سزن، دولونای سوی سرت، عثمان سونانت، بوراک یامان تورک, ، حیلیمی جان اینتچه ، رضا کوچو اوغلو ، امید کاراداغ، اوسان چاکیر،آلتان ارککلی ، مهمت اوزگور و سرهات ارجاندر این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه و سریال ترکی جدید مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا