سریال

خلاصه داستان سریال هندی چه داستان عجیبی

مترجم: سمیرا فیض آبادی، مجله اینترنتی کولاک

سریال «چه داستان عجیبی» یکی از سریال‌های موفق تلویزیون هند در ژانر عاشقانه است که در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ میلادی تولید و نمایش داده شد. این سربال مجموعا ۱۱۰ قسمت دارد و اکتا کاپور آن را تولید کرده است.
بازیگر مطرح بالیوود سونالی بندره با این سریال، فعالیت در قاب تلویزیون را تجربه کرد. متاسفانه این بازیگر مطرح و پرکار دهه نود مدتی است که درگیر سرطان شده و روزهای سختی را طی می‌کند. آپوروا آگنی‌هوتری، ویوانا سینگ و هارش چایا دیگر بازیگران این سریال هستند.

خلاصه داستان سریال:
شوبا (سونالی بندره) یک زن خانه‌دار میان‌سال است که با سیاستمدار به نام سمرت (هارش چایا) ازدواج کرده است. آنها دو فرزند نوجوان دارند. شوبا عاشقانه شوهرش را دوست دارد و خیلی به او متکی و وابسته است. آنها زندگی خوب و خوشی را سپری می‌کنند تا اینکه شوبا متوجه می‌شود شوهرش با زن دیگری در ارتباط است. سمرت ظاهرا مرد موجه و اصول‌‌مندی است. وقتی دست سمرت رو می‌شود شوبا او را از خانه بیرون می‌کند. زندگی آنها به گونه‌ای بوده که همه هزینه‌های زندگی توسط سمرت تامین می‌شده است. شوبا بچه‌هایش را در هم در جریان موضوع قرار می‌دهد و از آنجایی که رفاقت دیرینه‌ای با یک حقوق‌دان فمنیست دارد نسبت به برخی امور حقوقی اطلاعات خود را کامل می‌کند و به لحاظ قانونی کاری می‌کند که شوهرش اجازه دیدن فرزندانش را نداشته باشد و حتی قفل همه درها را هم تعویض می کند.
شوبا ارزشمندترین دارایی خانواده را به مالکیت خود درمی‌آورد. شوبا آدم تحصیل کرده‌ای است اما بعد از ازدواج خانه نشین بود. اما حالا او بعد از سال‌ها شروع به کار کردن می کند تا بتواند هزینه‌های زندگی خودش و بچه‌هایش را تامین کند. رئیس شوبا، ویکرام آهوجا (آپوروا آگنی هوتری) مردی گستاخ است که نگاهی مردسالارانه دارد و متوجه نمی‌شود که چقدر آدم تنهایی است. شوبا در ابتدا اصلا از او خوشش نمی‌آید و به هیچ وجه نمی‌تواند او را تحمل کند. کم کم ویکرام آهوجا به شوبا به چشم یک دوست نگاه می‌‌کند و مسیر تازه‌ای برای آن دو باز می‌شود و یک رابطه عاطفی میان آنها شکل می‌گیرد…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا