سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال عروس بیروت + جزئیات و عکس

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال عروس بیروت به همراه جزئیات داستانی این سریال و عکس های بازیگران سریال عروس بیروت در همین مطلب. این سریال کار مشترکی از یک گروه سازنده ترکیه ای و لبنانی برای شبکه جهانی mbc است. “عروس بیروت” در واقع نسخه لبنانی سریال موفق ترکی به نام عروس استانبول است. پخش این سریال با واکنش های زیادی در بین مخاطبان ایرانی روبرو شده است.

قسمت اول تا آخر سریال عروس بیروت
قسمت اول تا آخر سریال عروس بیروت

سریال عروس بیروت در لبنان و کشورهای عربی با موفقیت بالایی روبرو شده و حتی کسانی که نسخه ترکی آن را دیده اند دوباره این سریال را تماشا کرده اند و آن را متفاوت و جذاب ارزیابی کرده اند. این سریال با سرمایه گذاری ۶ میلیون دلاری وزارت گردشگری لبنان و گروه تلویزیونی ام بی سی تولید شده است.

گفته می شود ساخت سریال عروس بیروت، برای تیم تلویزیون امبیسی (صاحب اصلی شبکه ام بی سی پرشیا)، ۶ میلیون دلار آب خورده است. و بخشی از این پول را وزارت توریسم در لبنان تامین کرده است.

کارمن بصیبیص شخص اول این نسخه عربی از سریال عروس لیبان است. او که نقش هبه را در فیلم به وقت شام از ابراهیم حاتمی کیا در ایران بازی کرده است، ۳۱ سال دارد، متولد لبنان و دارای همسر. سینما خوانده و تنها در اینستاگرامش نزدیک به ۸۰۰ هزار فالوور دارد. بازیگران این سریال، تنها فقط یک قسمت از سریال اصلی، یعنی نسخه ترکی آن، عروس استانبول را دیدهاند تا فقط حال و هوای آن دستشان بیاید و بیشتر ندیده تا گرفتار خصوصیات بازیگر نقش ثریا نشد.

پخش سریال طی سالهای پیش توانسته برای ترکیه در زمینه گردشگری نان و آب خوبی جور کند و حالا دیگر کشورهای خاورمیانه هم تصمیم دارند از این مساله برای خود استفادههای تازهای بکنند. جای ایران در این میان خالی است.

اسامی بازیگران

ظافر العابدین – کارمن بصیبص – تقلا شمعون – جو طراد – محمد الأحمد – مرام علی – علاء الزعبی – ضحى الدبس – لینا حوارنه – می صایغ – فائق عرقسوسی – فادی إبراهیم

خلاصه داستان

داستان این سریال حول شخصیت فارث می چرخد ​​که به طور اتفاقی با ثریا آشنا می شود و عاشق اوست ، اما مادرش ، لیلا ، به دلیل شخصیت اقتدارگرایانه ، میان آنها را سد میکند. بخش اعظمی از این اثر در ترکیه و لبنان فیلمبرداری شد که در آن ظافر العابدین برای اولین بار در گویش لبنانی ظاهر می شود.


برای خواندن مطالب بیشتر به لینک سریال ترکیه ای مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا