سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۱۰۳ سریال ترکی استانبول ظالم | استانبول ظالم قسمت ۱۰۳

داستان کامل قسمت ۱۰۳ سریال ترکی استانبول ظالم مطلب هر آنچه در قسمت ۱۰۳ سریال ترکی استانبول ظالم گذشت را اینجا بخوانید و پیگیری کنید. سریال zalim istanbul در ژانر درام ساخته شده است و بازیگران این سریال عبارتند از؛ بهار شاهین، برکر گوون، سرا کوتلوبی، مینه توگای، دنیز اگور، ادریس نبی تاشکان، فیکرت کوشکان، سیمای بارلاس، اوزان دولونای.

قسمت ۱۰۳ سریال ترکی استانبول ظالم
قسمت ۱۰۳ سریال ترکی استانبول ظالم

آگاه تمام شب را در بیمارستان می‌ماند. صبح روز بعد، شنیز با اگاه تماس میگیرد و از وضعیت پسرشان می‌پرسد. آگاه به سردی جواب می‌دهد که خوب است. شنیز با دخترش داملا از جنک حرف می‌زند و از او طرفداری می‌کند. او می‌گوید پسر بیچاره تمام این سالها عذاب وجدان داشته و برای همین از ندیم دوری می‌کرده است. همچنین ادامه می‌دهد که آگاه با حساسیتی که روی ندیم دارد ممکن است این خانواده را از هم بپاشد. داملا ناراحت شده و نگران این موضوع می‌شود. ندیم به میز صبحانه خالی نگاه می‌کند که داملا می‌آید. او در مورد میز خالی تیکه می‌اندازد و عقیده دارد هر اتفاقی افتاده باشد، باید باهم سر یک میز بمانند. زیرا خانواده هستند و جز یکدیگر کسی را ندارند. داملا عکسی که همگی کنار درخت کریسمس گرفته اند را به ندیم نشان می‌دهد و میرود. ندیم به عکس نگاه می‌کند و مچاله اش می‌کند. او هیچوقت نمی‌تواند شنیز و جنک را جزو خانواده اش به شمار بیاورد.

کمی بعد جمره می‌آید و می‌پرسد آیا ندیم به بیمارستان می‌آید یا خیر؟ ناگهان ندیم عصبی شده و همه جا را بهم می‌ریزد. او فریاد می‌زند که این اتفاقات تقصیر او نیست و نباید انتظاری از او داشته باشند. سپس آنجا را ترک می‌کند. جنک به بخش منتقل شده و قرار است آن روز به هوش آید. آگاه همچنان بالا سر پسرش است و خود را مقصر می‌داند. زیرا جنک در کودکی بیشتر نیاز به توجه او داشته است. شنیز و داملا به بیمارستان می‌آیند. آگاه به شنیز بی محلی می‌کند. شنیز توضیح می‌دهد اگر می‌توانست سال های از دست رفته ندیم را جبران کند دریغ نمی‌کرد. او ادامه می‌دهد که زین پس نباید به جنک فشار بیاورند زیرا او عذاب کشیده و از لحاظ روحی وضعیت خوبی ندارد. آگاه پنهانی به تحقیق درمورد دکترهای قبلی ندیم ادامه می‌دهد. جرن جلوی ویلا تعداد زیادی خبرنگار میبیند که در مورد خودکشی جنک سوال دارند.

او عمدا به خبرنگارها می‌گوید که شوهرش ندیم سالها بخاطر جنک معلول بوده زیرا جنک او را از پنجره انداخته است. پس از رفتن جرن، ندیم با خبرنگار ها روبرو می‌شود. او نمی‌تواند سوال ها را تحمل کند و یکی از آنها را مشت می‌زند. جیوان ندیم را آرام می‌کند و باهم می‌روند. جرن روبروی مطب دکتر اویا پنهان شده تا اینکه اویا برای ناهار بیرون میرود. جرن فرصت را غنیمت شمرده و به مطب می‌رود. در آنجا منشی را دست به سر می‌کند تا بیرون برود. او وارد اتاق دکتر شده و همه جا را می‌گردد اما نمی‌تواند چیزی پیدا کند. او از پنجره منشی را میبیند که در حال آمدن است. برای همین زود سر جایش بازمی‌گردد. ریکوردر تمام مدت دست جمره بوده ولی به آن گوش نداده است. او نیز به مطب می‌آید تا آن را به دکتر پس بدهد. جرن صدای خواهرش را میشنود و پنهان می‌شود.

دکتر و جمره هم زمان می‌رسند. در اتاق جمره ریکوردر را به دکتر می‌دهد و می‌گوید که آن را روی زمین پیدا کرده. دکتر که هول شده می‌پرسد آیا به آن گوش داده یا خیر؟ جمره می‌گوید اینکار را نکرده زیرا به حریم خصوصی ندیم احترام می‌گذارد. دکتر تشکر کرده و جمره را راهی می‌کند. جرن صدای آنها را شنیده و از جریان باخبر میشود. پس از رفتن آنها از جایی که پنهان شده بیرون آمده و دوباره به دنبال ریکوردر می‌گردد. او با چاقو کشوی قفل شده را باز می‌کند و بلاخره به چیزی که میخواهد می‌رسد. او به صدای ندیم گوش می‌کند و از رابطه شنیز و ممتاز باخبر می‌شود. ندیم به همراه راننده اش (جیوان) به ساحل رفته تا هوا بخورد. جیوان می‌گوید وقتی برای اولین بار ویلا را دیده فکر میکرده خانواده کاراچای بسیار خوشبخت هستند. اما فهمیده اینطور نیست و ثروت کاراچای خوشبختی نیاورده است.

 

همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

آخر سریال استانبول ظالم چه می شود؟ سرنوشت نقش ها

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

زندگینامه کامل و بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم


⇐ مطالب بیشتر در لینک های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا