سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۱۰۹ سریال ترکی سیب ممنوعه

در این مطلب از سایت کولاک خلاصه داستان قسمت ۱۰۹ سریال ترکی سیب ممنوعه را برای شما کاربران عزیز و علاقمند به سریال های ترکی آماده کرده ایم که در ادامه این پست می خوانید. این مجموعه پرطرفدار درام و عاشقانه ترکیه ای می باشد که بازیگران اصلی آن؛ شوال سام در نقش اندر آرگون، تالات بولوت در نقش هالیت آرگون، اونور تونا در نقش علیهان، ادا اجه در نقش ییلدیز، سودا ارگنچی در نقش زینب می باشند.

سریال ترکی سیب ممنوعه

خلاصه داستان قسمت ۱۰۹ سریال ترکی سیب ممنوعه

اندر حق به جانب است و پیلدیز را در این اتفاق دخیل می داند. هالیت عصبانی شده و از هتل بیرون می رود. وقتی اندر بیرون می آید، زهرا را در حال گریه می بیند. او میخواهد به زهرا نزدیک شود اما زهرا با عصبانیت او را بخاطر اینکه از اخلاق کمال با خبر بوده و از او پنهان کرده مقصر میداند.

بیلدیز به خانه می رود، هالیت با او تماس میگیرد و با عصبانیت از او میپرسد که کجاست. پیلدیز میگوید که تمام روز را خانه بوده است. هالیت به خانه میآید و دوباره از ییلدیز سوال میکند که کجا بوده است . پیلدیز میگوید که خانه بوده و فقط یک سر به هتل رفته است، زیرا در آن اطراف به مغازه یکی از آشنایان سر زده تا برای او کادو بخرد. هالیت با مغازه تماس گرفته و میفهمد که پیلدیز واقعا آنجا رفته است. پیلدیز طلبکارانه از هالیت ناراحت می شود. هالیت حرف او را باور میکند. کمی بعد زهرا با عصبانیت به خانه آمده و مشروب میخورد. پیلدیز وقتی علت ناراحتی او را جویا می شود، وانمود میکند که از شنیدن خیانت کمال متعجب شده است. زهرا با او بحث میکند و به اتاقش می رود.

در شرکت، هاکان با ناراحتی با علیهان صحبت میکند و سعی دارد او را از رفتن به آمریکا منصرف کند. اما علیهان تصمیم خودش را گرفته است. کمال به خانه آمده و میخواهد با زهرا صحبت کند. هالیت به زهرا میگوید که در
صورت حرف زدن با کمال و بخشیدن او، باید هالیت را فراموش کند. زهرا لباس پوشیده و با کمال بیرون می رود. کمال به زهرا توضیح میدهد که این مسأله توطئه پیلدیز بوده است. زهرا حرفهای او را باور نمی کند و در صورت راست بودن حرفهای او نیز، میداند که دیگر هالیت او را قبول نخواهد کرد
در خانه آسمان، مصطفی دوباره سراغ او می آید و به او بخاطر نقروختن خانه هشدار میدهد. آسمان به او وعده میدهد که به زودی خانه به فروش خواهد رفت.

کمال به خانه زینب رفته و در مورد توطئه پیلدیز به او میگوید. زینب خود کمال را بخاطر رفتن به هتل مقصر میداند. کمال از اینکه زینب نیز طرف او نیست ناراحت است. او هنگامی که از خانه بیرون می آید امیر را میبیند و به او توضیح میدهد که به خاطر توطئه پیلدیز در حال طلاق گرفتن است. امیر که در هتل او را ندیده بود متوجه ماجرا نمی شود علیهان به بار رفته و در آنجا یکی از دوستان قدیمی به نام الیف را میبیند. آنها با یکدیگر مشروب خورده و صحبت میکنند. علیهان در مورد زینب به او توضیح میدهد. الیف از او میخواهد که یک شب با هاکان سه تایی بیرون بروند تا در این مورد مفصل حرف بزنند در خانه، پیلدیز از حرفهای هالیت متوجه می شود که حال روحی اریم بخاطر دوری و دلتنگی خوب نیست و اصرار دارد تا به ترکیه برگردد.

اریم با اندر نیز تماس میگیرد و به او میگوید که قصد برگشت دارد، اما هالیت قبول نمیکند. اندر تصمیم می گیرد خودش با هالیت صحبت کند.
صبح، کمال به شرکت می رود تا دوباره با هالیت حرف بزند اما هالیت به هیچ عنوان حاضر به بخشیدن او نیست، کمال هنگام بیرون آمدن در راهرو اندر را میبیند و از او میخواهد که با یکدیگر علیه پیلدیز پیش بروند اما اندر قبول نمیکند، اندر داخل اتاق هالیت می رود و در مورد اریم با او صحبت میکند.

هالیت با عصبانیت به او حق دخالت نمی دهد و ماندن در لندن را به صلاح اریم میداند. پیلدیز به خانه زینب می رود. زینب به او میگوید که فردا شب داوود حسن پایان مجردی دارد. پیلدیز تصمیم می گیرد او هم برای زینب این جشن را بگیرد.

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی سیب ممنوعه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا