سریالسریال‌ایرانی

خلاصه داستان قسمت ۲ سریال پرگار از شبکه ۱ سیما

در این مطلب از سایت خلاصه داستان قسمت ۲ سریال پرگار را میخوانید. سریال پرگار به تهیه کنندگی امیر پوررحمانی برای پخش از شبکه اول سیما تولیده شده است که در ۲۹ قسمت ۴۵ دقیقه ای از قاب تلویزیون نمایش داده خواهد  شد. این مجموعه با ملودرام اجتماعی برای مخاطبان و علاقه مندان به سریال های تلویزیونی تهیه شده است. در لیست بازیگران سریال پرگار نام هنرمندانی همچون مرجانه گلچین، الهام طهموری، مریم سرمدی، سهیلا جوادی، مریم سردشتی، بهرنگ علوی، فریبا کوثری، بابک کریمی، تیما پور رحمانی، حسین روزمه، رضا امامی، فاطمه مرتاضی، علی عمرانی، زهره نعیمی، فریبا جدی کار، نجوا صاحب الزمانی، امیررضا دلیری و کتایون علیزاده دیده می شود.

قسمت ۲ سریال پرگار
قسمت ۲ سریال پرگار

خلاصه داستان سریال پرگار

قصه این سریال درباره مشکلات نوجوانان است که به طور غیر مستقیم پیرامون موضوعاتی همچون مواد مخدر در مدارس، نقش خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان و عشق بازیگری بین جوانان و نوجوانان به خصوص دختران روایت می‌شود. همچنین در خلاصه داستان آمده است که آسیب های استفاده از فناوری روی دانش آموزان خصوصا دختران محصل چه میزان است و نحوه برخورد پدر و مادرها با فرزندان نوجوان شان را آموزش می‌دهد. داستان سریال پرگار زندگی خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد که برای ادامه تحصیل دختر بزرگترشان در مقطع دکترا راهی تهران می‌شوند، اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می‌شوند که دستمایه سکانس های مختلف سریال است.

قسمت ۲ سریال پرگار

حمید پارسا از بیرون دبیرستاک کشیک میدهد و یواشکی آنجارا زیر نظر دارد. زهره به سمت خانه می رود و میگوید که با زنگ زدن فهمیدن که آقای تجلی به تهران رفته است. فرزانه به زهره شک دارد و میگوید مطمئنی تو به بابا چیزی نگفتی زهره اول انکار میکند که اصلا چیزیو میداند اما بعد میگوید نه من چیزی نگفتم اصلا. فرزانه میگوید پس چرا رفته به تهران اون که کلا از تهران بدش میاد مادرش میگوید حتما کار داشته که رفته است.

حمید روز بعد هم جلو در دبیرستان کشیک میدهد و منتظر است تا مهتاب را ببیند مدیر مدرسه میفهمد و به کلانتری زنگ میزند و او را از آنجا میبرند. مهتاب به مادرش که مدیر مدرسه است میگوید و او بهش میگه جلو که نیومد باهات حرفی که نزد او هم میگوید نه فقط نگاه میکرد. همان روز بعدازظهر برای مادر مهتاب احظاریه از دادگاه میاید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا