سریالسریال‌ایرانی

خلاصه داستان قسمت ۳۰ سریال پدرپسری از شبکه ۵ + عکس

در این مطلب از سایت خلاصه داستان قسمت ۳۰ سریال پدرپسری را که در ماه رمضان سال ۹۹ از شبکه ۵ سیما پخش می شود، مطالعه می فرمایید. این سریال اقتباسی از کتاب «آخرین نشان مردی» به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک، هر قسمت با قصه‌ای مجزا، پخش می‌شود. نویسندگی آن بر عهده احسان ثقفی، حسین حقیقی و محمد پایدار است.

قسمت ۳۰ سریال پدرپسری
قسمت ۳۰ سریال پدرپسری

خلاصه داستان سریال پدرپسری

این سریال اقتباسی از کتاب «آخرین نشان مردی» به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک، هر قسمت با قصه‌ای مجزا، پخش می‌شود. همچنین در راستای احیای فرم‌های نمایشی جدید از جمله «سیتکام» (طنز موقعیت) این سریال اولین سیتکام در بین سریال‌های اخیر تلویزیون است.

قسمت سی ام سریال پدرپسری

مسعود که فکر میکند حامد عاشق خانم شهرابی شده است به طاهره و شیرین میگویند تا به دانشگاه بروند و تحقیق کنند. این ۲ نفر به دانشگاه میروند‌، تا آنجا طاهره پشت فرمان ماشین پینشیند و هنگام پارک کردن با یک ماشین خارجی تصادف میکند از قضا اون ماشین پدر خانم شهرابی بوده. حامد در دانشگاه از خانم فرهمند خواستگاری میکند و ازش اجازه میگیرد برای امر خیر و آن هم موافقت میکند.

طاهره و شیرین پیش خانم فرهمند میروند تا از آن درباره خانم شهرابی سوال و تحقیق کند، فرهمند که میفهمد برای دوستش خانم شهرابی دارند تحقیق میکند عصبانی میشود و دیگه جواب حامد را هم نمی دهد. حامد به صورت اتفاقی مادر و خاله اش را در حیاط دانشگاه میبیند و به دایی اش میگوید ماجرا چیه و مسعود بهش میگوید که فهمیده عاشق شده و اومدن برای تحقیق اما نمی دانند که اشتباهی به جای اینکه درباره خانم فرهمند تحقیق کنند دارند درباره دوستش تحقیق میکنند.

آنها که میفهمند ماشینی که باهاش تصادف کرده اند برای خانم شهرابی بوده باهاش حرف میزنند تا بفهمند روی ماشین حساس هست با نه که متوجت میشوند ماشین پدرش هست و روی ماشین خیلی حساسه…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا