سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۵۴ سریال ترکی بچه | سریال بچه Cocuk قسمت ۵۴

خلاصه داستان قسمت ۵۴ سریال ترکی بچه همچنین سریال بچه قسمت Cocuk قسمت ۵۴ به همراه اطلاعات تکمیلی و جزئیات داستانی سریال ترکی بچه در اینجا. سریال بچه یکی از سریال های پرطرفدار در ترکیه است. ژانر اصلی آن درام و اجتماعی است. در این مجموعه چهار رابطه مادر فرزندی وجود دارد و بسیار زیاد عواطف مادری را نشان می دهد. سریال ترکی بچه Cocuk در سال ۲۰۱۹ تولید شده و پخش آن از اواخر این سال در ترکیه آغاز شده است. این سریال از شبکه استار ترکیه پخش می شده است.

داستان قسمت ۵۴ سریال ترکی بچه
داستان قسمت ۵۴ سریال ترکی بچه

حسن از حرف آکچا شوکه می شود. آکچا که خودش نیز گریه اش گرفته و برایش این جدایی سخت است، برای رد کردن پیشنهاد ازدواج حسن بهانه تراشی کرده و میگوید که آنها به درد هم نمی‌خورند. سپس از حسن جدا شده و می رود.‌ حسن با گریه به رفتن آکچا نگاه میکند. آکچا با علی کمال تماس گرفته و با حسرت به او خبر میدهد که طبق توافق از حسن جدا شده است. حسن با دوستانش بیرون رفته و در حال مشروب خوردن، ماجرا را با ناراحتی برای آنها تعریف میکند. او میگوید که شاید آکچا بخاطر اذیتهای او حق دارد.اما با این حال مطمئن است که آکچا چنین آدمی نیست که او را رها کند و حتما دلیلی داشته است. او شب به حالت مست به خانه برمی‌گردد. زینب او را به اتاق برده و می خواباند. آکچا دم خانه حسن می آید اما داخل نمی رود.

او تا صبح دم در مینشیند و خوابش می برد. او خواب میبیند که پلیس ها او را پیدا کرده و به جرم قتل دستگیر میکنند. سپس با ترس از خواب می پرد. آکچا داخل خانه می رود تا لوازمش را جمع کرده و به خانه علی کمال برود. حسن خواب است و وقتی آسیه، آکچا را ساک به دست میبیند ، تعجب میکند. او و امینه با آکچا بخاطر رفتن بی دلیلش بحث میکنند. کمی بعد حسن بیدار می شود.

همان لحظه، دوستان حسن به خانه آمده و به اتاق او می روند و به حسن خبر میدهند که از دوربین‌های بیمارستان متوجه شده اند که شب گذشته، آکچا به همراه علی کمال او را به بیمارستان برده است. حسن متعجب می شود و وقتی میخواهد با آکچا صحبت کند، آکچا از خانه بیرون می رود. حسن سوار ماشین شده تا دنبال آکچا برود. آسیه نیز تاکسی گرفته و دنبال حسن می رود. مراد از بیمارستان مرخص شده و با ویلچر به خانه می آید. افه با دیدن مراد در آن وضعیت جا میخورد. علی کمال و شعله به مراد خوش آمد میگویند.

کمی بعد، آکچا به خانه می رسد. سپس حسن نیز وارد می شود. علی کمال با دیدن حسن عصبی می شود و میخواهد او را بیرون کند. حسن در مورد روز گذشته از او و آکچا سوال میکند. آکچا می‌گوید که برای کمک به علی کمال زنگ زده بود. مراد از حضور حسن کلافه شده و اسلحه ای را از روی میز برداشته و به سمت حسن نشانه می گیرد. آسیه نیز از راه می رسد و با دیدن این صحنه شوکه می شود . او و علی کمال سعی دارند که مراد را آرام کنند و اسلحه را از او میگیرند. حسن به آکچا اصرار میکند که همراهش بیاید، اما آکچا قبول نمیکند. علی کمال، حسن را از خانه بیرون میکند. حسن با ناراحتی از آکچا، از خانه می رود.

 


بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی بچه Cocuk + جزئیات تمام قسمت ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا