سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۸۰ سریال ترکی لروکس | سریال لروکس قسمت ۸۰

داستان کامل قسمت ۸۰ سریال ترکی لروکس همه جا تو Her Yerde Sen به همراه جرئیات همچنین خلاصه داستان سریال ترکی لروکس قسمت ۸۰ را در این مطلب بخوانید.
این سریال ترکیه ای در اوایل سال ۲۰۱۹ تولید شد و در تابستان این سال پخش شده است. ژانر این سریال درام و رمانتیک است، در حال حاضر قسمت های زیادی از فصل اول این سریال پخش شده است. سریال ترکی همه جا تو جمعه ها ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه Fox پخش میشود. این سریال در شهر استانبول ترکیه در حال ساخت است.

دمیر ماجرا را برای ودات تعریف کرده و میگوید که مدتی پیش او خواهد ماند. ودات کار دمیر را تایید نمیکند ومیگوید که او حتما باعث ناراحتی لروکس شده و این حرکتش به معنای تموم کردن رابطه است و نه فقط دوری موقت. دمیر میگوید او برای رفع سوتفاهم برای لروکس نامه هم گذاشته است. ودات بیشتر عصبانی شده و میگوید تو با این کار باعث ناراحتی بیشتر لروکس میشوی. در خانه الارا بوراک پیش او امده و هر دو درمورد مشکل شرکت صحبت میکنند. انها دنبال راه حلی هستند تا بتوانند از طریق الارا مشکل را حل کنند.

لروکس درخانه کل روز را روی تخت خالی دمیر کنار نامه او دراز کشیده. شب ایدا و مروه بعد از کار به خانه لروکس میروند تا احوال اورا بپرسند. انها هرچه در میزنند لروکس در را باز نمیکند. انها نگران میشوند چون لروکس به پیامهای انها هم جواب نداده. ایدا با دمیر تماس میگیرد اما گوشی دمیر هم خاموش است. انها فکر میکنند که حتما دمیر و لروکس پیش همند و چون حدس میزنن که هردو پیش ودات رفته باشند با ایبو تماس میگیرند تا از او بخواهند از ودات خبر بگیرد. ایبو به ودات زنگ میزند و میگوید دختر ها نگران لروکس شده اند چون گویا در خانه نیست. دمیر نگران شده و خودش به سمت خانه میرود. او در را باز کرده و لروکس را صدا میزند.

لروکس با اکراه بلند شده و پایین می اید و به دمیر میگوید که خودش در را باز نکرده بود او با کنایه شروع به حرف زدن با دمیر میکند. انها کمی بحث میکنند و سپس دمیر به او برگه سند خانه را میدهد و از او میخواهد ان را امضا کند تا خانه برای او باشد.لروکس بشدت عصبی شده و از دمیر میخواهد بیرون برود. بعد از رفتن دمیر لروکس دوباره گریه میکند.بوراک به ایلول میگوید که طبق علاقه الارا به دمیر و حالا که بین دمیر و لروکس فاصله افتاده انها میتوانند با نزدیک کردن الارا به دمیر باعث شوند تا الارا مشکلات شرکت و حرفهایی که پشت سر شرکت زده میشود را حل کند.ایلول با این پیشنهاد کاملا مخالفت میکند و میگوید که انها حق سواستفاده از دمیر را ندارند.
و این وسط رابطه لروکس و دمیر هم بهم خواهد خورد و این منطقی نیست

صبح دمیر و لروکس هر کدام در جای خود بیدار میشوند و ناخوداگاه به همدیگر فکر میکنند.لروکس از جایش بلند شده و به حیاط میرود.کمی بعد ایدا و مروه سرزده به حیاط می ایند و از حرفهای لروکس متوجه میشوند که دمیر خانه را ترک کرده.وقتی لروکس ماجرا را تعریف میکند انها میگویند که لروکس حرف بدی به دمیر زده و ا را ناراحت کرده.در خانه ودات نیز سر میز صبحانه دمیر درمورد شبگذشته با ودات حرف میزند و ودات نیز کارها و برخورد های دمیر را اشتباه میداند.لروکس حاضر میشودو به همراه دختر ها به شرکت میرود.او از انها میخواهد که در مورد مشکل خودش و دمیر پیش هیچکس حرفی نزنند تا عظیمه نیز متوجه ماجرا نشود


همچنین بخوانید:

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال ترکی لروکس + معرفی نقش ها

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی لروکس


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های سریال ترکی جدید ، سریال ترکی عاشقانه و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا