سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۹۰ سریال ترکی استانبول ظالم | استانبول ظالم قسمت ۹۰

داستان کامل قسمت ۹۰ سریال ترکی استانبول ظالم مطلب را در این مطلب پیگیری کنید. سریال zalim istanbul در ژانر درام ساخته شده است و بازیگران این سریال عبارتند از؛ بهار شاهین، برکر گوون، سرا کوتلوبی، مینه توگای، دنیز اگور، ادریس نبی تاشکان، فیکرت کوشکان، سیمای بارلاس، اوزان دولونای.

داستان سریال استانبول ظالم

فکرت کوشکان که در نقش آگاه کاراچای که مردی ثروتمند است و دارای عمارتی بزرگ است بازی می کند و مینه توگای هم در نقش شینیز کاراچای همسر او ایفای نقش می کند. مسئله ای که باعث آزار اگاه کاراچای می شود خلاصی از دست برادرزاده اش به نام ندیم است و برای او به دنبال یک همسر مناسب است.

قسمت ۹۰ سریال ترکی استانبول ظالم

ندیم جرن را باخود به اتاق میبرد. جرن میگوید که شنیز بچه اش را کشته. اویاد فیلم جنک و جمره می افتد و به ندیم میگوید اگه بهت یه راضیو بگم قول میدی شنیز رو نابود کنی؟ جرن داخل کیف دنبال دوربین میگردد اما نمیتواند پیدایش کند. ناگهان جنک سر میرسد و میخواهد با جرن تنها صحبت کند. ندیم از اتاق بیرون میرود تا تنها باشند. در عوض سراغ شنیز میرود و درمورد بچه کنایه میزند. ندیم میگوید که خیلی راحت میتواند با کمک جرن شنیز را نابود کند. اما این کار را نمیکند چون برای تسویه حساب ان همه سال میخواهد به تنهایی شنیز را نابود کند. او خود را لایق این انتقام میداند. شنیز گلویش را با پارچه میبندد تا رد دستان جرن را بپوشاند. او به ندیم میگوی پس بالاخره تصمیم گرفتی حرفتو رک و راست بگی. از روزی که سرپا شدی منتظر این لحظه بودم.

ندیم در پاسخ میگوید هنوز برای تسویه حساب باشنیز کاری نکرده و به زودی شروع خواهد کرد. در اتاق جنک درمقابل جرن بخاطر بچه احساس ندامت دارد و متاسف است . اما دیگر برای این حرفها دیر شده و جرن میگوید انتقام مردن بچه اش را از شنیز و جنک خواهد گرفت. اگاه به همراه سحر و نریمان از بیماریتان به خانه میرسند. انها از این که جرن تنهایی به خانه بازگشته ترسیده اند. سحر وارد اتاق میشود و جنک را در کنار جرن میبیند. جنک دستان جرن را ول میکند و از انجا میرود. جمره هم جنک را در اتاق خواهرش میبیند و تعجب میکند.سحر و نریمان جرن را بخاطر تنها امدن سرزنش میکنند. جمره فشار جرن را میگیرد او میگوید که فشار جرن پایین است و باید استراحت کند. ندیم وارد اتاق میشود و میخواهد با جرن تنها باشد. جرن دوباره به دنبال دوربین میگردد اما نمیتواند پیدایش کند. ندیم فکر میکند که جرن دست به سرش کرده و چیزی ندارد.

او به جرن میگوید که دیگر بیخودی تلاش نکند چون کار او در عمارت تمام شده. ندیم به زودی از جرن طلاق خواهد گرفت. شنیز جلوی اینه با خود زمزمه میکند که دیگر وفت عزاداری نیست و جنگ با ندیم شروع شده است. شنیز ارایش کرده و مرتب بیرون می اید. او به دروغ به اگاه میگوید که اصلا متوجه امدن جرن نشده. سحر از عشق جرن به جنک خبر دارد و حالا که خبری از بچه نیست میداند که دخترش باید طلاق بگیرد. سحر و اگاه و شنیز هم همین نظر را دارند. ندیم به باغچه میرود و با جمره روبرو میشود. جمره با ندیم دردو دل میکند. او بخاطر مردن بچه خود را مقصر میداند. چون جرن بارداری پر استرسی را گذرانده است. ندیم میگوید اینجا با من دردو دل نکن برو بغل شوهرت گریه کن. جمره با دلشکستگی میرود. نریمان سراغ جرن میرود و دوربین مخفی را نشان میدهد. جرن متوجه میشود که تمام مدت دوربین دست او بوده است. جرن میخواهد فیلم داخلش را به ندیم نشان بدهد و با او علیه شنیز دست به یکی کند. نریمان جرن را یک احمق میداند و میگوید شوهرت جمره رو دوست داره و اگه بفهمه که جمره هم عاشق اونه دیگه هیچی نمیتونه اونارو از هم جدا کنه. تو با این فیلم خودتو نابود میکنی.

جرن خود را نابود شده میداند چون بچه اش مرده. دیگر هیچ کس از جمله ندیم و جنک به او اهمیت نمیدهند. نریمان میگوید هرطور شده باید در عمارت بمانند و جرن نباید طلاق بگیرد. او ادامه میدهد که جرن لاید توجه ندیم را جلب کند و بدایش عشوه گری کند. ان شب جرن لباس های کوچک بچه اش را میبوسد و گریه میکند. او تصمیم میگیرد برای ماندن در عمارت بجنگد و انتقام پسرش را بگیرد. جیوان به شکلاتی که داملا به او داده نگاه مبکند. او مبخواهد به داملا زنگ بزند اما دو دل ایت. در نهایت پیام میدهد که فردا شب همدیگر را در ساحل ببینند. داملا که منتظر خبری از جیوان بود با خوشحالی قبول میکند. جمره برای جرن شربت درست کرده و برایش میبرد. جرن میگوید تو هم مثل همه میخوای منو ندیم طلاق بگیریم اما تو یه جور دیگه ای اینو میخوای،منظورمو فهمیدی؟ جمره معذب میشود و به اتاق خودش برمیگردد. ندیم درحیاط به وکیلش زنگ میزند و یک فرم طلاق میخواهد.سحر هم همین را میخواهد و شاهد ماجراست.

 

/ قسمت ۹۰ سریال ترکی استانبول ظالم را مشاهده کردید.


همچنین بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

آخر سریال استانبول ظالم چه می شود؟ سرنوشت نقش ها

سریال ترکی استانبول ظالم چند قسمت است؟

زندگینامه کامل و بیوگرافی بازیگران سریال استانبول ظالم

 


⇐ مطالب بیشتر در لینک های سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید، سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا