سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۲۲ سریال ترکی استانبول ظالم

در این مطلب از سایت کولاک خلاصه داستان قسمت ۲۲ سریال ترکی استانبول ظالم را برای شما کاربران عزیز و علاقمند به سریال های ترکی آماده کرده ایم که در ادامه این پست می خوانید. سریال zalim istanbul در ژانر درام ساخته شده است و بازیگران این سریال عبارتند از؛ بهار شاهین، برکر گوون، سرا کوتلوبی، مینه توگای، دنیز اگور، ادریس نبی تاشکان، فیکرت کوشکان، سیمای بارلاس، اوزان دولونای.

سریال ترکی استانبول ظالم

خلاصه داستان قسمت ۲۲ سریال ترکی استانبول ظالم

جمره به ندیم که روی تخت خوابیده نگاه میکند دستانش را میگیرد و آرزو میکند که ای کاش در لحظه ی افتادنش از پنجره، آنجا میبود. دستانش را می گرفت و زندگی اش را نجات می داد. او گریه می کند و می گوید که هیچوقت دستهای ندیم را رها نخواهد کرد. او نمی داند که برای چه از جنک حمایت کرده و حقیقت را به کسی نگفته پس از اینکه داملا به خانه آمده، جای تیرهای تفنگ را بر روی دیوار داده است. او از پدرش سوال می کند که چه شده است اما آگاه جوابی نمی دهد. شنیز خود را تمام روز در اتاق حبس کرده است و هیچکس به داما جواب درست حسابی نمی دهد، شنیز چمدانش را می بندد و حاضر می شود. او به طبقه پایین می رود و به آگاه می گوید : از وقتی ندیم از پنجره افتاده تو همه ی مارو مقصر میدونی.

پسرمون رو که داشته بازی میکرده و حواسش به ندیم نبوده مقصر میدونی. حتی منو که اونجا نبودم و داما توی شکمم بود. تو از اون اتفاق به بعد فقط برای ندیم پدری کردی. و بچه های خودتو بی پدر گذاشتی. تو پدری هستی که به روی پسرت اسلحه میکشی و میگی همچین پسری نداری. اگر پسری نداری پس من هم نیستم. } او حلقه ی ازدواج اش را روی میز می گذارد و با چمدان از عمارت بیرون میرود. داملا به پدرش می گوید که به دنبال مادرش رفته و نگذارد که برود. شنیز در حیاط به خانه نگاه می کند و می گوید :{ یا همه با هیچی جرن که دارد با مادر بزرگش صحبت میکند چشمش به حیاط می افتد و شنیز را می بیند. او با سرعت به طرف شنیز میدود و علت رفتنش را می پرسد.

او نگران بچه اش است و بعد از رفتن شنیز کسی نخواهد بود تا از او حمایت کند شنیز به جرن می گوید که باید دعا کند که آگاه پسرش را ببخشد. آگاه به طرف ماشین می آید تا جلوی رفتن همسرش را بگیرد اما شنیز رانندگی می کند و آنجا را ترک میکند. بعد از اینکه به هتل می رود، جنگ هم می آید. آگاه تمام شب کنار ندیم می ماند. صبح روز بعد، شنیز به جنگ می گوید که نباید همچین حماقتی میکرد. آگاه حتی حقیقت را نمی داند و این چنین طوفان به پا کرده است. اگر چیزی بداند از این هم بدتر خواهد شد. شنیز از پسرش
می پرسد که آیا چیزی به جمره گفته است یا نه. جنک به دروغ می گوید که چیزی نگفته است. شنیز می گوید :{ من بخاطر تو دیشب یک قمار بزرگ کردم.

گفتم اگه جنگ نباشه من هم نیستم. حلقه مو دراوردم و قلب پدرت رو شکوندم، من به ریسک بزرگ کردم. حالا اگه پدرت دنبال ما بیاد، همه چی طبق نقشه پیش میره و دوباره یک خانواده میشیم جنک در ادامه می گوید که دیشب می توانست همه چیز را بگوید و از کسی هم نمی ترسد. اما فقط بخاطر پدر و خواهرش سکوت کرده است. جنک نمی خواسته آنها بدانند که او یک هیولای بی
رحم است. او به یاد دوران کودکی اش می افتد. زمانی که هشت سال داشت و بعد از افتادن ندیم از پنجره، شنیز مدام به او می گفت : نباید به هیچکس حرفی بزنی. تو یه هیولایی میشی که پسرعموش و انداخته و هیچکس از تو خوشش نمیاد. هیچکس جز مامان تورو دوست نخواهد داشت جنک میگوید که این هیولا بودن را شنیز به او یاد داده است. آگاه به هتل می آید و جنک و شنیز را می بیند که گریه میکنند. در آشپزخانه نریمان از نورتن سوال های متعدد می پرسد و میخواهد بداند دعوای آگاه و جنک تا چه حد جدی است. نریمان می گوید که آنها هیچوقت مانند بقیه پدر و پسر ها نبوده اند و همیشه از هم فاصله داشته اند.

همچنین به تازگی شنیده است که آگاه تمام حساب های جنگ را بسته است. جرن با شنیدن این حرف اعصابش خورد می شود و از جایش میپرد.. نریمان برای کنترل کردن جرن، او را بیرون می برد. جرن می گوید که دارد دیوانه می شود. پدر بچه اش از همه چیز محروم شده و شنیز هم خانه را ترک کرده است. شنیز به آگاه می گوید که اگر به آن خانه بازگردد غرورش له می شود. آگاه می گوید که دیروز عقلش را از دست داده بود و نتوانسته خود را کنترل کند. او وقتیدر دست پسرش تفنگ دیده و آن حرف ها را شنیده، دنیا برایش تیره و تار شده است.

اگر آن اسلحه پر میبود الان جنگ مرده بود. آگاه به شنیز می گوید که عاقل باشد و به خانه شان بازگردد. شنیز به این حرف می خندد زیرا آگاه همیشه میگفت که آن ویلا برای ندیم است و برای آنها نیست. آن ویلا ارث و امانت برادر آگاه است که پس از مرگش به او سپرده. آگاه حلقه ی شنیز را میدهد و می گوید: ما یک خانواده هستیم و ندیم هم مانند پسر منو توست. آن خانه برای همه ی ماست شنیز بلند می شود و میگوید که فقط به یک شرط به خانه بازمیگردد…

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی استانبول ظالم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا