سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۲۵ سریال ترکی کلاغ سیاه

در این مطلب از سایت کولاک خلاصه داستان قسمت ۲۵ سریال ترکی کلاغ سیاه را برای شما کاربران عزیز و علاقمند به سریال های ترکی آماده کرده ایم که در ادامه این پست می خوانید. بازیگرانی که در این سریال بازی می کنند عبارتند از: باریش اردوچ، بورجو بیریجیک، ستار تانریوجن، هتیجه اصلان، سنار شاهین، اشن ارگولو، آیتک سایان، ایپک ادرم، دریا بسرلر، آمینا کارمان، نورای شرف اوغلو، لونت اولگن،هنده دیلان هنچی، سو بورجو کوشن، آیکوت ییلماز از مهمترین هنرمندان و بازیگران سریال ترکی کلاغ سیاه هستند.

خلاصه داستان قسمت ۲۵ سریال ترکی کلاغ سیاه

على و شرمین سوار ماشین میشوند تا به اداره پلیس بروند. على از آینه ماشین به کوزگون نگاه میکند و حدس میزند که او پدرش را لو داده. کوزگون سعی میکند دید را آرام کند و او را سوار ماشین می کند. کمی نگذشته که دید به یاد خاطره ای می افتد. زمانی که بسته ی مواد مخدر را در خانه ی پدری کوزگون انداخته بود و پلیس ها برای دستگیری یوسف آمده بودند. او ناگهان یاد حرف های برادرش (علی) می افتد که به او در مورد کوزگون هشدار داده بود. و می گفت که کوزگون برای انتقام آمده است. دیلا میترسد کسی که عاشقش است، این بلا را سرشان آورده باشد. او بدحال میشود و می خواهد که تنها به اداره پلیس برود. کوزگون ماشین را به او میدهد.

رأفت با دست بند در اتاق ملاقات نشسته و دیلا گریه می کند. رأفت پس از آرام کردن دخترش می گوید : « رأس این کار، شخص قدرتمندی بنام بهرام آدی وار قرار داره. معلومه دیگه نیازی به من نداره وگرنه تا الآن با کمکش آزاد می شدم. اگه من تو زندان بمونم منو اینجا میکشن و بعد على رو جانشین من میکنن. وقتی کارشون با پسرم هم تموم شد اونو میکشن. من اصلا از زندان و مرگ نمی ترسم اما بخاطر حفاظت از خانوادم باید هرچه زودتر آزاد بشم. یکی منو لو داده وگرنه گیر نمی افتادم. بورا یا کوزگون. یکیشون به من خیانت کرده.» دیلا با شنیدن نام بهرام آدی وار پیشنهاد می دهد که سیستم اش را لو بدهند و شکایت کنند. اما رأفت می داند که با اینکار، او و تمام خانواده اش کشته خواهند شد. او می گوید که در این دنیا به هیچکس جز دخترش اعتماد ندارد.

تنها راه حل این است که حمل مواد مخدر را به گردن راننده ها بیاندازند. علی به کوزگون شک دارد و او را تهدید می کند. کوزگون به او می خندد. دیلا به برادرش می گوید که به شرکت برود و پرونده های قاچاق را قبل از آمدن پلیس ها بردارد. علی نیز همینکار را انجام می دهد. شرمین با بورا تماس میگیرد و خیال می کند که او رأفت را لو داده. اما بورا تکذیب کرده و به کوزگون شک دارد. او می گوید که به زودی این را اثبات خواهد کرد. مریم در مورد جان پسرش (کوزگون) نگران است. درویش می گوید : « مریم خانم بیست سال پیش شوهرتونو دستگیر کردن و توی زندان مرد. پسرتونو گم
کردین و نتونستین پیداش کنین. شما نمیتونین جلوی اتفاقات رو بگیرین.

کوزگون برای انتقام اومده و امروز قراره رأفت رو به زندان بندازه. تنها کاری که باید بکنی اینه که ازش فاصله بگیرید. اگه بفهمن کوزگون خانواده ای داره اونو شکست میدن. یا شما میمیرین یا کوزگون » پس از رفتن مریم، کوزگون برای دیدار خیاط می آید. او می گوید از اینکه رأفت را دستگیر کردند و بردند بسیار خوشحال و راضیست. خیاط اخطار میدهد که رأفت بزودی برای آزادی اش اقدام خواهد کرد. کوزگون فکر آنجا را نیز کرده. او افرادی
را استخدام کرده تا على و دید را تعقیب کنند و از ورود و خروج دفتر عکس بیندازند. او می خواهد حرکت های خانواده بیلگین را زیر نظر بگیرد. همچنین نقشه دارد که بورا و علی را به جان هم بیندازد. درویش خبر دارد که دید قبلا جان کوزگون را نجات داده و به دادستان معرفی اش نکرده. او می گوید : « دی دلش نیومد تور و لو بده. حالا جاتون عوض شده. تو دلت میاد با دیلا همچین کاری کنی؟» کوزگون که مصمم است می گوید : «نمیتونم ببخشم. باید تاوان بده»

بورا به شرکت رفته و دوربین های مداربسته را چک می کند. او میبیند شخصی که صورتش را پوشانده براحتی با کارت ورود، داخل اتاق رأفت میشود و پرونده مواد مخدر را برمیدارد. بورا بعد از تحقیق، متوجه می شود که از این کارت فقط سه عدد وجود دارد که دست رأفت و علی و دیاست. او مطمئن است که کوزگون این کارت را از دید کش رفته، زیرا به دید نزدیک است. بورا نقشه ای می کشد و به تئو توضیح می دهد: من به دید قول دادم که کاری به کوزگون نداشته باشم. ولی بجور دیگه به حسابش میرسم، کوزگون به من و رأفت و بهرام آدی وار خیانت کرده. اگه بهرام بفهمه کوزگون رو نابود میکنه.

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی کلاغ سیاه 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا