سریالسریال خارجی

خلاصه داستان قسمت ۲۷ سریال ترکی کلاغ سیاه

در این مطلب از سایت کولاک خلاصه داستان قسمت ۲۷ سریال ترکی کلاغ سیاه را برای شما کاربران عزیز و علاقمند به سریال های ترکی آماده کرده ایم که در ادامه این پست می خوانید. بازیگرانی که در این سریال بازی می کنند عبارتند از: باریش اردوچ، بورجو بیریجیک، ستار تانریوجن، هتیجه اصلان، سنار شاهین، اشن ارگولو، آیتک سایان، ایپک ادرم، دریا بسرلر، آمینا کارمان، نورای شرف اوغلو، لونت اولگن،هنده دیلان هنچی، سو بورجو کوشن، آیکوت ییلماز از مهمترین هنرمندان و بازیگران سریال ترکی کلاغ سیاه هستند.

خلاصه داستان قسمت ۲۷ سریال ترکی کلاغ سیاه

روز موعود فرا می رسد. دادگاه رأفت بیلگین در حال تشکیل شدن است. دید به على آرام می گوید: « امروز بابامون آزاد میشه، از امروز باید خانواده مونو از این لکه ننگ پاک کنیم. دیگه کارهای کثیف و خلاف رو باید کنار بزارید.» رأفت با دستبند در دستانش می آید و همگی در جایگاه خود قرار می گیرند. بورا، شرمین و علی در ردیف پشتی مینشینند.مریم به همراه بچه هایش (کارتال و قمری) رو به روی دادگاه ایستاده اند. آنها به امید اینکه دستگیری رأفت را به چشم ببینند آنجا منتظر اند. کوزگون حاضر و آماده به دادگاه می آید و ساکت یکجا می نشیند. همگی نگاه سنگینی به او می
اندازد. جلسه شروع میشود. راننده کامیون برای بیان اظهارات اش جلو می آید.

او می گوید: « من و بقیه راننده ها موادمخدر رو داخل کامیون جاسازی کردیم. کسی به ما این دستور رو نداده ما پنهانی این کارو کردیم دید با توجه به گفته های راننده، می گوید که موکل اش بی گناه است و ارتباطی با قاچاق مواد ندارد.
در لحظه ای که همه چیز خوب به نظر می رسد، ناگهان نقشه های دیلا خراب می شود. قاضی می گوید: « همسر راننده، این اعترافات رو رد میکنه. مدارکی در دست داریم که نشون میده خانواده بیلگین سعی داشته، جرم رو گردن راننده ها بندازه. دیلا بیلگین با وکیل این آقایون ملاقات داشته. اونا از این طریق راضی شدن که جرم رو به گردن بگیرن. عکس ها و مدارک مربوطه داخل پرونده است دیا ساکت و وحشت زده به پدرش نگاه می کند. کوزگون با جمع کردن مدارک علیه رأفت، تلاش های دیلا را بی ثمر گذاشته. قاضی در ادامه حکم مجرم را صادر می کند. رأفت بیلگین به ده سال حبس و پرداخت جریمه محکوم می شود.

کوزگون با شنیدن حکم، خوشحال شده و می خندد. کمی بعد، رأفت نگاه سنگینی به دید و کوزگون می اندازد. پلیس ها او را با خود می برند، دید به پدرش می گوید : «هنوز تموم نشده. من از اونجا میارمت بیرون. ما بلیت دو نفره داریم یادته؟ باید بیای تا باهم مسافرت بریم على و شرمین، رأفت را همراهی می کنند. قمری با دیدن دستگیری رأفت ذوق می کند و خبر خوش را به مادرش می دهد. در حالی که رأفت را سوار ماشین
میکنند تا به زندان منتقل اش کنند، مریم جلو می آید و نفرین اش می کند. او می گوید: « زندگی مارو نابود کردی، هر بلایی سرت بیاد بدون آنی منه که پشت العرته. شکر خدا که زندان میری.» پس از حرکت ماشین، قمری و کارتال مادرشان را آرام می کند. کوزگون از دور به خانواده اش نگاه می کند، او یاد کودکی اش می افتد که با پدرش در زندان ملاقات داشت. یوسف در آن زمان با دادن یک سکه، قول میدهد زمانی که عدالت اجرا شد، پس از آزادی اش همگی پشمک بخورند. بچه ها در آن زمان پشمک دوست داشتند و ذوق می کردند.

کوزگون قمری و کارتال را صدا می زند. حالا که عدالت اجرا شده، می خواهد برای خواهر و برادرش پشمک بخرد. قمری و کارتال موضوع را فهمیده اند و به حرف برادراشان گوش می کنند، کوزگون همچنان سکه را نگه داشته است و با بغضی از خوشحالی به آن نگاه می کند. دید به دادستانی احضار شده است. او به خاطر عدم رعایت قوانین و مقررات تلاش برای آزادی پدرش، تحت بررسی قرار می گیرد. یعنی دیگر نمی تواند به عنوان وکیل کار کند. دنیا بر سر دیا ویران شده و مات و مبهوت بیرون می آید.

بورا که منتظرش بود، حالش را می پرسد. او می گوید: « دیلا بخاطر قراری که باهم داشتیم من دخالتی نکردم. ولی دیگه وقتشه حقیقت رو قبول کنی. من دوربین هارو چک کردم، یه نفر با کارت تو وارد اتاق بابات شده. هردو مون میدونیم که اون کیه. بخاطر خانواده ات چشماتو باز کن) دینا منظور بورا را به خوبی متوجه شده و با حال بدی که دارد آنجا را ترک می کند. بورا روی شیشه ماشین اش کاغذی می بیند. شخصی میخواهد او را در کافه ببیند و آدرس داده است. بورا به کافه میرود و با درویش را میبیند. درویش نامه ای با مهر بهرام آدی وار به او میدهد و می گوید : « دستور از بالاست. بعد از پدرت تو کارها رو به عهده میگیری. سییتم اینجوریه. هیچوقت تغییر نمیکنه. فقط آدماش تغییر میکنن» بورا نامه را باز می کند و تنها یک نوشته می بیند: «با احترام» درویش می گوید: «برای اینکه دستور رو فقط خودت ببینی باید کاغذ رو خیس کنی» و سپس میز را ترک می کند.
کوزگون سر خاک پدرش رفته و خبر خوش دستگیری رأفت را به یوسف می دهد.
همچنین از پشمک خوردن قمری و کارتال برایش می گوید : « اونا هنوز مثل بچگیاشون با دیدن پشمک ذوق میکنن. دخترت سرکش و شجاعه. پسرت هم احساساتیه» کمی بعد مریم با دستانی پر از گل می آید. کوزگون با دیدن مادرش به او کمک میکند و گلها را در خاک مزار پدرش می کارد…

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی کلاغ سیاه 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا