سریالسریال‌ایرانی

داستان سریال صفر بیست و یک قسمت دهم + خلاصه داستان قسمت قبل

در ادامه این مطلب از پایگاه خبری کولاک نیوز خلاصه داستان قسمت دهم سریال صفر بیست و یک را می خوانید: سریال ۰۲۱ هرشب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه بر روی آنتن شبکه سه سیما می رود و پازپخش آن در ساعات ۳۰ دقیقه بامداد، ۹ و ۵۰ دقیقه صبح و ۱۴ روز بعد می باشد.

سریال صفر بیست و یک قسمت دهم

همه در خانه جلال در حال بی تابی کردن برای سروش هستند و سعید و ارسلان نیز همچنان در خیابان ها می‌گردند تا سروش را پیدا کنند.
ارسلان به این فکر می‌کند که باید فرار کند که سعید به او می‌گوید گوشی اش را روشن کند که می فهمد ۱۷ بار یک شماره ناشناس با او تماس گرفته است که با زنگ زدن به متوجه می‌شود او همان مردی است که سروش سوار ماشینش شده است.
بعد از تماس ارسلان آن مرد با جلال تماس می‌گیرد و همه آن ها باهم به آن جا می‌روند تا سروش را پیدا‌ کنند که آن جا سعید با دیدن آن‌ ها از ماشین پیاده می‌شود و قایم می‌شود و خودش پیاده می‌رود.
مازیار و جلال همچنان با هم کل کل دارند که‌ با آمدن به خانه هایشان برای اعضای خانوادشان قانون وضع می‌کنند که حق هیچ گونه ارتباطی با یکدیگر را ندارند.
وقتی که غفور خان تورج را به خانه راه نمی‌دهد، تورج به ارسلان زنگ می‌زند تا او به دنبالش برود که وقتی با جواب نه او رو به رو می‌شود دست به دامن شادی می‌شود و او می ‌رود.

بیشتر بخوانید:

داستان سریال صفر بیست و یک قسمت نهم

 

شادی پایین می‌آید که ستار مدیر ساختمان را می‌بیند و درباره مراسم تولدش که قرار بود در لابی بگیرند صحبت می‌کنند که ناگهان جلو شادی سبز می‌شود و او را می‌بیند و بعد از آن درباره‌ آن پسر ازش سوال می‌پرسد که شادی با گفتن بی حوصلم می‌رود…
خانم ستوده منشی جلال سیف به سراغ او می‌رود تا کارهایی که باید انجام بدهد را به او بگوید که جلال تعداد زیادی قانون وضع می‌کند و به کارش مشغول می‌شود.
مازیار به دنبال سوتی های زیادی است تا اسم جلال را خراب کند و موقعیت مدیریت را ازش بگیرد

دانلود قسمت اول تا آخر سریال صفر بیست و یک + خلاصه داستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا