سریالسریال خارجی

داستان و بازیگران سریال چیزهای زیبا Pretty Things + معرفی سریال و زمان پخش

داستان و بازیگران سریال چیزهای زیبا Pretty Things به همراه معرفی و زمان پخش سریال چیزهای زیبا با بازی نیکول کیدمن و اطلاعات تکمیلی در این مطلب. نیکول کیدمن به تازگی برای بازی در سریال «چیزهای زیبا» (Pretty Things) به این پروژه پیوسته است.

داستان و بازیگران سریال چیزهای زیبا
داستان و بازیگران سریال چیزهای زیبا

به گزارش اخبار هنری و به نقل از ۳۰نما، «نیکول کیدمن» برای بازی در اقتباس تلویزیونی آمازون از رمان جدید «چیزهای زیبا» (Pretty Things) نوشته‌ی «جنل براون» بازی می‌کند. این شبکه در رقابتی شانه به شانه با رقبا امتیاز تولید سریال از این رمان منتشر نشده را خریداری کرده است.

کیدمن که پیش‌تر با آمازون قرارداد بسته و یکی از تهیه‌کنندگان سریال خواهد بود، قرار است به زودی در سریال دیگری به نام «درماندگی» (Undoing) برای شبکه‌ی HBO در مقابل «هیو گرنت» ظاهر شود. پخش این سریال به اواخر سال جاری میلادی موکول شده است. «نه غریبه‌ی کامل» (Nine Perfect Strangers)دیگر پروژه‌ی کیدمن برای شبکه‌ی هولو است که از رمان «لیان موریارتی» اقتباس می‌شود.

رمان «چیزهای زیبا» از ۲۱ آوریل به بازار کتاب عرضه می‌شود و داستانی در مورد دو زن زیرک اما زخم‌خورده روایت می‌کند که سعی دارند از یک فریب بزرگ خلاص شوند. وقتی یک کلاه‌بردار با یک «اینفلوئنسر» ثروتمند رابطه‌ی دوستانه برقرار می‌کند، فریب نهایی‌اش با یک بازی خیانت‌کارانه از پیش برنامه‌ریزی شده پیوند می‌خورد. نقش کیدمن در سریال هنوز مشخص نشده است.

براون قرار است فیلمنامه‌ی سریال را به نگارش درآورده و تهیه‌کننده‌ی سریال هم باشد. «رید مورانو» کارگردان «سرگذشت ندیمه» نیز برای کارگردانی و تهیه‌کنندگی به سریال ملحق شده است.


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: بهترین سریال های خارجی ۲۰۲۰ و سریال جدید خارجی مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا