سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت هجدهم سریال ترکی معصومیت

در این مطلب از سایت مجله اینترنتی کولاک خلاصه داستان قسمت هجدهم سریال ترکی معصومیت Masumiyet را می خوانید، برای خواندن این مطلب با ما همراه باشید. سریال ترکی معصومیت در ژانر درام، جنایی به کارگردانی عمور آتای و تهیه کنندگی فاروک تورگوت ساخته شده است. نویسندگی این سریال ترکیه ای بر عهده سیرما یانیک می باشد‌. بازیگران اصلی سریال معصومیت (Masumiyet) عبارتنداز؛ ایلیدا الیشان در نقش اِلا، سرکای توتونجو در نقش ایلکر، دنیز چاکیر در نقش بهار، دنیز ایشین در نقش ایرم، هولیا اوشار در نقش هاله، مهمت اسلانتوق در نقش هارون و …

ایرم با خوشحالی به خاطر کامنت هایی که ضد الا نوشته می شود، به آرایشگاه می رود تا کمی به خودش برسد. از دور و بر پچ چ هایی به گوشش می رسد. زن ها در مورد این که او با سی سال سن مطلقه شده و دیگر با دست نشانش میدهند صحبت می کنند. ایرم تحمل حرف های آنها را ندارد و دیوانه شده و با همان وضعیت از آرایشگاه بیرون می اید و فریاد میزند که ماشینش را بیاورند و در آخر هم سوار تاکسی شده و فورا آنجا را ترک می کند. مردمی که فیلم او را گرفته اند ان را در مجازی پخش می کنند و الا با دیدن آن، می گوید: «خوبه. اندازه ای که منو به گریه انداختی گریه کن… »

هاله با زیرکی، بانو را سراغ تیمور می فرستد، تا او را راضی کند که از ایرم اورهون به خاطر تهمت سقط به الا زدن، شکایت کنند و درخواست غرامت کنند. تیمور هم فورا خام شده و قبول می کند. بهار وقتی این موضوع را می فهمد بیش از حد عصبانی می شود در حالی که خانواده ی تیمور به خاطر پولی که قرار است بهشان برسد خیلی خوشحال هستند و بهار را به خاطر این که مانع این می شود سرزنش و لعنت می کنند.

بانو به خاطر می آورد که در خانه بهار، او گفته بود که از یکی از خانواده، حرف های الا را در خانه ی ایلگازها شنیده بوده نه دخترش و این را به هاله می گوید. هاله با تعجب می گوید: «اما اون شب فقط خانواده تو جمع بود. این که از خونه من به گوش اون زن خبر برسه غیر ممکنه! این یه خیانته. » بانو حدس میزند کار هارون باشد. هاله فکری به سرش میزند و از بانو می خواهد فورا بفهمد این خیانت از طرف چه کسی است!
بانو، هانده را می فرستد تا گوشی بهار را برایش بیاورد.

هانده در ازای یک کیف مارک، گوشی را به او میدهد! بانو گوشی را رمز گشایی می کند و پیام هایی که هارون و بهار با هم رد و بدل کرده اند را نشان هاله میدهد. بانو حدس میزند باید رابطه ای بین هارون و بهار باشد و این باعث میشود فکری به سر هاله بزند تا آبروی هردو را ببرد.
یلدا وقتی می بیند هارون به بهار زنگ میزند با عصبانیت می گوید: «بهار میدونی اگه فقط پیام هاتون منتشر بشه چجوری آبروتو میبرن و بر ضدت استفاده ش میکنن؟ » بهار به او حق میدهد و شماره هارون را پاک می کند.
الا نامه ای می نویسد که قصد دارد خانه را ترک کند و از مادرش معذرت خواهی می کند و آن را در اتاقش می گذارد.

خبر خودکشی تقلبی ایرم همه جا پخش می شود. ایرم حسابی مضطرب است. هاله به دیدن ایرم می رود و خودش را دلسوز او نشان میدهد اما برای این که فکر او را مسموم کند می گوید: «فقط من و هارون و خودت از این موضوع اطلاع داشتیم اما به گوشم رسیده مادر اون دختره الا، این خبرو همه جا پخش کرده که غیر ممکنه! » بعد هم نقش بازی می کند کسی با مدرک ثابت کرده که کار بهار بوده چون هارون به او گفته و پیام های بهار و هارون به هم و ویدیویی که نشان میدهد آنها را کافه دیدار داشته اند را هم نشان ایرم میدهد! ایرم شوکه می شود.

از طرفی هم بانو ویدیو و پیام ها را نشان تیمور میدهد. تیمور که تا با چشم ندیده، باورش نمی شود بهار همچین کاری بکند خون جلوی چشمانش را می گیرد.
بهار به خانه می رسد اما خبری از الا نیست و اتاقش خالی است. فقط یادداشت او را می بیند و حتی جرئت ندارد آن را بخواند.
الا در اتوبوس نشسته و به جایی دور و مقصدی نامعلوم می رود. ایلکر که هرروز او را زیر نظر داشت هم تعقیبش می کند…

داستان کامل قسمت نوزدهم سریال ترکی معصومیت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا