سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۱۰۰ سریال ترکی عشق تجملاتی

داستان کامل قسمت ۱۰۰ سریال ترکی عشق تجملاتی afili ask به همراه جزئیات کامل و عکس همچنین خلاصه ماجرای عشق تجملاتی قسمت ۱۰۰ در این مطلب. سریال عشق تجملاتی یکی از سریال محبوب ترکیه است که داستان عایشه و پسری به نام کرم را روایت می کند. پخش این سریال از سال ۲۰۱۹ آغاز شده و در سال ۲۰۲۰ نیز روی آنتن می رود. کارگردانی این سریال ترکی را دو چهره مشهور و سازنده مجموعه های ترکی به نام های Serdar Gözelekli و Senem Zencir برعهده داشته اند. چاغلار ارطغرل (در نقش کرم) . بورجو اوزبرک (در نقش عایشه) دو بازیگر و ستاره محبوب ترک هستند که در این سریال ایفی نقش می کنند.

قسمت 100 سریال ترکی عشق تجملاتی
قسمت ۱۰۰ سریال ترکی عشق تجملاتی

عایشه و کرم هر دو مسموم شده و داخل آمبولانس هستند. آنها را به بیمارستان می برند و محسن و بقیه با نگرانی آنها را همراهی می‌کنند. یک روز قبل ، عایشه به همراه عمر به سمت شرکت می روند.دم در شرکت، کرم با دیدن عمر حرصش گرفته و علت آمدن‌های مکرر عمر به شرکت را درک نمیکند و از او میخواهد که وقتی کارمند آنجا نیست، بی دلیل به شرکت نیاید. عایشه از این حرف عصبی شده و عمر را همکار خودش و همچنین نامزدش میداند‌ و مانعی برای ورود او به شرکت نمی‌بیند. با این حال عمر تصمیم می‌گیرد دم در منتظر عایشه بماند تا جلسه او تمام شود.

.

در جلسه ای که در شرکت برگزار می شود، بخاطر عدم سوددهی آتلیه تصمیم بر این است تا آنجا را تعطیل کنند. با این حال وقتی کرم مخالفت عایشه و صمد و هولیا که از سهامداران آتلیه هستند را می بیند، یک فرصت دیگر برای انجام پروژه ای در آتلیه به آنها میدهد. عایشه از این قضیه فکرش درگیر و ناراحت می شود. او به کل عمر را فراموش کرده و عمر خودش داخل شرکت می آید . آنها همگی به اتفاق، به انجام پروژه جدید فکر میکنند. عایشه پیشنهاد پروژه لباس عروس میدهد.صمد نیز از او حمایت میکند. عایشه از هولیا میخواهد که لباس طراحی کند و از صمد نیز میخواهد که براورد هزینه کند.

.

صمد پرونده ای به او داده که هزینه ها را داخل آن نوشته است. هزینه این پروژه خیلی زیاد است اما با این حال عایشه منصرف نمی شود. او به اتاق کرم می رود تا در مورد این پروژه و برآورد هزینه به او اطلاع بدهد اما کرم به عمد او را اذیت کرده و برای چند ساعت بعد به او وقت ملاقات میدهد. عایشه مجبور است در شرکت منتظر او بماند. پدر عمر پیش رضا در قهوه خانه رفته و میخواهد به او پیشنهاد کار بدهد، اما رضا بدون اینکه بخواهد حرفهای او را بشنود این پیشنهاد را قبول نکرده و میگوید که به توصیه پدرش هرگز با دوست و آشنا وارد کار نمی شود.

.

ارکوت از اینکه با فیضا دوست شده به شدت خوشحال است و رویاپردازی میکند. او در محل با دوستانش نشسته و میگوید که قرار است به آلمان برود و فیضا را نیز با خودش ببرد. یکی از دوستان محسن با او تماس گرفته و میگوید که عکسی از دوست پدر عایشه که سر او کلاه گذاشته بود پیدا کرده است. او به خانه محسن آمده و عکس را به او میدهد، اما چند نفر داخل عکس هستند و محسن نمی‌داند که آن فرد کدامشان است.با این حال او دست از تحقیق برنمی‌دارد تا مقصر را پیدا کند. جیدا به همراه یلدا خانم به کافه می رود. او به یلدا خانم میگوید که با کرم دوست شده اند. یلدا خانم غافلگیر شده و از شنیدن این خبر سر از پا نمی‌شناسد.

.

سر ساعت مقرر عایشه به اتاق کرم می رود اما کرم، سریع وسایلش را جمع کرده و به بهانه کاری میگوید که باید برود . عایشه به شدت عصبی می شود. او این قضیه را به صمد میگوید . صمد از دست کرم عصبانی می شود و از عایشه و عمر میخواهد به خانه بروند تا آنجا بتوانند با کرم صحبت کنند‌. جیدا به همراه یلداخانم به خانه آنها می رود‌. کمی بعد کرم نیز به خانه می آید. یلدا خانم با خوشحالی به محسن در مورد دوست شدن کرم و جیدا می‌کوشد. محسن شوکه شده و مشخص است که از شنیدن این خبر اصلا خوشحال نشده اما به زور به آنها تبریک میگوید.


داستان تمام قسمت های سریال ترکی عشق تجملاتی

 


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه ، سریال ترکی عاشقانه و سریال ترکی جدید مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا