سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۱۵۸ سریال ترکی سیب ممنوعه

داستان کامل قسمت ۱۵۸ سریال ترکی سیب ممنوعه به همراه جزئیات و خلاصه داستان در این مطلب yasak elma مجموعه پرطرفدار درام و عاشقانه ترکیه ای ست که بازیگران اصلی آن عبارتند از: شوال سام در نقش اندر آرگون، تالات بولوت در نقش هالیت آرگون، اونور تونا در نقش علیهان، ادا اجه در نقش ییلدیز، سودا ارگنچی در نقش زینب. این مجموعه به کارگردانی نسلیحان ایسیلیورت و نویسندگی ملیس سیوئلک و زینپ سویا ساخته شده است. سریال سیب ممنوعه توسط شرکت تولید MED YAPIM تولید شده است. شبکه پخش کننده این سریال مهیج، شبکه تلویزیونی FOX است. زمان پخش این سریال از ۹ آوریل ۲۰۱۸ آغاز شده است.

قسمت 158 سریال ترکی سیب ممنوعه
قسمت ۱۵۸ سریال ترکی سیب ممنوعه

آلتین قرار گذاشته و او را در خیابان می بیند. او از آلتین در مورد شاهیکا خبر میگیرد. آلتین میگوید که شاهیکا در خانه با همه خوب است و هیچ چیز مشکوکی وجود ندارد. اندر حرصش میگیرد. او سپس از آلتین میخواهد که هرطور شده گوشی شاهیکا را برای او بیاورد. آلتین این کار را غیر ممکن میداند، اما اندر او را تهدید میکند که در غیر این صورت به هالیت در مورد جاسوسی او خواهد گفت. ییلدیز در خانه است که هالیت به دیدن او و پسرش می آید. هالیت باز هم از ییلدیز میخواهد که به خانه برگردد،اما ییلدیز حرفش را در مورد شاهیکا تکرار میکند.

.

او همچنین میگوید که قرار است هالیت جان را برای ختنه ببرد و سپس در خانه جشن بگیرد. هالیت میگوید که این کار را به همراه او انجام خواهد داد و جشن نیز باید در خانه او باشد. ییلدیز صرفا به خاطر جشن ختنه پسرش و با شرط دعوت کردن مهمانان شخصی خودش ، قبول میکند. آلتین به خانه آمده و به شاهیکا میگوید که اندر گوشی او را می خواهد. شاهیکا تصمیم می‌گیرد شب گوشی اش را آماده کرده و به آلتین بدهد تا به اندر برساند. لیلا و کایا به همراه امیر برای دیدن پسر ییلدیز به خانه او می روند. ییلدیز از لیلا بابت کمکی که برای پیدا کردن پسرش کرده بود، تشکر میکند.

.

کایا تازه متوجه ماجرا می شود و میفهمد که لیلا بابت این قصه قصد کمک داشته است، اما نتوانسته به کایا چیزی بگوید. یک نفر برای آوردن گل‌های جدید به خانه هالیت می آید و تاج گلها را در هر دو طبقه خانه میگذارد.زهرا که با مدیر برنامه خود بابت چاپ کتاب بیرون بوده، سریع به خانه آمده تا برای رفتن پیش ییلدیز و دیدن برادرش آماده شود. شاهیکا وقتی میفهمد زهرا کجا می رود، از او میخواهد که از ییلدیز و بچه و همچنین امیر در کنار آنها عکس بگیرد. شب، آلتین با اندر هماهنگ کرده و از او میخواهد دم در بیاید. آلتین به بهانه اینکه شاهیکا به حمام رفته است، گوشی را به اندر داده و از او میخواهد سریع پس بدهد.

.

اندر هیچ چیز مشکوکی در گوشی نمی‌بیند و به آلتین شک میکند که با شاهیکا همدست نباشد. او سپس گوشی را پس داده و می رود. آلتین گوشی را به شاهیکا پس میدهد. شاهیکا به اتاقش می رود تا گوشی مخفی اش را بردارد، اما آن را پیدا نمیکند. او از این قضیه می ترسد. همان لحظه شماره خط پنهانش با او تماس میگیرد. اندر از پشت خط با خنده به او کنایه می زند که آنقدر ها هم زرنگ نیست. معلوم می شود که اندر پیک را برای آوردن گل به خانه فرستاده و آن مرد داخل اتاق شاهیکا را گشته و گوشی را پیدا کرده است. شاهیکا به شدت عصبی می شود و گوشی را قطع میکند.

.

او سریع پیش ییعیت رفته و از او میخواهد که فوری یک گوشی و خط با نام خودش برای او بگیرد. هالیت در اتاق اریم است و در مورد فرستادن او به مدرسه با او صحبت میکند. بعد از رفتن هالیت از اتاق, شاهیکا پیش اریم رفته و در گوش او میخواند که هالیت بخاطر آمدن پسر جدیدش میخواهد اریم را دور کند‌. شاهیکا سپس به اتاق هالیت می رود و در مورد امیر و ییلدیز صحبت کرده و سعی دارد به هالیت بفهماند که آنها با هم رابطه دارند. هالیت از زیاده روی شاهکیا عصبی می شود. شاهیکا از اینکه میداند ذهن هالیت را به هم ریخته خوشحال است. صبح، اندر ماجرای گوشی شاهیکا را برای جانر تعریف میکند. او میگوید که داخل گوشی فقط یک شماره بوده که وقتی با آن تماس گرفته یک مرد صحبت کرده و فوری قطع کرده است. او تصمیم دارد از این به بعد دنبال پیدا کردن آن مرد و ارتباطش با شاهیکا برود



⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: سریال ترکیه ای ، سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا