سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۱۵۹ سریال ترکی سیب ممنوعه

داستان کامل قسمت ۱۵۹ سریال ترکی سیب ممنوعه به همراه جزئیات و خلاصه داستان در این مطلب yasak elma مجموعه پرطرفدار درام و عاشقانه ترکیه ای ست که بازیگران اصلی آن عبارتند از: شوال سام در نقش اندر آرگون، تالات بولوت در نقش هالیت آرگون، اونور تونا در نقش علیهان، ادا اجه در نقش ییلدیز، سودا ارگنچی در نقش زینب. این مجموعه به کارگردانی نسلیحان ایسیلیورت و نویسندگی ملیس سیوئلک و زینپ سویا ساخته شده است. سریال سیب ممنوعه توسط شرکت تولید MED YAPIM تولید شده است. شبکه پخش کننده این سریال مهیج، شبکه تلویزیونی FOX است. زمان پخش این سریال از ۹ آوریل ۲۰۱۸ آغاز شده است.

قسمت 159 سریال ترکی سیب ممنوعه
قسمت ۱۵۹ سریال ترکی سیب ممنوعه

میز صبحانه، زهرا در مورد قرار دیدار هالیت با مدیر برنامه هایش، آقا آکین به آن اطلاع میدهد. هالیت که حوصله رفتن به این قرار را ندارد، از زهرا میخواهد که خودش برود. شاهیکا نیز قوری ییعیت و لیلا را نیز پیشنهاد می‌دهد. مادر ییلدیز به خانه برمی‌گردد. ییلدیز بچه را به او سپرده و خودش برای انجام کارهای شخصی بیرون می رود. در دفتر کایا، یکی از دوستان جانر که قصد طلاق دارد به آنجا می آید تا با کایا قرارداد ببندد. او به محض ورود، به لیلا خیره شده و خریدارانه به او نگاه میکند. او وقتی به اتاق کایا می رود، مقابل او از لیلا تعریف کرده و او را برای خوشگذرانی بعد از طلاق مناسب میداند.

.

کایا از این حرف عصبانی شده و وکالت آن مرد را نمی پذیرد و او را بیرون میکند. جانر وقتی ماجرا را میفهمد شرمنده شده و پیش کایا می آید تا از او عذرخواهی کند.او سپس از کایا برای خودش و امیر اجازه میگیرد تا برای کمک به ییلدیز برای مراسم ختنه پسرش بیرون بروند. ییلدیز و جانر و امیر به کافه ای می روند. ییلدیز از جانر میخواهد که در مهمانی، مسئول دریافت کادوها باشد و امیر نیز حواسش به بچه باشد. شب، زهرا و آکین به همراه ییعیت و لیلا به رستوران می روند. آکین که منتظر دیدن هالیت بوده و بخاطر پولدار بودن او قصد تلکه کردنش را دارد، از اینکه هالیت نیامده جا میخورد.

.

لیلا میگوید که قرار است یکی از دوستانش به اسم امره نیز بیاید. او به عمد این کار را برای برانگیختن حسادت ییعیت کرده است. در حین شام خوردن هنگامی که امره به دستشویی می رود، ییعت نیز رفته و او را تهدید میکند که دیگر دور و بر لیلا نباشد. امره دیگر سر میز شام برنمی‌گردد و لیلا را بلاک میکند. لیلا از این رفتار امره متعجب می شود. هنگامی که آنها به خانه برمیگردند، ییعیت به دروغ در مقابل کنجکاوی شاهیکا، در مورد علت رفتن ناگهانی امره اظهار بی اطلاعی میکند. شب، هالیت برای هالیت جان خرید کرده و به دیدن او می رود. او بخاطر حرفهای شاهیکا روی امیر حساس شده و فکر میکند که شاید او و ییلدیز با هم رابطه ای دارند. روز بعد، مهمانی در خانه هالیت برگزار می شود.

.

در مهمانی، کایا پیش لیلا آمده و به او میگوید که بعد از مهمانی برای او سوپرایزی دارد. کمی بعد، اندر نیز به مهمانی می آید. هالیت و شاهیکا از اینکه ییلدیز اندر را دعوت کرده عصبی می شوند. شاهیکا پنهانی به اتاق هالیت رفته و با گوشی جدیدش به آن مرد زنگ می زند. او میگوید که نیازی به کشتن بچه نیست و به زودی ییلدیز را از میان برداشته و خودش مادر بچه می شود. او وقتی از اتاق بیرون می آید ، اندر بابت داشتن گوشی پنهانی شاهیکا به او کنایه می زند و او را تهدید میکند‌. کایا از لیلا میخواهد که زودتر بروند تا به سوپرایزش برسند. آنها سوار ماشین می شوند و در راه، کایا به لیلا میگوید که بعد از شنیدن خاطرات کودکی او، تصمیم گرفته که حالا او را به ازمیر، پیش مادربزرگش ببرد.

.

لیلا که به کایا دروغ گفته بود شوکه می شود و رنگش می پرد. ییلدیز بعد از تمام شدن جشن، از هالیت میخواهد به اتاق بروند تا در مورد تصمیمش به او خبر بدهد. هالیت با تصور اینکه ییلدیز قبول کرده تا با شاهیکا در آن خانه زندگی کند ، با خوشحالی منتظر است. ییلدیز برگه طلاق را از کیفش بیرون آورده به هالیت میگوید که قصد طلاق دارد و از او میخواهد برگه را امضا کند. هالیت شوکه می شود.

 



⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: سریال ترکیه ای ، سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا