سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۱۶۷ سریال ترکی سیب ممنوعه

داستان کامل قسمت ۱۶۷ سریال ترکی سیب ممنوعه به همراه جزئیات و خلاصه داستان در این مطلب yasak elma مجموعه پرطرفدار درام و عاشقانه ترکیه ای ست که بازیگران اصلی آن عبارتند از: شوال سام در نقش اندر آرگون، تالات بولوت در نقش هالیت آرگون، اونور تونا در نقش علیهان، ادا اجه در نقش ییلدیز، سودا ارگنچی در نقش زینب. این مجموعه به کارگردانی نسلیحان ایسیلیورت و نویسندگی ملیس سیوئلک و زینپ سویا ساخته شده است. سریال سیب ممنوعه توسط شرکت تولید MED YAPIM تولید شده است. شبکه پخش کننده این سریال مهیج، شبکه تلویزیونی FOX است. زمان پخش این سریال از ۹ آوریل ۲۰۱۸ آغاز شده است.

قسمت ۱۶۷ سریال ترکی سیب ممنوعه
قسمت ۱۶۷ سریال ترکی سیب ممنوعه
.

ییلدیز به آرایشگاه و خرید رفته و به خودش می رسد، سپس تاج جواهر را روی سرش گذاشته و بچه بغل، با غرور و خوشحالی به خانه هالیت می رود. آیسل از او استقبال میکند. ییلدیز و آیسل کمی حرف می زنند و ییلدیز از حرفهای آیسل، می فهمد که شاهیکا (با بازی نسرین جوادزاده) وسایلش را از خانه نبرده و طبق گفته آیسل او برای همیشه نرفته است، ییلدیز متعجب می شود اما ترجیح میدهد باور کند که شاهیکا به کل تمام شده است. متین، وکیل هالیت به خانه کایا پیش ییعیت می رود و برگه طلاق از لیلا را به او میدهد تا امضا کند. او میگوید که به گفته هالیت، کار به دادگاه و شکایت طلاق نکشد و با توافق حل شود.

ییعیت می‌گوید که قصد طلاق ندارد و زنش را دوست دارد. او برگه را امضا نمیکند. ییلدیز در خانه با زهرا نیز در مورد اتفاقات اخیر کمی صحبت میکند. او سپس با امیر تماس میگیرد و از او میخواهد به همراه لیلی به آنجا بیایند تا دور هم باشند. امیر ماجرای لیلی را برای ییلدیز تعریف میکند. ییلدیز متعجب و ناراحت می شود. کایا به دفتر هالیت می رود. هالیت از دست کایا به شدت عصبانی است و میگوید که کایا او را سالها گول زده و دروغ گفته است. او میگوید که اگر می‌دانست اندر قبل از او با کایا بوده، هرگز با اندر ازدواج نمی‌کرد. کایا توضیح میدهد که او مقصر نبوده و هنگام ازدواج آنها او خارج از کشور بوده است و از چیزی خبر نداشته، و بعد از آن نیز قصد دخالت و خراب کردن زندگی را نداشته و از طرف دیگر خود اندر نیز مقصر بوده است. هالیت به حرفهای او اهمیت نمی‌دهد و قانع نمی شود.

کایا میگوید که بر حسب احترام قصد توضیح داشته است، و سپس بیرون می آید. اندر با ییلدیز همآهنگ کرده و پنهانی به خانه هالیت می آید تا اریم را ببیند . اریم با دیدن اندر به شدت عصبانی شده و هیچ توجیهی برای پنهان‌کاری او از اینکه پسر دیگری داشته را نمی پذیرد. او مادرش را فردی دروغگو میداند و به زور و دعوا او را از اتاقش بیرون میکند. اندر گریه میکند و ییلدیز سعی دارد او را آرام کند و دلداری دهد. در خانه حیلمی، او از لیلی میخواهد تا حاضر شود و با هم به رستوران بروند تا شام نیمه تمامشان را تمام کنند.

زیرا لیلی وقتی که آنها به رستوران رفته بودند فرار کرده بود. در رستوران، او تعریف میکند که پدرش که حس تملک به مادرش داشته، و مادرش نیز مدام قصد قرار داشته،مادرش را میکشد. او غیر مستقیم لیلی را تهدید میکند. هالیت وقتی می فهمد که ییعیت قصد طلاق ندارد، با تصور اینکه کایا از ییعیت حمایت میکند و قصد اذیت او را دارد، با عصبانیت به خانه کایا می رود و با آنها دعوا میکند. ییعیت همچنان میگوید که قصد طلاق ندارد. هالیت ییعیت را تهدید کردهو از آنجا می رود. او سپس به خانه رفته و با لیلا دعوای سختی میکند و او را نیز تهدید میکند تا هر طور شده ییعیت را راضی به طلاق کند و حق هیچگونه ارتباطی با او را ندارد.

در جلسه با سرمایه‌گذاران جدید که همدستان شاهیکا هستند، از هالیت علاوه بر شروط دیگر، سند عمارت را برای ضمانت ، و همچنین سهام کامل یعنی سهام اندر را نیز می‌خواهند. هالیت میگوید که اندر را راضی میکند تا سهام را به او بدهد. ییلدیز و امیر نقشه ای کشیده و دم خانه حیلمی می روند. ییلدیز به عنوان همسایه آنها در زده و از حیلمی قهوه می خواهد. او داخل آمده و به همراه لیلی به آشپزخانه می رود تا قهوه بگیرد. او میفهمد که لیلی به زور آنجا مانده است. برای همین سریع داروی خواب آور به او میدهد تا شب در غذای حیلمی بریزد و فرار کند



⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: سریال ترکیه ای ، سریال ترکی عاشقانه ، سریال ترکی جدید و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا