سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۴۳ سریال ترکی همه جا تو

داستان کامل قسمت ۴۳ سریال ترکی همه جا تو Her Yerde Sen به همراه جرئیات همچنین خلاصه داستان سریال ترکی لروکس قسمت ۴۳ را در این مطلب بخوانید.
این سریال ترکیه ای در اوایل سال ۲۰۱۹ تولید شد و در تابستان این سال پخش شده است. ژانر این سریال درام و رمانتیک است، در حال حاضر قسمت های زیادی از فصل اول این سریال پخش شده است. سریال ترکی همه جا تو جمعه ها ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه Fox پخش میشود. این سریال در شهر استانبول ترکیه در حال ساخت است.

قسمت 43 سریال ترکی همه جا تو
قسمت ۴۳ سریال ترکی همه جا تو

وقتی میفهمد که ایبو پیش دمیر رفته، از اینکه او برخوردی با دمیر بکند نگران شده و به ایبو پیام میدهد که از رفتنش منصرف شود، اما ایبو کار خودش را کرده است. لروکس کمی با خودش کلنجار رفته و خوابش می برد. دمیر به خانه برمی‌گردد و به اتاق لروکس می رود. او وقتی می بیند لروکس خوابیده، بالای سر او آمده و با او حرف می زند. او می‌گوید که فکرش را نمی‌کرد که تا این حد به لروکس نزدیک شود و نتواند بدون او باشد.

.

سپس بیرون آمده و می‌خوابد. صبح لروکس بیدار شده و میبیند که دم در اتاقش، دمیر برای او پیغامی گذاشته است که روی آن نوشته :«تنها پشیمونیم، تو رو قبلا نبوسیدنه.» . لروکس ذوق کرده و به اتاق دمیر می رود. دمیر هنوز از خواب بیدار نشده است. لروکس آماده شده و بیرون می رود. در شرکت بچه ها جمع شده اند که آلارا از راه می رسد. او برای عرض تبریک ازدواج مروه و بورا، برایشان کادو آورده است. بقیه بچه ها یادشان می آید که هنوز کادویی برای آنها تهیه نکرده اند و حتی جشنی نگرفته اند. آلارا به آنها پیشنهاد می‌دهد که در حیاط خانه لروکس جشن بگیرند.

.

مروه و آیدا هر دو سریع واکنش نشان داده و مخالفت می‌کنند. آنها ترجیح میدهند در کافه آیدا جشن بگیرند. آلارا از واکنش آنها متوجه می شود که از همخانه بودن لروکس و دمیر خبر دارند. او بوراک را کنار کشیده و به او میگوید که آنها از راز لروکس خبر دارند. کمی بعد، لروکس و دمیر هر دو همزمان دم در شرکت می رسند. لروکس برای خودش و دمیر قهوه خریده است. دمیر دست او را گرفته و با عشق به یکدیگر نگاه میکنند. سپس به شرکت می روند. آلارا که منتظر دمیر بوده، به اتاق او می رود. لروکس نیز به حیاط پیش بچه ها می رود.

.

او با اطمینان به مروه و بورا میگوید که از اخراج شدن خبری نیست و قرار است دمیر قانون ممنوعیت عشقی را حذف کند. بچه ها همگی خوشحال می شوند، اما بوراک بخاطر پیش‌بینی رابطه دمیر و لروکس ناراحت می شود. آلارا در اتاق دمیر، به او میگوید که همه افراد شرکت از همخانه بودن او و لروکس خبر دارند و در این مورد حرف می زنند. دمیر از شنیدن این حرف شوکه و عصبی می شود. آلارا که زهر خودش را ریخته است، با خوشحالی قصد رفتن کرده و به دمیر یادآور می شود که شب برای جشن به کافه بیاید. بعد از رفتن آلارا، دمیر از مروه میخواهد که به اتاقش بیاید.

.

او به مروه میگوید که از همه چیز خبر دارد و از او میخواهد که روراست باشد. مروه به خیال اینکه دمیر واقعا همه چیز را میداند، در مرود ایده لروکس برای عملیات چیتا برای فراری دادن دمیر و یا عاشق کردن او توسط یکی از اعضای شرکت برای اینکه ممنوعیت عشقی را بردارد، و همچنین اطلاع از همخانه بودن آنها همه چیز را می‌گوید. دمیر با شنیدن این حرفها شوکه می شود و به مروه میگوید که همه را در اتاق جلسه جمع کند. بچه ها با خوشحالی در اتاق جمع می شوند و منتظر هستند تا دمیر ممنوعیت عشقی را بردارد. لروکس با لبخند منتظر آمدن دمیر است.

.

دمیر در اتاقش، از شدت عصبانیت صندلی را پرت کرده و یاد پنهان کاری های لروکس و دروغ‌هایش می افتد و از اینکه به او اعتماد کرده بود ،عصبی می شود و گریه اش میگیرد. او سپس به اتاق جلسه می رود و با جدیت از مروه و بورا میخواهد که همین امروز یکی از آنها از شرکت خداحافظی کرده و برود. او برگه ممنوعیت عشقی بزرگتری از برگه قبلی را در اتاق نصب کرده و می رود. همگی شوکه می شوند و لروکس بهت زده به آنها نگاه میکند.

 


همچنین بخوانید:

داستان و بازیگران سریال ترکی همه جا تو Her Yerde Sen


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های سریال ترکی جدید ، سریال ترکی عاشقانه و سریال های در حال پخش ترکیه مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا