سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۵۴ سریال ترکی کلاغ سیاه

داستان قسمت ۵۴ سریال ترکی کلاغ سیاه kuzgun به همراه ماجرای این قسمت از سریال در این مطلب همچنین خلاصه داستان سریال کلاغ سیاه قسمت ۵۴

بازیگرانی که در این سریال بازی می کنند عبارتند از: باریش اردوچ، بورجو بیریجیک، ستار تانریوجن، هتیجه اصلان، سنار شاهین، اشن ارگولو، آیتک سایان، ایپک ادرم، دریا بسرلر، آمینا کارمان، نورای شرف اوغلو، لونت اولگن،هنده دیلان هنچی، سو بورجو کوشن، آیکوت ییلماز که از مهمترین هنرمندان و بازیگران سریال ترکی کلاغ سیاه هستند.

قسمت 54 سریال ترکی کلاغ سیاه
قسمت ۵۴ سریال ترکی کلاغ سیاه

روز بعد، کوزگون کت شلواری که درویش برایش دوخته، میپوشد و به دیلا نیز می‌گوید که حاضر شود. کوزگون منتظرش نمی‌ماند و می‌رود. شرمین سد راه کوزگون شده و می‌گوید:« علی و دیلا دست به یکی کردن تا رأفت رو آزاد کنن. تو باید جلوشون رو بگیری» کوزگون پوزخندی می‌زند و می‌داند که شرمین بخاطر مدیریت اش نگران است زیرا با آمدن رأفت، شرمین دوباره هیچکاره می‌شود.

.

علی به ملاقات پدرش رفته و رأفت می‌گوید که اگر آزاد شود، کوزگون حتما بلایی بر سرش می‌آورد، برای همین کوزگون باید کشته شود. ولی از آنجایی که او تحت حمایت بهرام آدی وار است، باید بر اثر یک حادثه اتفاق بیفتد. علی به یکی از افرادش می‌گوید که مسیر رفت و آمد کوزگون را زیرنظر بگیرد. مناطقی که دوربین مداربسته نداشته باشند هم همینطور. برای اینکه بتوانند یک تصادف ایجاد کنند و کوزگون کشته شود. . دیلا کت و شلوار زنانه ای که درویش دوخته را می‌پوشد. او به لوکیشن مورد نظر رفته و وارد ساختمانی حفاظت شده می‌شود. در ساختمان راهروی باریک و مرموزی وجود دارد و به اتاقی می‌رسد که یک میز گرد دارد. دور میز مردانی نشسته اند که مستقیما با بهرام کار می‌کنند و شریک اش هستند.

.

دیلا روی صندلی خالی کنار کوزگون می‌نشیند. فردی. تعدادی نامه بین همه پخش می‌کند. نامه همگی خالی است و در یکی نوشته شده که بزرگترین جابجایی مواد را دیلا انجام خواهد داد. دیلا تعجب می‌کند و می‌پرسد که چرا بهرام همچین چیزی میخواهد؟ فردی به دیلا می‌گوید که نامه اش را داخل آب بگذارد تا نوشته ظاهر شود. پس از انجام اینکار، تاریخ حمل و نقل برای دیلا نمایان می‌شود. دیلا ناراحت و پریشان در ماشین کوزگون می‌نشیند و از کوزگون می‌خواهد واسطه شود تا بهرام از اینکار منصرف شود. ولی کوزگون که خود نقشه کشیده تا دیلا خلافکار شود، دیلا را دست به سر می‌کند. دیلا چاره ای جز انجام کار را ندارد و همگی نتیجه سرپیچی از دستور بهرام را می‌دانند. دیلا در شرکت به برادرش می‌گوید که شرکتی جعلی تاسیس کنند تا نام شان در آن نباشد. همچینن با افرادی جدید کار کنند تا هیچ سابقه همکاری در گذشته نداشته باشند.

.

دیلا می‌خواهد طوری کار کند که هیچ نشانی و مدرکی از او به جای نماند. . قمری که تمام حرف های علی و دیلا را در مورد بندر شنیده آن را یادداشت می‌کند. او از اینترنت نام کمیسری که با قاچاق موادمخدر مبارزه می‌کند را پیدا کرده و از باجه تلفن به او زنگ می‌زند. او خبر قاچاق را که قرار است نیمه شب از بندر انجام شود را می‌دهد و قطع می‌کند. کمیسر به افرادش می‌گوید که شخص تماس گرفته را شناسایی کنند. او با دیدن عکس قمری سریعا به خاطر می‌آورد که خواهر کوزگون است. . جهان به دستور کوزگون از تمام فعالیت های دیلا و علی در حین کار کردن عکاس و مدارک جمع می‌کند و به دست کوزگون می‌رساند. کوزگون به فکر فرو رفته و یاد حرف دیلا می‌افتد که گفته بود کوزگون را عاشق خود خواهد کرد.

.

دیلا برای کوزگون شام مفصلی درست می‌کند ولی کوزگون اشتهایی ندارد. دیلا می‌پرسد: « چرا چند روزه یجوری هستی؟» کوزگون ابتدا انکار می‌کند سپس می‌گوید که خبر دارد رأفت در دادگاه چهارشنبه آزاد خواهد شد. دیلا می‌گوید که در مورد روند اینکار اطلاعی ندارد و نمی‌خواهد بداند. او به کوزگون پیشنهاد می‌دهد که یک خانه جدید بخرند تا زندگی جدیدی شروع کنند اما کوزگون تمایلی ندارد. دیلا ناراحت شده و می‌گوید: « نکنه اون روز قشنگ خواب بود و الان بیدار شدیم؟» کوزگون می‌گوید که نباید فراموش کنند که هستند سپس به هواخوری می‌رود.

.

قمری با دیلا تماس گرفته و قرار می‌گذارد سپس لوکیشن می‌فرستد. قمری با دوربین مخصوص به بندر رفته و از تمام مراحل کار، عکاسی می‌کند. دیلا از راه می‌رسد و قدم زنان به دنبال قمری می‌گردد. قمری که فقط دیلا را آنجا کشانده تا مدرک جمع کند، پشت تلفن دیلا را دست به سر می‌کند. جهان آن اطراف است و آمدن دیلا را به کوزگون خبر می‌دهد. کوزگون برای نجات دیلا هیچکاری نمی‌کند. ناگهان صدای ماشین پلیس سر می‌رسد.


همچنین بخوانید:

داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی کلاغ سیاه kuzgun

بیوگرافی بازیگران در سریال ترکی کلاغ سیاه + معرفی نقش ها

 


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه ، سریال ترکی عاشقانه و سریال ترکی جدید مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا