سریالسریال خارجی

داستان کامل قسمت ۵۵ سریال ترکی کلاغ سیاه

داستان قسمت ۵۵ سریال ترکی کلاغ سیاه kuzgun به همراه ماجرای این قسمت از سریال در این مطلب همچنین خلاصه داستان سریال کلاغ سیاه قسمت ۵۵

بازیگرانی که در این سریال بازی می کنند عبارتند از: باریش اردوچ، بورجو بیریجیک، ستار تانریوجن، هتیجه اصلان، سنار شاهین، اشن ارگولو، آیتک سایان، ایپک ادرم، دریا بسرلر، آمینا کارمان، نورای شرف اوغلو، لونت اولگن،هنده دیلان هنچی، سو بورجو کوشن، آیکوت ییلماز که از مهمترین هنرمندان و بازیگران سریال ترکی کلاغ سیاه هستند.

قسمت 55 سریال ترکی کلاغ سیاه
قسمت ۵۵ سریال ترکی کلاغ سیاه

نمایش فیلمی که کارتال گفته بود می‌رود و کارتال را آنجا می‌بیند. آنها کنار هم مینشینند و فیلم عاشقانه را می‌بینند. در اتمام فیلم صدا گریه می‌کند و می‌گوید: « با مردی ازدواج کردم که دوستم نداشت و خیلی پشیمونم. من دوستش داشتم و عمرم رو به پاش ریختم اما اون فقط بازیم داد.» قمری با دیلا قرار می‌گذارد سپس لوکیشن می‌فرستد. قمری با دوربین مخصوص به بندر رفته و از تمام مراحل کار، عکاسی می‌کند.

.

دیلا از راه می‌رسد و قدم زنان به دنبال قمری می‌گردد. قمری که فقط دیلا را آنجا کشانده تا مدرک جمع کند، پشت تلفن دیلا را دست به سر می‌کند. جهان آن اطراف است و آمدن دیلا را به کوزگون خبر می‌دهد. ناگهان ماشین های پلیس سر می‌رسند و همه افراد حاضر از جمله دیلا فرار می‌کنند. کمیسر دستور می‌دهد همه را دستگیر کنند و نگذارند کسی فرار کند. دیلا با تمام وجودش می‌دود و در نهایت خسته شده و می‌‌ایستد. پلیس او را متوقف می‌کند. وقتی دیلا سرش را برمی‌گرداند، سلجوق را می‌بیند. قمری در تمام این مدت از دیلا عکس می‌گرفت، جهان مچ او را می‌گیرد و کارت حافظه دوربین اش را درمی‌آورد. قمری از اینکه جهان سد راهش شده عصبانی می‌شود ولی جهان اهمیتی نمی‌دهد و می‌گوید که باید نزد کوزگون بروند.

.

سلجوق دیلا را فراری می‌دهد تا زود آن منطقه را ترک کند. سلجوق می‌گوید: « به هیچکس نگو چیکار کردم وگرنه هردو تامون زندانی میشیم» سپس با عجله بازمی‌گردد و به کمیسر می‌گوید که نتوانست چهره شخصی که فرار کرد را ببیند. کوزگون که از آمدن پلیس ها باخبر شده، برای نجات دیلا هیچکاری نمی‌کند. و به خیالش دیلا این قاچاق را به پلیس گزارش کرده است. در حالی که قمری باعث بوجود آمدن همچین وضعیتی ست. کوزگون به یکی از افرادش مدارکی که علیه علی بیلگین جمع کرده می‌دهد تا به دست پلیس برسد. جهان و قمری در جاده ای تاریک با ماشین به سمت شهر می‌روند که ناگهان کامیونی از روبرو مستقیم به سمت آنها رانندگی می‌کند. جهان قمری را از بیرون می‌کند تا اتفاقی برایش نیفتد.

.

کامیون ماشین جهان را به شدت می‌زند و فرار میکند. قمری فریاد می‌زند و دنبال کمک می‌گردد. صبح روز بعد، دیلا شدیدا ناراحت است و با دیدن کوزگون او را بغل می‌کند. کوزگون از دیلا می‌خواهد تمام اتفاقی که افتاده را توضیح دهد و چرا به بندر رفته بود؟ دیلا حرفی از قمری نمی‌زند و میگوید که برای چک کردن کارها رفته بود و نمی‌داند چه کسی آنها را به پلیس لو داده. کوزگون باور نمی‌کند اما دیلا قسم می‌خورد که کاری نکرده و واقعیت همین است. آن روز قرار است دادگاه رأفت بیلگین برگزار شود. دیلا به خانه رفته تا حاضر شود و همراه خانواده به دادگاه بروند.

.

قمری با کوزگون تماس می‌گیرد و از تصادف شدیدی که داشتند می‌گوید. جهان در اتاق عمل است و قمری گریه می‌کند. کوزگون نیز به بیمارستان می‌آید. کمی آنطرف تر بهرام پنهان شده تا با کوزگون حرف بزند. او نیز گمان می‌کند لو رفتن مواد مخدر بخاطر دیلاست و بسیار عصبانی است. او تصمیم جدی برای کشتن دیلا دارد و برایش مهم نیست که کوزگون عاشق اش است. کوزگون او را منصرف می‌کند ولی بهرام می‌گوید که تمام خانواده دیلا را از او خواهد گرفت و رأفت را می‌کشد. سلجوق پرونده ای که نشان می‌دهد مسئول کار قاچاق علی بیلگین بوده، به کمیسر می‌دهد.

.

کمیسر به دیدن دیلا می‌رود تا شانس دوباره به او بدهد. دیلا روبروی ساختمان منتظر نتیجه دادگاه ایستاده و ماشین کمیسر را می‌بیند. دیلا به او می‌گوید که بهتر است دیگر یکدیگر را نبینند چون نمیخواهد به کوزگون خیانت کند. کمیسر هشدار می‌دهد که در این راه تمام خانواده اش را از دست خواهد داد زیرا همگی خلافکار هستند. و این نتیجه همکاری با بهرام آدی وار خواهد بود. دیلا بازهم قبول نمی‌کند و می‌رود.


همچنین بخوانید:

داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی کلاغ سیاه kuzgun

بیوگرافی بازیگران در سریال ترکی کلاغ سیاه + معرفی نقش ها

 


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه ، سریال ترکی عاشقانه و سریال ترکی جدید مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا