موسیقیموسیقی ایران

دانلود آلبوم جدید کاوه یغمایی به نام «مرد عنکبوتی»+ متن و شعر آهنگ ها

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

دانلود آلبوم جدید کاوه یغمایی به نام «مرد عنکبوتی»+ متن و شعر آهنگ ها

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ویدئو و صوت

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

علاقه مندان به موسیقی راک-پاپ ایرانی به طور حتم با نام کاوه یغمایی آشنایی دارند. موزیسین توانمند و فرزند کورش یغمایی خواننده و آهنگساز مشهور ایرانی. کاوه یغمایی بعد از مدتها سکوت قرار است از جدیدترین آلبوم خود رونمایی کند. او از انتشار آلبوم جدیدش تا پایان امسال خبر داد و گفت: آلبوم «مرد عنکبوتی» در مراحل نهایی قرار دارد و امیدوارم تا اسفند ماه جاری پخش شود.

این خواننده سرشناس موسیقی راک همچنین به هواداران خود وعده‌ی آغاز تور کنسرت‌هایش در شهرهای مختلف کشور را داد و گفت: پس از اجرای تهران، تور اجراهای شهرهای ایران را آغاز خواهم کرد. امیدوارم در تور جدید به شهرهایی که تا به حال افتخار اجرا در آنها را نداشتم، سفر کنم.

او افزود: در این دوره شهرهایی چون کرمان، یزد، آبادان،گرگان،ساری، آباده و کازرون جزو اهداف من برای برگزاری کنسرت هستند؛ البته در خارج از ایران تور اجراهای کانادا، امریکا و اروپا را خواهم داشت.

کاوه یغمایی درباره برنامه‌های آینده خود پس از برگزاری تور کنسرت‌هایش در داخل و خارج از کشور، گفت: یکی دیگر از اهداف من در سفر آینده به ایران، بازگشایی «مرکز آموزش تنظیم موسیقی مدرن ایران» است که امیدوارم بتوانم با تمام توان و امکانات لازم این وظیفه و مسئولیت دیرینه خود را برای مردم عزیزم به سرانجام رسانم.

این پست توسط بخش ویدئو و صوت مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

دانلود آلبوم جدید کاوه یغمایی به نام «مرد عنکبوتی»+ متن و شعر آهنگ ها

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا