موسیقیموسیقی ایران

دانلود آهنگ جان جهان با صدای احسان علیخانی + ویدیو

دانلود آهنگ جان جهان با صدای احسان علیخانی همچنین ویدیو نماهنگ ویژه نیمه شعبان و ولادت امام زمان با دکلمه احسان علیخانی به نام جان جهان. ویدئوکلیپ «جانِ جهان» به مناسبت میلاد حضرت مهدی(عج) و نیمه شعبان تولید شد. بنا بر این گزارش، این اثر با متن و صدای احسان علیخانی مجری برنامه های تلویزیونی همراه است و موسیقی آن را آریا عظیمی نژاد ساخته است. آواز «جان جهان» را هم حمیدرضا ترکاشوند خوانده است.

احسان علیخانی او فارغ‌التحصیل رشتهٔ مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است. نخستین برنامهٔ زنده‌ای که به عنوان مجری فعالیت کرده‌است در سال ۱۳۸۰ بوده‌است. او اجراهای برنامه‌هایی مانند صبح آمد، ماه عسل و سه ستاره و … را برعهده داشته‌است. نخستین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و پس از اجرای برنامه «جزر و مد» با برنامهٔ ماه عسل یک چهره شد. وی در حال حاضر فعالیت خود را در تلویزیون به عنوان کارگردان، تهیه‌کننده و مجری یک برنامهٔ استعدادیابی به نام عصر جدید ادامه می‌دهد.

او در دفتر یکی از فیلمسازان به عنوان یکی از اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان فعالیتش را آغاز کرد، سپس به تلویزیون وارد شد و به ساخت کارهای تبلیغاتی، تیزرسازی و مستندهای کوتاه مشغول شد. نخستین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و بعد از اجرای برنامه «جزر و مد» با «ماه عسل» یک چهره شد.

علیخانی در سریال پرونده‌های مجهول به کارگردانی جمال شورجه هم کار بازیگری را برعهده داشت و هم دستیار کارگردان بود. می‌گوید نقش خیلی بدی داشتم و در پارک نقش اول‌های سریال را معتاد می‌کردم.

 آهنگ جان جهان با صدای احسان علیخانی
آهنگ جان جهان با صدای احسان علیخانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا