موسیقیموسیقی ایران

دانلود آهنگ ماکان بند در سریال موچین با کیفیت اصلی + شعر و ترانه

دانلود آهنگ ماکان بند در سریال موچین با کیفیت اصلی همچنین شعر و ترانه آهنگ ماکان بند در تیتراژ سریال موچین پخش در شبکه نمایش خانگی از اینجا. سریال موچین سریالی کمدی است که ۱۱ تیر ماه ۹۹ در شبکه نمایش خانگی توزیع ‌شد و بازیگران مطرح طنز در آن نقش آفرینی کرده‌اند.

دانلود آهنگ ماکان بند در سریال موچین
دانلود آهنگ ماکان بند در سریال موچین

سریال موچین را حسین تبریزی نوشته و کارگردانی کرده و نگاهی به فهرست بازیگران آن نشان می‌دهد با یک کمدی خوش ساخت و جذاب مواجه هستیم. این  به تهیه کنندگی میثم آهنگری با مشارکت اداره کل تامین و تولید تلویزیون‌های تعاملی برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده شده است.

سازندگان «موچین» برای تیتراژ پایانی این سریال نیز با گروه «ماکان بند» به توافق رسیده‌اند. این قطعه با ترانه‌ای از محسن حق‌نظری، آهنگسازی محمد عابدینی و تنظیم امیر میلاد نیکزاد و حسین غمگین در حال حاضر آماده شده است.
نسخه دی وی دی «موچین» توسط «تصویر دنیای هنر» به صورت هفتگی توزیع می‌شود. تماشای آنلاین این سریال نیز از طریق پلتفرم‌های «روبیکا» و «تیک» امکانپذیر خواهد بود.
مخاطبان برای دانلود قانونی این سریال نیز می‌توانند به سامانه filmnab.com مراجعه کنند. سریال موچنین همان طور که گفته شد با زبانی طنز به موضوعات اجتماعی می‌پردازد. در خلاصه داستان آن چنین آمده است: انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم…

علی صادقی، حمید لولایی، مرجانه گلچین، مهران رجبی، شهره لرستانی، رابعه اسکویی، زهرا جهرمی، عباس جمشیدی فر، امین چنارانی، افشین غیاثی مجید شهریاری، سعیده عرب ، آشا محرابی،  و امیر نوری در موچین بازی کرده‌اند.

 

در خلاصه داستان سریال موچین آمده است: انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم… .

مرجانه گلچین

علی صادقی و امیر نوری

رز رضوی

رز رضوی و مرجانه گلچین

علی صادقی و امیر نوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا