موسیقیموسیقی ایران

دانلود تیتراژ سریال کامیون از ماکان بند با کیفیت بالا + شعر و متن آهنگ

دانلود تیتراژ سریال کامیون از ماکان بند با کیفیت بالا به همراه شعر و متن آهنگ همچنین جدیدترین آهنگ گروه ماکان به نام کامیون در تیتراژ این سریال نوروزی. آهنگ های گروه ماکان در سالهای اخیر با استقبال زیادی از سوی مخاطبان همراه بوده است. کنسرت های ماکان بند در چند وقت اخیر همیشه مملو از تماشاگر بوده که این حاکسی از محبوبیت آنها در بین طرفداران موسیقی پاپ است.

ماکان بند
ماکان بند

آخرین خبر: تلویزیون اجازه پخش صدای ماکان بند را نداد

ابراهیم آرزو از تهیه کنندگان سریال کامیون در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود آنکه اعلام شده بود گروه «ماکان بند» تیتراژ این سریال را می‌خواند و این اتفاق نیفتاد، اظهار کرد: سازمان معیارهای خودش را دارد و صلاح ندانست این گروه تیتراژ «کامیون» را بخواند و ما هم پذیرفتیم.

سریال کامیون مجموعه اختصاصی شبکه دو سیما برای پخش در ایام نوروز ۹۹ خواهد بود. این سریال ۳۰ قسمتی به تهیه‌کنندگی ابراهیم آرزو و شهرام دانش‌پور در مرحله پیش‌تولید است و به زودی در تهران کلید خواهد خورد. «کامیون» توسط شهروز شکورزاده و برزو نیک‌نژاد نگاشته شده است. سریال نوروزی شبکه دو با نام موقت «کامیون» در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه ای تولید می شود و از ابتدا تا پایان فروردین ۹۸ پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «نادر پیشکسوت فوتبال مدتیست که روی کامیون باربری دوستش کار می‌کند. صابر، وحید و اشکان سه دانشجویی هستند که به دلیل مشکلاتی توسط صاحبخانه اثاثیه‌شان به خیابان ریخته شده. نادر و دانشجو‌ها با هم آشنا می‌شوند که این آشنایی زمینه‌ساز اتفاقات مختلفی در روند داستان می‌شود.»

گروه ماکان یا ماکان بند متشکل از دو خواننده با نام‌های رهام هادیان و امیر مقاره است. یاشار خسروی آهنگساز و نوازنده ساکسیفون، در سال ۱۳۹۵ پس از تشکیل این گروه، رهبری این گروه را بر عهده گرفت و امیر میلاد نیکزاد هم تنظیم کنندگی آهنگ ها را در این گروه بر عهده دارد.

این گروه در بیشتر استان‌های ایران کنسرت گذاشته‌اند و طرفداران زیادی در نقاط مختلف دارند. از جمله کارهای امیر مقاره به آهنگ «آرزوهای محال»، «دیگه نمیتونم»، «خاطرات رؤیایی» و «یه روز برفی» می‌توان اشاره کرد و رهام هادیان هم قبل از ورود به گروه خواننده بوده و از جمله آهنگ‌های او می‌توان به آهنگ «دنیام بی تو»، «دل سادم» و «یادته صدای من» اشاره کرد.


اسامی بازیگران سریال کامیون + خلاصه داستان

ساعت دقیق پخش و تکرار سریال کامیون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا