سریالسریال‌ایرانی

دانلود قسمت آخر سریال خواب زده با لینک مستقیم + خلاصه داستان آخرین قسمت خواب زده

دانلود قسمت آخر سریال خواب زده با لینک مستقیم همچنین خلاصه داستان آخرین قسمت خواب زده به همراه اطلاعاتی از قسمت آخر این سریال در همین مطلب. سریال خواب زده به کارگردانی سیروس مقدم در ژانری ترسناک به نویسندگی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی الهام غفوری این روزها از طریق روبیکا پخش می شود.

قسمت آخر سریال خواب زده
قسمت آخر سریال خواب زده

سریال «خواب زده» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری مدتی است که فیلمبرداری آن در تهران انجام شده است. سریال جدید «خواب زده» قرار است در سه فصل برای پخش در شبکه نمایش خانگی ساخته شود. از جمله بازیگران این مجموعه : علیرضا شجاع نوری، لادن مستوفی، ریحانه پارسا، امیرعلی دانایی، پریوش نظریه، مهدی سلطانی، سام درخشانی، ایرج نوذری، سیما بابایی و فرید سجاد حسینی و … هستند که جلوی دوربین مقدم رفته اند.

فیلمنامه این سریال که از دی ماه تصویربرداری آن شروع شده، توسط سعید نعمت الله به نگارش در آمده است. خواب زده ها کاری بسیاز متفاوت با کارهای دیگر سیروس مقدم است که بر خلاف پایتخت که طنز بود و سریال نرگس که در موضوع خانوادگی و اجتماعی بود ، در ژانر وحشت ساخته می شود.

سیروس مقدم که سابقه ساخت سریال هایی چون روز حسرت و اغما را در کارنامه هنری اش دارد باز هم به سراغ ساخت سریالی از این جنس رفت و به مانند سریال اغما رابطه انسان و شیطان با داستانی ماورایی در این سریال به تصویر کشید.

ساخت سریال هایی با داستان های ماورایی و به نمایش گذاشتن ارتباط بین انسان و شیطان ، عالم برزخ و دنیا از سالهای گذشته در تلویزیون آغاز شده است و سیروس مقدم با ساخت دو سریال روز حسرت و اغما یکی از کارگردان هایی است که این داستان پرداخته است و بار دیگر در اولین سریال نمایش خانگی اش این داستان را تکرار خواهد کرد.

سریال خواب زده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا