سریالسریال‌ایرانی

دانلود قسمت پایانی سریال بانوی عمارت با لینک مستقیم و کیفیت بالا

در این مطلب امکان دانلود قسمت پایانی سریال بانوی عمارت قرار داده شده است. “بانوی عمارت” یکی از پر مخاطب ترین سریال های سیما در چند سال اخیر بوده است. این سریال به تهیه‌کنندگی مجید مولایی، کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و به قلم احسان جوانمرد؛ محصول سال ۱۳۹۷ است که از آذر تا دی ماه ۱۳۹۷ از شبکه ۳ سیما پخش شده‌است.

بانوی عمارت ملودرام عاشقانه‌ای را در مقطعی از تاریخ دوران قاجار روایت می‌کند که در این بستر به مهم‌ترین حادثه سیاسی آن زمان یعنی ترور ناصرالدین شاه توسط میرزا رضا کرمانی هم پرداخته می‌شود.

برخی از شخصیت‌های تاریخی در این سریال ما به ازای بیرونی داشته‌اند اما قصه‌ای که طراحی کردیم به گونه‌ای است که به عنوان مثال یکی از شخصیت‌های ما درگیر با میرزا رضای کرمانی است و یا اینکه ترور ناصرالدین شاه را در «بانوی عمارت» خواهیم داشت اما این گونه که آن را در درام خودمان استفاده می‌کنیم چرا که پیش از آنکه دغدغه روایت تاریخی داشته باشیم داستان کارکردی دراماتیک دارد و سعی کرده‌ایم از رویدادهای تاریخی، استفاده دراماتیک و نمایشی برای پیشبرد قصه داشته باشیم.

یکی از نکات مثبت این سریال بازی بازیگران آن است. بازیگرانی که شاید چهره هایشان برای عموم چندان آشنا نباشد اما در این سریال به خوبی از ایفای نقش های خود برآمدند و تبدیل به چهره شدند.

حسام منظور و مریم مومن
حسام منظور و مریم مومن

بازیگران اصلی این سریال عبارتند از:

پانته‌آ پناهی‌ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خداپناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مؤمن، پاوان افسر، مهری آل آقا، صادق ملک، مجید سعیدی، سعید بحرالعلومی

 

 


همچنین بخوانید:

قصه کامل سریال بانوی عمارت با تمام جزئیات

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا