سریالسریال‌ایرانی

در قراری که حشمت فردوس و زیور در سریال ستایش ۳ گذاشتند چه اتفاقاتی رخ می دهد ؟

شب گذشته در سریال ستایش ۳ پری سیما با نقشه ای دقیق و حساب شده به وسیله زیور با حشمت فردوس قرار گزاشت؛ تا نفسش را برای همیشه از زندگی قطع کند و او را به قبر بفرستد.

حشمت فردوس
حشمت فردوس

آیا فردوس به دیدار زیور خواهد رفت؟

زیور در سال های گذشته تغییرات زیادی کرده است؛ او دیگر همان بره سربه زیر و حرف گوش کن و سابق نیست و هزاران مرتبه در این سال ها مرده و زنده شده است.

در وجود او دیگر هیچ اثری از آن دختر ساده لوح و حرف گوش نیست و اکنون همچون گرگی شده است و به راحتی دم به تله ی نیرنگ های پری سیما نمی دهد.

البته از سویی می توان او را احمق و ساده لوح خواند؛ چون دارد پشت سر پری سیما حرکت می کند و او را در رسیدن به اهداف شومش یاری می کند.

گرچه می داند قصد پری سیما کشتن حشمت فردوس است و پری سیما در رسیدن به مقاصد شومش حتی از جان عزیز ترین های زندگی اش نمی گذرد اما در این راه به او کمک کرد و در لیست قاتلان فردوس قرار گرفت.

سرانجام قرار فردوس و زیور چیست  ؟

بینندگان سریال ستایش استرس و اظطراب فراوانی دارندو از سرنوشت این قرار می ترسند؛ قطعا هیچ چیز تلخ تر از مرگ حشمت فردوس در سریال ستایش ۳ نخواهد بود و امشب سرنوشت این قرار مشخص خواهد شد.

برخی گمانه زنی کرده اند که مشکلی برای فردوس پیش خواهد آمد و نمی تواند به قرار برود و گروهی دیگر می گویند احتمالا حشمت فردوس امشب کشته خواهد شد .

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا