موسیقیموسیقی ایران

دیدار ماکان بند و پازل بند قبل از کنسرت مشترک در کانادا+عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

دیدار ماکان بند و پازل بند قبل از کنسرت مشترک در کانادا+عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

«پازل بند» و «ماکان بند» دو گروه موسیقی پاپ ایران در چند اخیر طرفداران قابل توجهی را به دست آورده اند. آهنگ های آنها معمولا زیادی شنیده می شود و از کنسرت های این دو گروه با استقبال خوبی مواجه می شود. این دو گروه قرار است کنسرتی مشترک در کانادا داشته باشند.

این کنسرت مشترک در حالی در تاریخ ۲۹ سپتامبر در سالن JOHN BASSETT THEATRE روی صحنه خواهد رفت که اعضای این گروه آثار پرطرفدار خود را در دو بخش مجزا روی صحنه خواهند برد.

این در حالی‌ست که گروه پازل پس از انتشار آلبوم «قایق کاغذی» در ایران و همه گیر شدن تک قطعاتشان، اجراهای زیادی را در تهران و شهرستان روی صحنه برده است و گروه «ماکان» نیز پس از انتشار آلبوم «دیوونه بازی» پس از اجراهای موفق در ایران، تور بزرگ اجراهای اروپایی خود را برگزار کردند و با استقبال زیادی از سوی ایرانیان خارج از ایران رو به رو شدند.

اجرای مشترک این دو گروه پاپ در تورنتو از طریق سایت «تیکت مستر» بلیت فروشی شده است و بنا به اعلام صفحات رسمی این دو گروه تا کنون بیش از هفتاد درصد بلیت‌ها خریداری شده است.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

دیدار ماکان بند و پازل بند قبل از کنسرت مشترک در کانادا+عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا