سریالسریال‌ایرانی

زمان انتشار دیرین دیرین با موضوع کرونا ؛ انیمیشن کووید ۱۹ ثانیه + اینستاگرام دیرین دیرین

زمان انتشار دیرین دیرین با موضوع کرونا انیمیشن کووید ۱۹ ثانیه همچنین آدرس اینستاگرام دیرین دیرین برای دیدن کارتون های جدید کرونایی را از اینجا ببینید. مجموعه انیمیشن «کووید ۱۹ ثانیه» به کارگردانی علی درخشی در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید می‌شود.

دیرین دیرین با موضوع کرونا
دیرین دیرین با موضوع کرونا

علی درخشی کارگردان و انیماتور و محمد ابوالحسنی تهیه‌کننده که تجربه موفقی در ساخت مجموعه معروف «دیرین دیرین» دارند، این روزها مشغول تولید مجموعه انیمیشن‌های کوتاه «کووید ۱۹ ثانیه» با سرمایه‌گذاری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی هستند.

«کووید ۱۹ ثانیه» در قالب انیمیشن‌های کوتاه ۱۹ ثانیه‌ای به بیان اموری می‌پردازد که باید در زمان قرنطینه جدی گرفته شوند.

این انیمیشن‌های کوتاه با تکنیک دیجیتال کات‌آوت ساخته می‌شوند و علاوه بر کاراکتر اصلی شیر که خود را در خانه قرنطینه کرده، یک گورخر که شکار شیر است و یک گاومیش  آفریقایی، کاراکترهای فرعی «کووید ۱۹ ثانیه» هستند.

عوامل اصلی تولید این مجموعه که در ۱۵ قسمت ساخته می‌شود، عبارتند از کارگردان و انیماتور: علی درخشی، تهیه‌کننده: محمد ابوالحسنی، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

دیرین دیرین نام یک مجموعه پویانمایی ایرانی در ژانر طنز است که با کارگردانی و تصویرگری علی درخشی است که به مشکلات اجتماعی و اقتصادی و زیست‌محیطی می‌پردازد اولین قسمت این مجموعه مسافرت‌های نوروزی بود

اینستاگرام دیرین دیرین

instagram.com/dirindirincartoon

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا